Laguna myy kuten ennustettiin. Heinäkuussa peräti 2 kpl. Autossa täytyy olla joku fundamentaalinen vika tai vikaryppäitä. Tilat , koneet, laatu ja kestävys ovat tunnetusti surkeita. Rellut kisaavat ihan tosissaan paskimman auton tittelistä. Eiks oo kivaa.
Vastaukset 4
- siinä on
No jokainen törsää euronsa parhaaksi katsomallaan tavalla.
( Mutta palstaa lukiessa tulee väistämättä mieleen ettei merkki ole oikea valinta pienituloisille. Kaippa siinä sitten on eurojen vastineeksi hyvä ajomukavuus.)- fuuhu
hom*
- siinä on
No jokainen törsää euronsa parhaaksi katsomallaan tavalla.
( Mutta palstaa lukiessa tulee väistämättä mieleen ettei merkki ole oikea valinta pienituloisille. Kaippa siinä sitten on eurojen vastineeksi hyvä ajomukavuus.) - automyyjää lahjotaan
ostamaan laguna. Myynti nousee 100% edellisestä kuukaudesta ja ei ku syyskuussa massiivinen mainoskampanja käyntiin
Lagunan myynti räjähti!!!! Myynti nousi 100% !!!
Hae omasi ennen kuin autot loppuvat !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3701184- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht323513- 78490
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459