tuhoontuomittu yritys?

a curious aquarious

Olen vesimies-nainen, hän kalat-mies. Itse olen todella esimerkkitapaus veskarista, boheemi, vapaudenkaipuinen ja vaikea tapaus kaikin puolin. Kaloista en tiedä tarpeeksi että osaisin arvioida kyseistä fisua.

Tulemme pelottavan hyvin toimeen ja jaamme todella kaikki ajatukset ihmissuhteista ja muustakin, vaikka emme kovinkaan hyvin toisiamme vielä tunnekaan. Meillä on lähes identtinen ihmissuhdehistoria ja yhteistä meillä on kyseisen fisun kanssa myös järjetön sitoutumiskammo. En koe itseäni romantikkona, pikemminkin kyynikkona, mutta silti ihmettelen sitä, että aivan alusta asti olemme kyenneet päättämään toistemme lauseita ja seksuaalinen jännite välillämme on todella vahvaa.

Kuitenkin jotain kiinnostavaa tässä fisussa on, tuntuu ehkä oudolta, mutta ikään kuin "tunnistan" hänet jostain... ehkä itsestäni? Ja olen onnistunut osittain tästä syystä jo ahdistumaan koko asiasta, koska jotenkin ajatus "meistä" tuntuu niin... lopulliselta?

Onko kellään kokemuksia tälläisestä horoskooppi-yhtälöstä ja/tai oisko vinkkejä? Kannattaako edes harkita yrittää minkäänsuuntaista yhdessäoloa vai jatkaa ystävyksinä?

1

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Itsehhän olen avoliitossa kyseisen merkin kanssa. Kaikki mennyt alusta alkaen aivan helvetin hienosti. Jännä juttu, mutta ihan totta et jotenkin meillä(kin) on niin paljon samankaltaisia asioita jotka yhdistää. Muutenkin tuossa sun jutussa aika paljo samanlaista mitä meilläkin ollut.

      Älä turhaan panikoidu. Hyvin se menee jos tähänkin asti on mennyt.
      Itse ainakin oon huomannu et kalana ymmärrän aika hyvin veskaria ja päinvastoin.
      Mutta, kyllä me silti erilaisia ollaan. Kalana itse olen se herkempi osapuoli kun taas veskari ei ehkä niinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe