Päässä naksahtelee?

Ihmettelijä.

Heippa, mulla ei ollut minkään nläköistä hajua, mille palstalle tämän kirjoitan, mutta..

Eilen, kun olin lenkillä, alkoi aina joka askeleella kuulumaan naks päästä. Ihan siis tarkkapaikka on tuolla oikealla ohimon yläpuolell suunnilleen. Naksahtelu kuului siis päästä, koska mulla ei ollut mitään päässä, joka lisi voinut naksuttaa.

Se tuntui tosi oudolta. Tänään kun ponnistelun sama nakshtdus kuului ja aina myös kun pidätän hengitystä ja puhallan ulos samalla kuuluu ja tuntuu nakshdus. :) Siis mitä ihmettä, onkohan tää ihan normaalia? :D

Ei mulla muuta ole ollut, päätä tänään on ihan lievästi siitä kohtaa särkenyt, mutta sekin hävisi puolessa tunnissa se särky!

kyselisin vaan onko tää ihan normaalia? Pieni pelko on jäänyt, kun mulla on nyt 3 sukulaista saanut yllättävän aivoverenvuodon 6 vuoden siällä. 60-kymppisellä oli takana v paine tauuti, hän kuoli, tätini oli perusterve, hänet saatiin leikattua ja hän parani. Nyt 40 kymppinen kuoli samantien, kun sen verran iso suoni puhkesi. :( Ja hänkin oli ihan terve.

4

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta eri paikassa

itsellä oli joskus nuorempana naksuntaa takaraivossa kun kävelin. Varsinkin kylmässä säällä. Joka askeleella kuului ja tuntui sellainen naksahdus. en ikinä ole saanut selvyyttää mistä johtuu, mutta nykyään aikuisiällä ei ole naksunut .
      Itse pienenä kaaduin kerran liukkaalla selälleni ja kolautin pääni kunnolla jäähän ja pyörryin. Epäilin että siitä kaatumisesta tullut joku vika tuohon niskan ja takaraivon rajalle. Oletko lyönyt päätäsi joskus kovaa? Minkä ikäinen olet?
      Tuo paikka voisi ehkä myös viitata siihen että vika voisi olla korvassakin...?

• ,,,,,,

purentavirheestä johtuva naksahtelu. Ovatko hampaasi kuluneet ja oletko käynyt hammaslääkärillä?

• torvikorva

Mahtaisikohan syy naksahteluun löytyä korvasta?

Puhallettaessa (nielun paineen muutos) ja askeleilla (tärähdys) kuuluva naksahdus voisi viitata esimerkiksi alkavaan korvatulehdukseen/flunssaan, jolloin korvaan saattaa syntyä alipaine korvatorven tukkeutuessa ja täryontelon ilman liuetessa hitaasti vereen. Myös paikka oikean korvan lähistöllä sopisi korvaan liittyvään oireeseen. Onko korva lukossa?

Aivot tuskin naksahtelevat - ainakaan kuuluvasti, joten itse en olisi asiasta kovin huolissani ellei vakavampia oireita ilmene. Yleislääkäri voi varmasti auttaa, jos ongelma jatkuu.

• MARRRRRRRRRRRRRRRRRRRi

mulla on kanssa ollut tota aina, takaraivosta se mielestäni kuuluu, joka asekeleella. Ollut pidemmän aikaa, aikuis iällä alkanut, tai ainakin olen sen huomioinut aikuisena.

ENKÄ OLE KOSKAAN SILLE MITÄÄN SELKEÄÄ SELITYSTÄ saanut, mutta ei siitä siis mitään haittaakaan ole ollut.
      Ihmeellien juttu.
      Olis kiva kyllä tietää mistä se johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6314
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5378
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4255
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      66
      3880
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1167
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      54
      980
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      291
      956
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      30
      820
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe