Kes oskab seda otse soome keeles kirjutada ?!
Päris naljakas. Soomlased ise ei teagi,kuhu neid saadeti.
http://www.elu24.ee/?id=153790
tôlkige
9
296
Vastaukset
- TARA-75
munn tarkoittaa suomeksi kyrpää ja käsitykseni mukaan myös venäjän kielen nahhui samaa asiaa,eli jokainen päätelköön itse mihin täytyy "mennä"=)
- vai..niin
Rivosuinen suomen -täti suomentamassa :)
Vieläkö on eesti ehitaja hakusessa ? :) - TARA-75
vai..niin kirjoitti:
Rivosuinen suomen -täti suomentamassa :)
Vieläkö on eesti ehitaja hakusessa ? :)Jos toinen kysyy apua suomentamiseen niin tottakai,koska osaan,mitähän vitun pahaa siinäkin on,vaan ilmeisesti jollekin liikaa...Hanki oma elämä-ei pahalla...
- Ei vastaamisesi
TARA-75 kirjoitti:
Jos toinen kysyy apua suomentamiseen niin tottakai,koska osaan,mitähän vitun pahaa siinäkin on,vaan ilmeisesti jollekin liikaa...Hanki oma elämä-ei pahalla...
Poista Tätä : olet rivosuinen suomalaistäti ..kirjoitustyylistäsi päätellen.
- TARA-75
Ei vastaamisesi kirjoitti:
Poista Tätä : olet rivosuinen suomalaistäti ..kirjoitustyylistäsi päätellen.
voihan se olla,että jonkun mielestä olen rivosuinen,mutta on myös useaan otteeseen mainittu,että osaan tehdä suullani myös todella hyvää,joten... :)
- käydä
TARA-75 kirjoitti:
voihan se olla,että jonkun mielestä olen rivosuinen,mutta on myös useaan otteeseen mainittu,että osaan tehdä suullani myös todella hyvää,joten... :)
Sivistämässä hiukan itseään :)
Esimerkiksi kurssi :" miten EN anna itsestäni niin halpaa kuvaa , toisten silmissä" :)::). Kirjoitustyylisi on kovin karkeaa. - TARA-75
käydä kirjoitti:
Sivistämässä hiukan itseään :)
Esimerkiksi kurssi :" miten EN anna itsestäni niin halpaa kuvaa , toisten silmissä" :)::). Kirjoitustyylisi on kovin karkeaa.kun ei paljoakaan kiinnosta minkä kuvan teille annan,itsehän tulette mua arvostelemaan,annan varmasti samalla mitalla takaisin,ihan saatte itseänne syyttää,mut pakko on näköjään työntää nokkanne asioihin mitkä EI teille kuulu!!!!
- saippualla
TARA-75 kirjoitti:
kun ei paljoakaan kiinnosta minkä kuvan teille annan,itsehän tulette mua arvostelemaan,annan varmasti samalla mitalla takaisin,ihan saatte itseänne syyttää,mut pakko on näköjään työntää nokkanne asioihin mitkä EI teille kuulu!!!!
Oletko rivosuisuutesi lisäksi vielä hiukan yksinkertainenkin :):).
- Kus on nali?
On sul midagi viga?
Kus see nali on?
See foorum on mõeldud eestlastele oma asjade arutamiseks EESTI KEELES: teistes INERNATIONAL foorumites näidatakse soome põmmpeadele koht kätte ja ei laskuta soomekeelsetesse vestlustesse. Kui keegi soomlane kenasti midagi küsib, siis küll.
Sina ilmselt naudid seda vastastikust kemplemist ja lisad vaid õli tulle.
Kui tõesti NII OLULINE on, kasuta Google tõlget:
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&u=http://www.elu24.ee/?id=153790&sl=et&tl=fi&history_state0=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078