tuhoontuomittu yritys?

a curious aquarious

Olen vesimies-nainen, hän kalat-mies. Itse olen todella esimerkkitapaus veskarista, boheemi, vapaudenkaipuinen ja vaikea tapaus kaikin puolin. Kaloista en tiedä tarpeeksi että osaisin arvioida kyseistä fisua.

Tulemme pelottavan hyvin toimeen ja jaamme todella kaikki ajatukset ihmissuhteista ja muustakin, vaikka emme kovinkaan hyvin toisiamme vielä tunnekaan. Meillä on lähes identtinen ihmissuhdehistoria ja yhteistä meillä on kyseisen fisun kanssa myös järjetön sitoutumiskammo. En koe itseäni romantikkona, pikemminkin kyynikkona, mutta silti ihmettelen sitä, että aivan alusta asti olemme kyenneet päättämään toistemme lauseita ja seksuaalinen jännite välillämme on todella vahvaa.

Kuitenkin jotain kiinnostavaa tässä fisussa on, tuntuu ehkä oudolta, mutta ikään kuin "tunnistan" hänet jostain... ehkä itsestäni? Ja olen onnistunut osittain tästä syystä jo ahdistumaan koko asiasta, koska jotenkin ajatus "meistä" tuntuu niin... lopulliselta?

Onko kellään kokemuksia tälläisestä horoskooppi-yhtälöstä ja/tai oisko vinkkejä? Kannattaako edes harkita yrittää minkäänsuuntaista yhdessäoloa vai jatkaa ystävyksinä?

1

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

Itsehhän olen avoliitossa kyseisen merkin kanssa. Kaikki mennyt alusta alkaen aivan helvetin hienosti. Jännä juttu, mutta ihan totta et jotenkin meillä(kin) on niin paljon samankaltaisia asioita jotka yhdistää. Muutenkin tuossa sun jutussa aika paljo samanlaista mitä meilläkin ollut.

Älä turhaan panikoidu. Hyvin se menee jos tähänkin asti on mennyt.
      Itse ainakin oon huomannu et kalana ymmärrän aika hyvin veskaria ja päinvastoin.
      Mutta, kyllä me silti erilaisia ollaan. Kalana itse olen se herkempi osapuoli kun taas veskari ei ehkä niinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe