alah ei oo jumla vai?

arabi jämpti

allah sanoo olevansa kuun jumala ja Jeesus on vertauskuva auringosta. Raamatullisesti ajateltuna kuu on vertauskuva pahasta eli saatanasta. Aurinko taas hyvästä eli Jeesukses


no oontko ihän joku ihmee astrlologi tai sadisti, jumala auta luukuunttomt siaraita uskonto natsisikäisenne ovat juuri juuri kaikkien uskonot konflikteihin.


no perustel sun tarua väitösi,? kuun jumalaan vai allah oo? meikälaiset oomme suraneet kuu kuukaudet, elikä arabilla on omaan kuu kalenteri, se on noin 349 päivä vuodessa, sen takia, kuu liikenne on seurattu joo ennen muslimin ja mohammadin tuloa (hölmö), myös sikälsiesi suomen kilellä sanota (kuu kauusi ).


lisäksi allah se on vain nimi joka tarkoita jumala arabin kielellä, ei suomeski tai ranskaksi, mutta arabin kielilla, ja koraan on sanonut monee monee kerran et se joka palvoo elementi voimat tai joku planeeta hän helevtissä ikuisesti, siksi hän on syylistynyt taikuuden tai musta maagiaan,,, no miksi sit jos niin ku jauhat niin miksi allah on siitä täysin kielanyt, ja kuu on taikuuden ja musta maagiaan lähee, mutta aurinko toisaalta on saatanan koti bermuudan kolimio jälkeen joissä anti kristus joo nyt asuu,,,, anti kristus ja saatana ovat samat olenetot, mutt ku nyt voiin varmudella sano et oot yksi anti kristus seuralainen näin ku jaujhaatte kakka jumalasta, ,,


luuletekko todella et me arabit oomme näin tyhmät et se koraanimme jos siinä on ollu ristiriitaisa lausea tai epäloogiset väiteet olisimme sen seuraneet uksoneet? 1.5 miljärdit muslimit ovat sen kirjä tutkineet ja sinä mitätön louseri aivoton natsi sadisti harhaaja jauhaa tarua vain sen taki et inhot meikälasia syyttä,? jumala hän nää ja kuule, älä huoli raigastuksenne te jotka väitätte tarua jumalasta on siloin ku tee kuolette siinä kuopassa, sielunne ei ikinä saa levättä tää taruan väitelun jumalsta ja sokea natsi puuhanne mikä aiheutette koko ajan viattomille.

aamiin.
arabi,. maroc. jämpti.

20

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole se Jumala

      allah ei ole Taivaan ja maan Luoja, se Jumala, josta Raamattu kertoo.

    • hölömöukko

      kuu-epäjumala älläh.

      • lukee et

        Jumala loi kylläkin taivaan ja maan :D lue suurasta 114 eteenpäin niin kuin Koraani tulee lukea.. oikeelt vasemmalle


      • arabi jämpti

        mimmunen ällöttävä , sairas , sadisti, saatan jälkelainen toukka,

        voi pyydän kovalla ääneni et jumala järjetäis joku kolari, joissa jää elävänä mut invaliidi ikuiseti., näile jotka jauha tarua ja valehtelu hänestä.

        eikä sielunne saa olla rauhassa ikinä, tää elämässä eikä seuravassa elämässä., levoton ja saatanan jälkelaisenä syntytte niin olkoon ikiusesti.


        oh allahi , tää ramadin ainkana joissa kuulet kaikki rukoukset, pyydän sua toteimaan tuo toivomokseni, ,


        odotaa ku nääet., te kaikki,


        ( jumalan kuun vai, koraanissa on selvästi moneen kerran sanottu et se joka palvoo elemntin vaoimat on ikuisesti helvetissä, ja varsinkin kuun,.siksi se on mustaan taikkan lähe, lisäksi se joka palvoo saatanan on sekä häntä et sen jälkelaiset ovat nekin myos kaikki saatanan jälkelaisetksi.

        voin arvata mimmunen vanhempia teilä oli.

        eikä teille tästä jumala antekis ikinä antaa.olka vain varmat.

        kirokoon teidät ikuisesti.


      • hölömöukko
        arabi jämpti kirjoitti:

        mimmunen ällöttävä , sairas , sadisti, saatan jälkelainen toukka,

        voi pyydän kovalla ääneni et jumala järjetäis joku kolari, joissa jää elävänä mut invaliidi ikuiseti., näile jotka jauha tarua ja valehtelu hänestä.

        eikä sielunne saa olla rauhassa ikinä, tää elämässä eikä seuravassa elämässä., levoton ja saatanan jälkelaisenä syntytte niin olkoon ikiusesti.


        oh allahi , tää ramadin ainkana joissa kuulet kaikki rukoukset, pyydän sua toteimaan tuo toivomokseni, ,


        odotaa ku nääet., te kaikki,


        ( jumalan kuun vai, koraanissa on selvästi moneen kerran sanottu et se joka palvoo elemntin vaoimat on ikuisesti helvetissä, ja varsinkin kuun,.siksi se on mustaan taikkan lähe, lisäksi se joka palvoo saatanan on sekä häntä et sen jälkelaiset ovat nekin myos kaikki saatanan jälkelaisetksi.

        voin arvata mimmunen vanhempia teilä oli.

        eikä teille tästä jumala antekis ikinä antaa.olka vain varmat.

        kirokoon teidät ikuisesti.

        Minä taas toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon ettei sinusta tulisi invalidia vaan saisit olla terve ja olla iloinen.

        Rukoilen myös sielusi puolesta tänä iltana. Olkoon Jumala sinulle armollinen ja antakoon kaikki syntisi anteeksi.

        Elävä Daavidin Jumala siunatkoon sinua ja kaikkia ihmisiä.


      • toteuttaa yhden
        arabi jämpti kirjoitti:

        mimmunen ällöttävä , sairas , sadisti, saatan jälkelainen toukka,

        voi pyydän kovalla ääneni et jumala järjetäis joku kolari, joissa jää elävänä mut invaliidi ikuiseti., näile jotka jauha tarua ja valehtelu hänestä.

        eikä sielunne saa olla rauhassa ikinä, tää elämässä eikä seuravassa elämässä., levoton ja saatanan jälkelaisenä syntytte niin olkoon ikiusesti.


        oh allahi , tää ramadin ainkana joissa kuulet kaikki rukoukset, pyydän sua toteimaan tuo toivomokseni, ,


        odotaa ku nääet., te kaikki,


        ( jumalan kuun vai, koraanissa on selvästi moneen kerran sanottu et se joka palvoo elemntin vaoimat on ikuisesti helvetissä, ja varsinkin kuun,.siksi se on mustaan taikkan lähe, lisäksi se joka palvoo saatanan on sekä häntä et sen jälkelaiset ovat nekin myos kaikki saatanan jälkelaisetksi.

        voin arvata mimmunen vanhempia teilä oli.

        eikä teille tästä jumala antekis ikinä antaa.olka vain varmat.

        kirokoon teidät ikuisesti.

        toiveen, niin mun toiveeni olisi, että ihmiset olisivat suvaitsevaisia toisiaan kohtaan, oli väri tai uskonto mikä tahansa.

        Mulle opetettiin jo lapsena, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa, ei saa katsoa ulkonäköä, ei kokoa, ei väriä, eikä uskontoa. Mun vanhemmat hyväksyi kaikki ihmisiksi, eri maalaiset ja uskontokuntiin kuuluvat.

        Jokaisessa kulttuurissa ja uskonnossa on hyvät puolensa ja varmasti myös huonoja puolia löytyy, mikäli ei kuulu siihen tiettyyn uskontokuntaan. Pitäisi vain hyväksyä asiat, jotka kuuluvat eri kulttuureihin, ei niitä kukaan meistä voi eikä saa muuttaa. Jokaisen meistä itse päättää, mihin uskomme, siis miksi loukata, kun voi itse aikuisena valita, minkä suunnan elämälleen haluaa.


      • arabi jämpti
        hölömöukko kirjoitti:

        Minä taas toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon ettei sinusta tulisi invalidia vaan saisit olla terve ja olla iloinen.

        Rukoilen myös sielusi puolesta tänä iltana. Olkoon Jumala sinulle armollinen ja antakoon kaikki syntisi anteeksi.

        Elävä Daavidin Jumala siunatkoon sinua ja kaikkia ihmisiä.

        jos et tiä jotaki, ku väittäät tarua jakiusaan tekoa.

        hoi sua.

        enkä perun rukoukseni sinulle ja jälkelaiselles tää ramadan aikana myös näille jotka jauhaa tarua jumalasta, vai kuun jumala,vai ?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        ps; muistakoon tätä;

        minä ku rukoileen ja pyydän jumalastajotaki, niin minä aina tähtää se juuri nimen omaan jeesuksen luova, siis jumala,,

        voi jumala auta. tai allah mua auta, j n eeeeeeeeeeeeeeeee


      • arabi jämpti
        toteuttaa yhden kirjoitti:

        toiveen, niin mun toiveeni olisi, että ihmiset olisivat suvaitsevaisia toisiaan kohtaan, oli väri tai uskonto mikä tahansa.

        Mulle opetettiin jo lapsena, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa, ei saa katsoa ulkonäköä, ei kokoa, ei väriä, eikä uskontoa. Mun vanhemmat hyväksyi kaikki ihmisiksi, eri maalaiset ja uskontokuntiin kuuluvat.

        Jokaisessa kulttuurissa ja uskonnossa on hyvät puolensa ja varmasti myös huonoja puolia löytyy, mikäli ei kuulu siihen tiettyyn uskontokuntaan. Pitäisi vain hyväksyä asiat, jotka kuuluvat eri kulttuureihin, ei niitä kukaan meistä voi eikä saa muuttaa. Jokaisen meistä itse päättää, mihin uskomme, siis miksi loukata, kun voi itse aikuisena valita, minkä suunnan elämälleen haluaa.

        kato mimmusia provo analphabetia ovat meikäliaset kiusaamassa tahallaan, syyttä,,,vain natsi ja rahan puuteitä vuoksi ne etti joku hijljäinen uhri joilla voi antaa turpaa sanalisesti,,,, ne väittä tarua meistä ja pilkoo samalla jumala , et muk allah on kuun jumalan.
        mislimit kuulkaa hyvät kansalaiset,, ovat seuraneet kun maapallon kiertoa joo satoa vuosia ennnen muslimin uskonton tuloa,,,,ja muistaaksani suomen kielissä sanotaan; kuukaussi......
        koraanissa on moneet kerran uhatti näitä jotka palvoo kuutta tai jotaki muuta elemntia tai tähtia,, varisnkin aurinkoa tai kuuta,,, siki molemmat ovat mustaan taikaan lähee, minä rakastan jumala, olkoon se jeessus jumalaan tai mohammadin jumalaan, mut jumalaan, ja inhon saatanan seuralaisia,.


      • hölömöukko
        arabi jämpti kirjoitti:

        jos et tiä jotaki, ku väittäät tarua jakiusaan tekoa.

        hoi sua.

        enkä perun rukoukseni sinulle ja jälkelaiselles tää ramadan aikana myös näille jotka jauhaa tarua jumalasta, vai kuun jumala,vai ?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        ps; muistakoon tätä;

        minä ku rukoileen ja pyydän jumalastajotaki, niin minä aina tähtää se juuri nimen omaan jeesuksen luova, siis jumala,,

        voi jumala auta. tai allah mua auta, j n eeeeeeeeeeeeeeeee

        Hedelmistään sinä heidät tunnet.
        Jumala ei rankaise, eikä pidä manaajista. Ne asiat on saatanasta.
        Rukoilen tänäänkin sinun puolesta jotta älyisit oikean elävä Jumalan olemassaolon.


      • arabi jämpti.
        hölömöukko kirjoitti:

        Hedelmistään sinä heidät tunnet.
        Jumala ei rankaise, eikä pidä manaajista. Ne asiat on saatanasta.
        Rukoilen tänäänkin sinun puolesta jotta älyisit oikean elävä Jumalan olemassaolon.

        oot varma nuori.,, otan tää juttu helpolla tavalla kansasi,
        sanoitte nain;
        Jumala ei rankaise, eikä pidä manaajista. Ne asiat on saatanasta

        se on täys päin vastoin,,, saatana rangaistaa,, tää elämässä, epäsuoranaisesti, ajaa sut, kaikiin syntin tekoon, mm ( valehtelu, tappelu, syyttä muihinn inhomiseen ,,peluri,,, kuisaan tekoon,,alkoholiin käytöön,, hylkäämään jumlaan, ja rukous, siis kirkon menoon,,etc ,,,hän on korvissassi kimpussa,,kuulet vain kiuskua,, heti ku olen kusessa,, hän istuu vastassassi ja nauraan sinulle,,, tää on se kamaliin rangaistus,, toisaalta jumala,,, on anteksi antava, jos hän vain tahdo,,mutten jos hän ei tahoo sinulle anteksi antaa, niin silloin seuraavasa elämässä olet pulassa.
        muista sanani.
        ps; comprende amigo?

        luovutaan kansasi.


      • ProvoCatoR
        arabi jämpti kirjoitti:

        kato mimmusia provo analphabetia ovat meikäliaset kiusaamassa tahallaan, syyttä,,,vain natsi ja rahan puuteitä vuoksi ne etti joku hijljäinen uhri joilla voi antaa turpaa sanalisesti,,,, ne väittä tarua meistä ja pilkoo samalla jumala , et muk allah on kuun jumalan.
        mislimit kuulkaa hyvät kansalaiset,, ovat seuraneet kun maapallon kiertoa joo satoa vuosia ennnen muslimin uskonton tuloa,,,,ja muistaaksani suomen kielissä sanotaan; kuukaussi......
        koraanissa on moneet kerran uhatti näitä jotka palvoo kuutta tai jotaki muuta elemntia tai tähtia,, varisnkin aurinkoa tai kuuta,,, siki molemmat ovat mustaan taikaan lähee, minä rakastan jumala, olkoon se jeessus jumalaan tai mohammadin jumalaan, mut jumalaan, ja inhon saatanan seuralaisia,.

        http://www.kotikone.fi/basileus/islam/baal.htm

        Islam on perseestä, anteeksi ilmaisuni. Sotaisa, verenhimoinen, laskelmoiva ja poliitikko Muhammed on sen luoja, ei Jumala. Jätkä perui sanojaan, milloin missäkin suurassa sanotut asiat kumottiin jo heti seuraavassa. Nah.. huijari mitä suurimmassa määrin!

        Tappamaan kehottanut Muhammed saisi HÄVETÄ ja ottaa OPPIA Kristuksen, Jumalan pojan sanoista ja opetuksista! "Jumalalla ei voi olla poikaa" räksyttävät muhamettilaiset. Mitäs ne Allahin 3 tytärtä sitten ovat, daah..? Äly hoi, älä jätä. Herätkää, pahvit.


      • Asrar
        ProvoCatoR kirjoitti:

        http://www.kotikone.fi/basileus/islam/baal.htm

        Islam on perseestä, anteeksi ilmaisuni. Sotaisa, verenhimoinen, laskelmoiva ja poliitikko Muhammed on sen luoja, ei Jumala. Jätkä perui sanojaan, milloin missäkin suurassa sanotut asiat kumottiin jo heti seuraavassa. Nah.. huijari mitä suurimmassa määrin!

        Tappamaan kehottanut Muhammed saisi HÄVETÄ ja ottaa OPPIA Kristuksen, Jumalan pojan sanoista ja opetuksista! "Jumalalla ei voi olla poikaa" räksyttävät muhamettilaiset. Mitäs ne Allahin 3 tytärtä sitten ovat, daah..? Äly hoi, älä jätä. Herätkää, pahvit.

        Sinähän se esimerkillinen kristitty olet! Mistä lie olet oppisi imenyt… hmm? Eikö suutarin kuitenkin kannattaisi pitäytyä lestissään?


      • humanisti ..55
        arabi jämpti kirjoitti:

        kato mimmusia provo analphabetia ovat meikäliaset kiusaamassa tahallaan, syyttä,,,vain natsi ja rahan puuteitä vuoksi ne etti joku hijljäinen uhri joilla voi antaa turpaa sanalisesti,,,, ne väittä tarua meistä ja pilkoo samalla jumala , et muk allah on kuun jumalan.
        mislimit kuulkaa hyvät kansalaiset,, ovat seuraneet kun maapallon kiertoa joo satoa vuosia ennnen muslimin uskonton tuloa,,,,ja muistaaksani suomen kielissä sanotaan; kuukaussi......
        koraanissa on moneet kerran uhatti näitä jotka palvoo kuutta tai jotaki muuta elemntia tai tähtia,, varisnkin aurinkoa tai kuuta,,, siki molemmat ovat mustaan taikaan lähee, minä rakastan jumala, olkoon se jeessus jumalaan tai mohammadin jumalaan, mut jumalaan, ja inhon saatanan seuralaisia,.

        -oletko suudellut meteoriiittia mekassa?
        -oletko kiertanyt sen seitseman kertaa?

        tammi ja karim on..


      • tunne muslimit
        hölömöukko kirjoitti:

        Minä taas toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon ettei sinusta tulisi invalidia vaan saisit olla terve ja olla iloinen.

        Rukoilen myös sielusi puolesta tänä iltana. Olkoon Jumala sinulle armollinen ja antakoon kaikki syntisi anteeksi.

        Elävä Daavidin Jumala siunatkoon sinua ja kaikkia ihmisiä.

        ei muslimi tarvitse daavidin Jumalaa!

        http://naurunappula.com/390324/vain-muslimi-voi-olla-syyton

        sura 8,17
        surA 3,54


      • en tarvitse sossua
        toteuttaa yhden kirjoitti:

        toiveen, niin mun toiveeni olisi, että ihmiset olisivat suvaitsevaisia toisiaan kohtaan, oli väri tai uskonto mikä tahansa.

        Mulle opetettiin jo lapsena, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa, ei saa katsoa ulkonäköä, ei kokoa, ei väriä, eikä uskontoa. Mun vanhemmat hyväksyi kaikki ihmisiksi, eri maalaiset ja uskontokuntiin kuuluvat.

        Jokaisessa kulttuurissa ja uskonnossa on hyvät puolensa ja varmasti myös huonoja puolia löytyy, mikäli ei kuulu siihen tiettyyn uskontokuntaan. Pitäisi vain hyväksyä asiat, jotka kuuluvat eri kulttuureihin, ei niitä kukaan meistä voi eikä saa muuttaa. Jokaisen meistä itse päättää, mihin uskomme, siis miksi loukata, kun voi itse aikuisena valita, minkä suunnan elämälleen haluaa.

        olisi varmaan mukavaa olla elaintenkin kanssa...

        3 mooses 19,19


    • vahtikoira 35

      Luepa halla-aho arabiaksi oikealta vasemalle!

      han kertoo oikella suomen kielella mitA KORAANI ON!

      .kuuntele Hanta!

    • sansukuinen ...c
    • jihadisti ..xxz
      • kaannynnainen 45

      • kaannynainen ....36

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe