Aikuisten naamiaiset???

Masque_

Olen menossa juhliin, jossa 40-vuotisjuhlia juhlitaan naamiaisten muodossa. Vieraita on tulossa useampi kymmen. Isäntäväki laskee itsensä kuuluvaksi ns. "parempiin piireihin".

Kertokaahan kokemuksianne tällaisista aikuisten naamiaisista! Onko suurin osa vieraista tosiaan tullut naamiaisasuissa paikalle? Olen tässä pähkäillyt, panostanko täysillä asuuni vai "vedänkö varman päälle" ja laitan vain jonkun "hauskan" hatun tai naamarin tms., joka olisi sitten helppo riisua kokonaan pois.

Olisi kyllä hauskaa panostaa pukeutumiseen täysillä, mutta tulee hölmö olo, jos muilla vierailla ei ole juuri mitään rekvisiittaa.... Toisaalta jos muut vieraat ovat poikkeuksetta panostaneet asuunsa, pelkkä hattu tuntuu kovin vähäpätöiseltä...

Jotenkin epäilen, että suomalaiset olisivat kovin innokkaita panostamaan naamiaisasuihin... Pelätään, että tehdään itsestään hölmöjä...

4

4943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs muista????????

      Vastasit omaan kysymykseesi jo sen, miten moni pelkää lyövänsä yli. Joten voitko keskustella isäntäväen odotuksista suoraan heidän kanssaan? Koska olipa juhla kuin juhla vaikka millaisilla asutoiveilla, niin isäntäväen odotukset ovat aina ykkösenä ja vaikka olisit ainoa asunsa eteen vaivaa nähnyt vieras, niin taatusti juhlien huomaavaisin vieraskin.

      Juhlissahan on ideana nauttia juhlista ja jos nautit pukeutua naamiaisiin, niin anna palaa.

    • Täti

      Jos olet saanut kutsun, missä on mainittu, että juhlat ovat naamiaiset,
      niin laittaudu ihan täysillä vaan.
      On äärimmäisen noloa, jos huomaat olevasi ainoa vain outoon hattuun pukeutunut vieras.
      Jos taas olet ainoa viimeisen päälle laittautunut (mitä epäilen suuresti!), olet sitten ainoa kutsun luonteen oikein ymmärtänyt vieras.
      Sitä paitsi ainakin isäntäväki on pukeutunut juhlan luonteen mukaisiin asuihin,
      koska ovat naamiaisjuhlat halunneet järjestää.

      Olen ollut monissa naamiaisjuhlissa, ja täytyy sanoa, että todella paljon ihmiset panostavat teemaan. Juuri asut tekevät juhlasta ainutlaatuisen, ja vieraat käyttäytyvät tietysti asun vaatimalla tavalla ;)

      Anna palaa vaan täysillä - et varmasti kadu!

    • pois vain!

      Juuri olin mieheni kanssa naamiaisissa ja näimme vaivaa asujemme suhteen. Aika moni pelasi varman päälle "hauskalla hatulla", mutta saimme kyllä palautetta ja kehuja. Isäntäväen mielestä veimme juhlat toiselle (paremmalle?) tasolle.

      Ja luulen, että vähän sitä hattuväkeä harmitti, kun ei kantti kestänyt pukeutua. Joten pidä hauskaa ja uskalla irrotella!

    • sefnvcscnascsc

      Olin juuri ystäväni nelikymppisillä,jotka olivat teemajuhlat (merirosvo).Oli tosi kiva että joku jaksoi nähdä vaivaa ja järjestää aikuisten naamiaiset!Miltei kaikki olivat todella panostaneet pukeutumiseen...hurjia merirosvoja sitten äimisteltiin koko ilta.
      Kaikki eivät kuitenkaan halua pukeutua teeman mukaisesti,mutta noissakin juhlissa muutamilla vierailla oli sitten vain "merirosvohuivi" kaulassa tms. pienimuotoista.Ja sehän riitti loistavasti!
      Ja kaikilla juhlijoilla oli ihan mielettömän hauskaa,ja itse nautin suunnattomasti hommatessani merirosvoasua,peruukkia ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe