Tilasin sitten verkkkaupasta tuon LG 32LH2000 32":sen, halvalla myivät, 369 €.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26469
Kellään siis kokemuksia telkusta? itse pääsen vasta muutaman viikon päästä kokeilemaan, kun saavat lisää valmistajalta. Aika kysytty tuo malli näyttäisi olevan, lieneekö sitten hinta syynä..
LG 32LH2000 32"
9
5059
Vastaukset
- en enään
osta yhtäkään LG-vehjettä,täysiä paskoja,olen niitä työpaikalle ostanut dvd-vhs yhdistelmiä 3kpl,dvd-soittimia 3kpl ja kaikki meni rikki heti takuun jälkeen
- ei kestä...
mikään, ei edes rautakanki, ainut mikä kestää enemmän kuin pyhättömän viikon on moccamasterin kahvikeitin, sitä kaikki koittaa jotenkin varjella, kahvitauot on tärkeitä.
- ainakin
LG:n laitteet on hyvin toiminut, kuulemma taulutelkkareissa sen pitäisi olla parhaimmasta päästä oleva merkki.
- käyttökokemuksia
Ostin kyseisen telkun Gigantista noin viikko sitten ja olen ollut todella tyytyväinen. Itselläni oli pieniä epäilyksiä merkin suhteen, koska pari vuotta vanha LG:n 19" LCD-töllö ei tuottanut järin hyvälaatuista kuvaa: kontrasti oli hyvin heikko, musta oli lähinnä siniharmaata sekä ruudun ylä- ja alareunassa oli pahoja valovuotoja.
Mutta tämä malli yllätti positiivisesti: kirkas kuva (kontrasti riittää vallan mainiosti päivänvalossakin), musta on mustaa, värit kohdallaan jo tehdasasetuksilla, ei valovuotoja sekä suurimmaksi osaksi helppokäyttöinen ja looginen käyttöliittymä.
Eniten minut yllätti äänenlaatu: kehykseen upotetut kaiuttimet tuottavat vähintäänkin siedettävää ääntä, joka ainakin minulla riittää melko hyvin normaalissa käytössä (leffa- ja pelikäyttö on sitten asia erikseen). Pienenä miinuksena kaukosäätimen näppäinten sijoittelu sekä typerä käyttöliittymän ominaisuus, jonka takia ohjelmatiedot eivät näy kanavaa vaihdettaessa.
HD-ominaisuuksia en ole päässyt kokeilemaan, koska en omista yhtäkään HD-kuvaa suoltavaa laitetta. 32LH2000-mallissahan on HD Ready -tarkkuus eli 1080p-täysteräväpiirtokuvasta ei valitettavasti pääse tällä telkkarilla nauttimaan.
Itseä kismitti oma huolimattomuus, jonka takia menin ostamaan telkun Gigantista hintaan 499 e... :( Tosin laitoin jo tilauksen Verkkikseen, saanpahan katsella tuota kalliimpaa yksilöä 30 päivän ajan, kiitos Gigantin palautusoikeuden :)
Ja laitteen hinta on näköjään kovan kysynnän takia noussut Verkkokaupassakin 20 eurolla:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26469- suosittu
Soitin juuri Verkkokauppa.com:iin, ja kyselin saatavuutta kyseisestä tuotteesta: tilauksia vaatimattomat 411 kpl ja varastotilanne nolla. Sanoivat, että saattaa kestää jonkin aikaa... :( Noh, Keskiseltä tuon saman kapistuksen saa hintaan 399 e, mikä ei mielestäni ole turhan paljon kalliimpi.
- Alkuperäinen kirjoittaja
suosittu kirjoitti:
Soitin juuri Verkkokauppa.com:iin, ja kyselin saatavuutta kyseisestä tuotteesta: tilauksia vaatimattomat 411 kpl ja varastotilanne nolla. Sanoivat, että saattaa kestää jonkin aikaa... :( Noh, Keskiseltä tuon saman kapistuksen saa hintaan 399 e, mikä ei mielestäni ole turhan paljon kalliimpi.
että hinta on noussut 20 eurolla! Onneksi kerkesit tilaamaan 2 televisiota ennen hinnanmuutosta. Nyt sitten vaan odottelemaan. Sivuilla lukee että arvioitu toimitusaika 2-4 viikkoa, mutta luulen että menee kauemminkin :(
Ps. Sama telkku oli hobby hallissa joku 500 euroo, aikamoinen hintaero! - wertghuy
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
että hinta on noussut 20 eurolla! Onneksi kerkesit tilaamaan 2 televisiota ennen hinnanmuutosta. Nyt sitten vaan odottelemaan. Sivuilla lukee että arvioitu toimitusaika 2-4 viikkoa, mutta luulen että menee kauemminkin :(
Ps. Sama telkku oli hobby hallissa joku 500 euroo, aikamoinen hintaero!TIlasin telkkarin 19.9 verkkokaupasta ja 25.9 lähettivät viestin että ovat käsitelleet tilauksen ja se on postitettu. Seuraavana maanantaina sitten sain telkkarin ja olin ostokseeni tyytyväinen, oli hyvä kuva, hyvät valikot yms mutta nyt reilun viikon jälkeen kun tv:n laittaa päälle niin kuva kirkkaus vilkkuu ikävästi. Pitää soittaa verkkokauppaan ja kysellä josko vois koko telkkarin palauttaa.
Se on vaan totta että halpaa ja hyvää ei voi ostaa samalla kertaa. - tah?
wertghuy kirjoitti:
TIlasin telkkarin 19.9 verkkokaupasta ja 25.9 lähettivät viestin että ovat käsitelleet tilauksen ja se on postitettu. Seuraavana maanantaina sitten sain telkkarin ja olin ostokseeni tyytyväinen, oli hyvä kuva, hyvät valikot yms mutta nyt reilun viikon jälkeen kun tv:n laittaa päälle niin kuva kirkkaus vilkkuu ikävästi. Pitää soittaa verkkokauppaan ja kysellä josko vois koko telkkarin palauttaa.
Se on vaan totta että halpaa ja hyvää ei voi ostaa samalla kertaa.Toi television kuvan kontrastin välkkyminen on ilm ominaista LCD telkuille ja ainakin muutamassa muussa LG:n mallissa tuo on tullut vastaan. Tuossa LH2000 on se virransäästö ominaisuus joka himmentää itsestään kontrastia. Tuosta pääsen kysymykseen; saako sen pois? Itse olen miettimässä josko tollasen ostais lahjaksi pukin konttiin kun hinta ja ainakin paperilla ominaisuuden ovat ihan kohdillaa. Itsellä löytyy LG:n tuotteita tv, ja iänikuin VHS jotka toimivat mukavasti tuota TV:n kontrastin vaihtelua lukuunottamatta.
- Kokemusta on
Kaikki pelaa siihen asti kun jostakin syystä laitteeseen tulee vika. Homma tulee menemään sikäläisittäin näin:
- Sinä olet syyllinen, laitteen sanotaan toimivan ja lasku tulee varmasti.
- Sinä olet syyllinen, laite on valmistajan takuukorjaama ja lasku tulee varmasti.
Katsos, kusettavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254