Kotimaasta adoptoivien ryhmä

Esseltte

12

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistua

      ryhmäsi perustaminen. Tuo linkkisi ei toimi järkevällä tavalla. Googlen ryhmistä kun hakee, niin mainostamaasi ryhmää ei näy olevan olemassakaan...Ainoastaan tuo kotimaan_adoptio keskusteluryhmä löytyy, mutta sehän on jo vuosia vanha ja ollut jo pitkään täynnä.

      • Esseltte

        Hyvin toimii ryhmä, jäseniä ja keskusteluakin on :)

        Koitapa uudelleen!


      • Esseltte
        Esseltte kirjoitti:

        Hyvin toimii ryhmä, jäseniä ja keskusteluakin on :)

        Koitapa uudelleen!

        Ja ainakin itse löydän googleryhmien hakutuloksista ensimmäisenä ryhmäni, hakusanoilla kotimaan adoptio. Pitää vaan olla gmail-tili pystyäkseen kirjautumaan ja pyytämään jäsenyyttä.


      • eipä
        Esseltte kirjoitti:

        Ja ainakin itse löydän googleryhmien hakutuloksista ensimmäisenä ryhmäni, hakusanoilla kotimaan adoptio. Pitää vaan olla gmail-tili pystyäkseen kirjautumaan ja pyytämään jäsenyyttä.

        sitten ihme.


      • paljon.
        Esseltte kirjoitti:

        Ja ainakin itse löydän googleryhmien hakutuloksista ensimmäisenä ryhmäni, hakusanoilla kotimaan adoptio. Pitää vaan olla gmail-tili pystyäkseen kirjautumaan ja pyytämään jäsenyyttä.

        mä olen google-ryhmien jäsen, eikä haulla tule tuota sun ryhmääsi näkyviin. Mutta gmailia mulla ei toiaan ole, joten johtuu vissiin siitä.


      • Esseltte
        paljon. kirjoitti:

        mä olen google-ryhmien jäsen, eikä haulla tule tuota sun ryhmääsi näkyviin. Mutta gmailia mulla ei toiaan ole, joten johtuu vissiin siitä.

        Aika jännä juttu, koska kun kirjaudun ulos tilistäni ja haen ryhmän, se löytyy kyllä.


      • Esseltte
        paljon. kirjoitti:

        mä olen google-ryhmien jäsen, eikä haulla tule tuota sun ryhmääsi näkyviin. Mutta gmailia mulla ei toiaan ole, joten johtuu vissiin siitä.

        Kyllä pitäisi google-ryhmien jäsenyys riittää jäsenyyteen. Kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos on siellä suunnalla se ongelma. Omituista tosiaan.

        Tähän http://groups.google.com/ jos laittaa hakusanaksi kotimaan adoptio, niin ryhmä on ylimmäisenä hakutuloksissa, vaikka olen kirjautuneena ulos.


      • Esseltte
        Esseltte kirjoitti:

        Kyllä pitäisi google-ryhmien jäsenyys riittää jäsenyyteen. Kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos on siellä suunnalla se ongelma. Omituista tosiaan.

        Tähän http://groups.google.com/ jos laittaa hakusanaksi kotimaan adoptio, niin ryhmä on ylimmäisenä hakutuloksissa, vaikka olen kirjautuneena ulos.

        Eikö tämäkään sivu muka näy oikein?

        http://groups.google.com/group/kotimaan-adoptio?lnk=srg


      • adoptiotytär.
        Esseltte kirjoitti:

        Eikö tämäkään sivu muka näy oikein?

        http://groups.google.com/group/kotimaan-adoptio?lnk=srg

        En päässyt minäkään. Olen kotimaasta adoptoitu lapsi ja nyt siis aikuinen. Etsin vertaistukea, olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden saman kokeneiden kanssa. Varhainen hylkäyskokemus vaikuttaa edelleen.


      • Sinulle!
        adoptiotytär. kirjoitti:

        En päässyt minäkään. Olen kotimaasta adoptoitu lapsi ja nyt siis aikuinen. Etsin vertaistukea, olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden saman kokeneiden kanssa. Varhainen hylkäyskokemus vaikuttaa edelleen.

        "Olen perustanut uuden ryhmän, joka on tarkoitettu kotimaan adoptiota harkitseville, prosessissa mukana oleville
        tai jo kotimaasta adoptoineille! Tervetuloa!"

        Adoptiotytär: ryhmä on vähän eri kuin mitä varmaan haet. Tai oletko itse adoptoimassa / adoptoinut lapsen?
        Löytyisikö adoptoiduille oma ryhmä? Tunnetko muita adoptoituja, he ehkä tietävät mihin kannattaa olla yhteydessä. Ja kannattaa käydä adoptioperheet sivuilla, löytyisikö sieltä jotain tietoa.


      • Ota yhteyttä!!!
        adoptiotytär. kirjoitti:

        En päässyt minäkään. Olen kotimaasta adoptoitu lapsi ja nyt siis aikuinen. Etsin vertaistukea, olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden saman kokeneiden kanssa. Varhainen hylkäyskokemus vaikuttaa edelleen.

        Aikuisille adoptoiduille on netissä oma keskusteluryhmänsä, jossa on tällä hetkellä 79 jäsentä. Se löytyy täältä: http://groups.yahoo.com/group/aikuisetadoptoidutsuomessa/
        Ryhmässä keskustellaan omilla nimillä ja ryhmään ovat tervetulleita kaikki kotimaasta tai ulkomailta adoptoidut aikuiset. Voit lähettää ryhmän ylläpitäjälle ensin sähköpostia, jos haluat tietää keskusteluryhmästä lisää ennen jäseneksi hakemista. Ylläpitäjän sähköpostiosoite on [email protected]

        KAA ry on kesällä perustettu yhdistys Kansainvälisesti Adoptoidut Aikuiset, jolla on ryhmä Facebookissa ja jonka hallituksen jäsenet löydät varmasti googlaamalla. Yhdistyksessä on muutamia kotimaasta adoptoituja, joiden vanhemmista toinen on ulkomaalainen. Ruotsinkielisille on oma yhdistyksensä.

        Näitä reittejä pitkin voit saada kontakteja toisiin adoptoituihin ja ehkä vielä jonain päivänä perustetaan yhdistys kotimaasta adoptoiduille tai jo olemassa olevat yhdistykset laajentuvat koskemaan kaikkia Suomen adoptoituja synnyinmaasta tai äidinkielestä riippumatta.


    • Jäseneksi?

      Moi !
      Keskustellaanko ryhmässä omalla nimellä vai nimimerkillä? Ilmeisesti ryhmä on suljettu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe