Jees elikkä muutama päivä sitten mulle hyppäs tähän kannettavaan ilmotus että "Huom! Palomuuri ei ole käytössä".
Näytti jotenkin niin "varoittavalta", että hädissäni heti laitoin sen päälle.. Sen jälkeen ei toiminut netti ollenkaan! Laitoinpa sitten takasin pois päältä ja alko taas toimimaan, mutta sitä kun ei ilmeisesti suositella niin laitoin takasin päälle ja sitten kyllä nettikin pelas sen kanssa taas, MUTTA meseen ei ole sen jälkeen suostunut kirjautumaan eikä myöskään onnistu enää leffojen/musiikin lataaminen BitTorrentilla tai LimeWirellä.. Mesessä antaa virhekoodiksi sen että "Palomuuri estää kirjautumisen Windows Live Messengeriin" Sitten siellä oli jotain ohjeita millä pitäisi toimia, mutta eipä toimi..
Tuolla Windowsin palomuurin asetuksissa Windows Live Messenger, BitTorrent ja LimeWire on 'poikkeuksissa' eli pitäisi toimia palomuurin läpi mutta ei niin ei AAAARGHHH alkaa mennä tässä pikkuhiljaa hermot kun en nyt mikään ihmelapsi näitten koneitten kanssa ole.... Että apuaaa..anyone? -.-
Palomuurista..
hmpfg
0
277
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513705Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172708Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6102364Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202067KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar831957Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431708- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421632Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476