keittiötukku turku

susa10000

Hei!
Onko kokemusta orikedon keittiötukun tuotteista? Hinnat on edullisia, keittiöt ihan hyvän näköisiä, mutta entä kestävyys/laatu?

10

4360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilannut

      Jos tiedät mitä tarvitset,varmaan ok paikka. Mutta jos tarvitset suunnitteluapua,neuvoja materiaalivalintaan kannattaa miettiä jotain muuta paikkaa. Myyjä kyllä neuvoo,mutta ei jaksa oikein perehtyä todella juuri sinun keittiöösi ottaen kaikki kaikki asiat huomioon. Laatu on keskinkertaista eli periaatteessa ok,mutta selvästi näkyy että kiireellä on tehty. Ei hutilosti,mutta ei huolellakaan. Suosittelen siis varauksella. Palvelu mukavaa siihen asti kun tilaat,mutta kun olet saanut tavarat ja jos vielä tarvitset apua tai reklamoit,niin pikkasen laatu heikkenee. Näitä juttuja lukiessani kyllä huomannu,että kaikissa keittiöliikkeissä samaa vikaa,tiedä sit mikä hyvä. K-Raudan Petra-keittiössä olen saanut hyvää palvelua.

    • Suosi suomalaista

      Kuulin että Orikedon keittiötukku käyttää venäläistä runkoa. Tarkistin asiaa ja minulle selvisi ettei se ihan venäläinen ole mutta valmistetaan Virossa Venäjän rajan tuntumassa.

      • KEITTIÖTUKUILLA

        ON ULKOMAILLA VALMISTETUT RUNGOT


      • Suosi suomalaista
        KEITTIÖTUKUILLA kirjoitti:

        ON ULKOMAILLA VALMISTETUT RUNGOT

        Kalustetukulla ja Keittiöjätillä on taatusti kotimainen runko.


      • tronix

      • KoristePS
        KEITTIÖTUKUILLA kirjoitti:

        ON ULKOMAILLA VALMISTETUT RUNGOT

        JA PUOLALAISET OVET SEKÄ ALTAAT


      • Balttia kotimaatako?
        Suosi suomalaista kirjoitti:

        Kalustetukulla ja Keittiöjätillä on taatusti kotimainen runko.

        Kyllä on kalustehukun rungot kaukana kotimaisesta lastulevystä! Riippuen tietenkin minkä kukin laskee kotimaakseen!


    • Jontte Valosaari

      Keittiötukulla ainakin nykypäivänä kotimaiset rungot, ovat lupuneet noista virolaisista. Rungot tällä hetkellä tulevat kuulemma Perniöstä.

      Niin ja ainakin meille tuli juuri toiveiden mukainen keittiö. Erikoismittojen kanssa ei mitään ongelmia, melkeinpä mikä tahansa onnistui. Tilaattinpa samalla tv-taso omilla mitoilla ja materiaaleilla.

      Pelkkää plussaa täältä suunnalta =).

    • Hanahananen

      Tilasimme Turun Keittiötukusta keittiön. Se ei ole vielä saapunut, vaan siinä on koko ajan kestänyt. Kommunoikointi ainakin oman myyjän kanssa on ollut hankalaa, koska hän ei vastaa soittopyyntöihin, tai viesteihin, eikä häntä meinaa saada puhelimella kiinni. Tilausvahvistuksen kanssa kesti ja toista, muutettua versiota ei edes saatu. Uunin väri oli jossain vaiheessa muuttunut ja menemme nyt väärän värisen kanssa.
      Lasku tuli myöhään ja siinä ei ollut enää maksuaikaa, eli samantien piti maksaa. Lisäksi tänään, asennuspäivänä, asennusmiehiä ei näy. Kun tiedustelin hetki sitten asiaa sain viestin, että osa ovista ei ollut vielä saapunut, eikä asentajia oltu informoitu asiasta. Ilmeisesti kalustetukulla on kommunikointiongelmia useaan suuntaan.

      Hinta oli huokeampi kuin parissa muussa vertailupaikassa, näkyyköhän se sitten palvelun laadussa, toivon mukaan ei kuitenkaan kalusteissa. (Myyjä kävi pyynnöstä paikan päällä arvioimassa keittiön.)

      Kaiken kaikkiaan aika ylimalkainen palvelu. Keittiönsä saa, jos sen perään jaksaa kysellä ja varmistaa, että osat ovat mitä alunperin halusi.

    • Leila

      Juu huonoja kokemuksia, enkä suosittele. Minulle kävi niin, että myyjä mittasi väärin keittiön, ja ovi aukko piti tehdä uudelleen omaan piikkiin. Korvaukseksi sain reklamaatiosta 2 pientä puulaatikkoa . Kalvopinnoitetuista ovista lähtee kalvotukset irti jo parissa vuodessa uunin ja astianpesukoneen kohdalta. Jouduin ottamaan kodinkoneet Upo- merkiltä ja ne ovat keskinkertaiset. Toimitus saapui tosin silloin, kuin piti ja he asensivat kaapit paikoilleen. Ovet olivat toiseltapuolelta valkoiset, joten minun piti irrottaa ovet ja maalata ne sitten itse... Joten.... repikää siitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe