Miten mahtaa riittää tuo 2.0 litrainen uuden sebringin nokalla? Riittääkö puhtia ohituksiin myös automaatin kanssa ja mitenkäs tämän auton talviajo-ominaisuudet?
Auto on niin hyvän näköinen, että siksi tässä kyselen jos vaikka kesällä autoa vaihtaisi.
2.0l Sebring
13
7626
Vastaukset
- impala67
itsestäsihän se on kiinni, toisille riittää ja toisille ei. jotkut pystyvät ajamaan jopa vanhoilla dieselmersuillakin, joiden vauhdin lisääntymistä ei edes voi KUTSUA kiihtyvyydeksi.
arkikäyttöön täysin kelpo peli. erittäin taloudellinen vaikka auto painaa yli 1600kg. - 2,7 LX
..yhteen neloskone ja automaatti ollenkaan. Koeajoin pikku kone automaatti yhdistelmän ja vaihteisto oli helisemässä koneen pienen väännön kanssa. Ts. automaatti vaihtoi kokoajan pienemmälle ja kierrätti konetta sellaisilla kierroksilla, ettei mukavuuteen tottunut pysty sitä ainakaan sietämään. Varmaan keppivaihteiseen vectraan/mondeoon verrattuna kuitenkin kelpopeli.
- Paula
...koko kaksilitraisen.
Ei Sebringiä ole todellakaan tarkoitettu tuollaisen pikkukoneen vietäväksi.
2.7 alle ja saat autosta irti sen, mitä siitä on mahdollista saada: helevetin mageeta kyytiä!
p.s. jos on varaa ostaa Sebring 2.7, niin on myös varaa ostaa LX, joka on SE MALLI.
- Pertsa
Itellä 2,0 Le ja kerkee hyvin.Heität vain autostikille ohittaessa 3:nen silmään ja et jää jalkoihin.Tämä on tietysti tottumus kysymys ja kaikki eivät varmasti saa autoa lähtemään rivakasti automaatti lootalla.Tietenkin on eroa v6 koneseen ja kutoskoneen kuski ylistää totta kai omaa ajokkiansa ja niin pitääkin.Mutta rehellisesti sanoen en ole jäänyt 2,0 litrasellakaan jalkoihin...Ja totta turiset..Auto on todella kaunis.Hyvää ajonautintoa kaikille sebu kuskeille....
- farkku
Osta 4-5 vuotta vanha Chrysler 300M 3,5-litran koneella. Hintaa on saman verran kuin uudessa 2-litraisessa Sebringissä mutta saat AIVAN ERI LUOKAN AUTON. 300M maksoi uutena 65.000 ja siinä on laatu, mukavuus, tilat ja suorituskyky sen mukaan. Kun on 254 hevosta konepellin alla niin ei tarvitse miettiä riittääkö se. Sitä paitsi kulutus on lähes samoissa lukemissa Sebringin kanssa. Ulkonäkö miellyttää varmasti jos tykkäät Sebringistäkin. Samaan hintaan tulee automaattisesti nahkaverhoilut, autostickit, muistipenkit yms. yms. yms. Talviajo-ominaisuuksista aika paljon kertoo juuri näkemäni Saksalainen ilmoitus, jossa 300M:ää myytiin "Mersuna, joka etenee lumessa kuin Audi". Vakiona oleva luistonesto on erittäin käyttökelpoien varuste, varsinkin näillä tehoilla.
- Jarde
Pari vuotta olen kaksilitrasella Sebringillä ajellut ja kyllä sillä ihan hyvin pärjää. Heppoja on sentään 141. Lisäksi hintaero 2.7 -koneeseen on mielestäni turhan raju. Toki on makuasia mihin kukin rahansa käyttää.
- Tommi
...että autoissa on muutakin eroa kuin se kone.
Sebring 2.7 LX on aito chrysler, 2.7 LE on aika hyvä jäljitelmä, mutta 2.0 on jotakin ihan muuta.
Tietty jos sitä vertaa japsikotteroihin, niin onhan painavassakin autossa tuo 140 hv kai ihan ok... - impala67
Tommi kirjoitti:
...että autoissa on muutakin eroa kuin se kone.
Sebring 2.7 LX on aito chrysler, 2.7 LE on aika hyvä jäljitelmä, mutta 2.0 on jotakin ihan muuta.
Tietty jos sitä vertaa japsikotteroihin, niin onhan painavassakin autossa tuo 140 hv kai ihan ok...kirjoitit: "2.7LX on aito chrysler, 2.7LE on jäljitelmä, ja 2.0 on ihan muuta"
miten se fakta että autoon valitaan enemmän lisävarusteita tekee siitä enemmän jonkun merkkisen???
siitä olen kanssasi samaa mieltä, että ei ole hyväksi suomen/euroopan chryslerin imagolla laittaa raskaaseen koriin kovin alitehoista moottoria. kyllä se 2.0:kin chrysler on, samalta tehtaalta ne käsittääkseni tulee.
se on aivan sama kuin 60-luvun dartit ja valiantit, kyllä kutosmopet yhtä moppeja oli kuin kasilla varustetut sisarmallinsa! siinä muuten on melko metka vertailukohta, ei se 60-luvun dartti 145bhp 225:lla kauheasti 2.0sebringille kiihtyvyydessä häviä... olisko ollu 0-100km/h 14.5s. nuhasebringhän menee 0-100 13.2s.
tämä nyt vain sattuu olemaan köyhä kehitysmaa autoilun ja kansalaisten elintason suhteen joten halvin versio on useimmiten suosituin merkillä kuin merkillä. - Juha
impala67 kirjoitti:
kirjoitit: "2.7LX on aito chrysler, 2.7LE on jäljitelmä, ja 2.0 on ihan muuta"
miten se fakta että autoon valitaan enemmän lisävarusteita tekee siitä enemmän jonkun merkkisen???
siitä olen kanssasi samaa mieltä, että ei ole hyväksi suomen/euroopan chryslerin imagolla laittaa raskaaseen koriin kovin alitehoista moottoria. kyllä se 2.0:kin chrysler on, samalta tehtaalta ne käsittääkseni tulee.
se on aivan sama kuin 60-luvun dartit ja valiantit, kyllä kutosmopet yhtä moppeja oli kuin kasilla varustetut sisarmallinsa! siinä muuten on melko metka vertailukohta, ei se 60-luvun dartti 145bhp 225:lla kauheasti 2.0sebringille kiihtyvyydessä häviä... olisko ollu 0-100km/h 14.5s. nuhasebringhän menee 0-100 13.2s.
tämä nyt vain sattuu olemaan köyhä kehitysmaa autoilun ja kansalaisten elintason suhteen joten halvin versio on useimmiten suosituin merkillä kuin merkillä.Kyseisten mallien välillä erot ovat pieniä, LX:ssä on "jalopuupanelointi" siis ruskeaa muovia kojelaudassa ja ns. ajotietokone joka on käytännössä lcd-näyttöinen kello ja kompassi, sekä alumiiniset kynnyslistat edessä. Muistaakseni myös nahalla päällystetyt ratti ja vaihteenvalitsimen nuppi. Lisäksi hieman epäonnistunut osittainen nahkaverhoilu penkeissä (koeajossa oli perse hiessä).
Siinä se on, jos ostaa LE:n ns. businessversiona saa mukaan kynnyslistat ja hinta on sama kuin LX:n eli hiukan yli 37000 euroa. Siis kumpikin 2,7 litraisena automaattina.
Itsellä on 2004 mallinen musta kaunotar 2,7l V6 Autostick ja hyvin kerkiää. - LX04
Juha kirjoitti:
Kyseisten mallien välillä erot ovat pieniä, LX:ssä on "jalopuupanelointi" siis ruskeaa muovia kojelaudassa ja ns. ajotietokone joka on käytännössä lcd-näyttöinen kello ja kompassi, sekä alumiiniset kynnyslistat edessä. Muistaakseni myös nahalla päällystetyt ratti ja vaihteenvalitsimen nuppi. Lisäksi hieman epäonnistunut osittainen nahkaverhoilu penkeissä (koeajossa oli perse hiessä).
Siinä se on, jos ostaa LE:n ns. businessversiona saa mukaan kynnyslistat ja hinta on sama kuin LX:n eli hiukan yli 37000 euroa. Siis kumpikin 2,7 litraisena automaattina.
Itsellä on 2004 mallinen musta kaunotar 2,7l V6 Autostick ja hyvin kerkiää.Onhan ajotietokone sentään muuta kuin mainitsemasi kompassi ja kello. LX:ssä on mm. lisäksi penkinlämmittimet (ei hikoile perä, kun säätää lämmön oikeaksi), nakaverhoilu on osittainen, jotta istuimet eivät olisi liukkaita, takapenkillä kyynernoja, sumuvalot, radion säätimet ratissa, kromilistat kyljissä ja LX merkki takaluukussa.
- Topi
LX04 kirjoitti:
Onhan ajotietokone sentään muuta kuin mainitsemasi kompassi ja kello. LX:ssä on mm. lisäksi penkinlämmittimet (ei hikoile perä, kun säätää lämmön oikeaksi), nakaverhoilu on osittainen, jotta istuimet eivät olisi liukkaita, takapenkillä kyynernoja, sumuvalot, radion säätimet ratissa, kromilistat kyljissä ja LX merkki takaluukussa.
...ettet vain sorru perisuomalaiseen kateuteen :-)
Aika läpinäkyvää oli tuo kirjoittelusi.
Jokainen voi itse mennä Chrysler-liikkeeseen ja tutkailla vartin verran LE- ja LX-malleja. Sitten pieni koeajo.
Veikkaan, että jokainen huomaa omakohtaisesti Juhan huudelleen omiaan. - Ari
Topi kirjoitti:
...ettet vain sorru perisuomalaiseen kateuteen :-)
Aika läpinäkyvää oli tuo kirjoittelusi.
Jokainen voi itse mennä Chrysler-liikkeeseen ja tutkailla vartin verran LE- ja LX-malleja. Sitten pieni koeajo.
Veikkaan, että jokainen huomaa omakohtaisesti Juhan huudelleen omiaan.Moro!
Ostin viime vuonna 2,7 LE:n vm-02, enkä ole ostosta katunut. Kävin koeajamassa myös vm-02 LX:n ja siitä jäin kaipaamaan lähinnä sumuvaloja. Nahkapenkit, käsinojat ja ajotietokone olivat ihan mukavia varusteita, mutta eivät mielestäni hintaeron väärti (~3000-4000 eukkoo).
Autossani on muuten muoviset puukoristeet, nahkaiset ratti sekä vaihdekeppi ja krominen pakoputki, josta herääkin kysymys oliko vanhassa LE:ssa noi vakiona vai onko autoni ensimmäinen omistaja hankkinut ne lisävarusteena...? - Scy
Ari kirjoitti:
Moro!
Ostin viime vuonna 2,7 LE:n vm-02, enkä ole ostosta katunut. Kävin koeajamassa myös vm-02 LX:n ja siitä jäin kaipaamaan lähinnä sumuvaloja. Nahkapenkit, käsinojat ja ajotietokone olivat ihan mukavia varusteita, mutta eivät mielestäni hintaeron väärti (~3000-4000 eukkoo).
Autossani on muuten muoviset puukoristeet, nahkaiset ratti sekä vaihdekeppi ja krominen pakoputki, josta herääkin kysymys oliko vanhassa LE:ssa noi vakiona vai onko autoni ensimmäinen omistaja hankkinut ne lisävarusteena...?Hm.. siis miten niin osanahkapenkit? LX Sebringin penkithän ovat istuinosiltaan kokonaan nahkaa - reisien alla nahka on vain mokkanahkaa, ymmärtääkseni kulumisen eston vuoksi. (Vai onko tuo mokkapinta jotain keinoainetta muka?)
Ja täysnahkapenkithän ymmärtääkseni hiottavat, olivat millaiset hyvänsä, eikö?
Itse ainakin koin 2.7 LX version antavan rahalle enemmän vastinetta kuin 2.7 LE:n. LE-varustelu on sellaista arkiautoa, kun LX:n nahkaverhoilu jakkaroissa, kepissä ja ratissa, upeampi elektrovalaistu kromireunainen mittaristo, sumuvalot, ajotietokone ja muut pienet yksityiskohtien viimeistelyt tekevät autosta ylellisen edustusluokan pirssin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886