matkabudjetti,paljonko meni 1-2 viikon lomalla

lomakassa

Olispa mukava kuulla minkälaisilla budjeteilla ootte loman tehneet tai siis paikan päällä mennyt kun kaikki vaan sanoo et edullinen paikka mutta kuinka edullinen?

11

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoWoman;))

      Olen matkustanut enempi kuin lääkäri määrää,monissa maissa,mutta Tunisiaan menee suurinpiirtein yhdeltä aikuiselta 2:ssa viikossa ruokineen ja juomineen noin about 400 euroa,ja siinä on kyllä jo tuliaisiakin mukana ja hyvät "tipit" annettuna. ;))

      JoWoman;))

      • Ahti

        Mie olin kuukauden Latinoissa. Meni lentoineen 1600 eroo.


      • vähemmin

        sähän jaat ilmaiseksi, ja ne tuliaiset.. niitä ei tarvitsisi tänne tuoda, meidän elätettäväksemme, eikä tautejasi.


      • tajuuuu.......
        vähemmin kirjoitti:

        sähän jaat ilmaiseksi, ja ne tuliaiset.. niitä ei tarvitsisi tänne tuoda, meidän elätettäväksemme, eikä tautejasi.

        mistään mitään , ja vähiten matkailusta , oot sä tyhmä!!!! :((


      • TunisialainenMorsian
        tajuuuu....... kirjoitti:

        mistään mitään , ja vähiten matkailusta , oot sä tyhmä!!!! :((

        Heippa! Olin Soussessa kaksi viikkoa ja hotellilla oli puolihoito ni ei mul menny sit ku 150€ (tuliaisiin, yks pieni ateria päivässä viel hotellin kahden aterian lisäks ja sit jotaki sain ostettua itellenikin) eli hyvin pienelläkin budjetilla saa paljon tehtyä, nähtyä ja hankittua.


      • ja vähällä
        TunisialainenMorsian kirjoitti:

        Heippa! Olin Soussessa kaksi viikkoa ja hotellilla oli puolihoito ni ei mul menny sit ku 150€ (tuliaisiin, yks pieni ateria päivässä viel hotellin kahden aterian lisäks ja sit jotaki sain ostettua itellenikin) eli hyvin pienelläkin budjetilla saa paljon tehtyä, nähtyä ja hankittua.

        selvisin pari viikkoa,rahaa mulla meni noin 200 euroa,vaikka ei ollut hotellissa kuin aamupala ja kaikkea kivaa sain silti nähdä ja kokea. ;))


      • FinnishTunisian

        On minun mielestä aika vaikeeta tuhlata 400 euroa kahdessa viikossa semmosessa maassa jossa esim. paikalliset osasto-vastaava tienaa alle 400€/kk, tai sihteeri 250€/kk...

        Olen asunut Tunisiassa 13 vuotta, ja on kyllä huomannut sen miten myyjät ,taksikuskit , tarjoilijat yms. saa huijattua turisteilta rahaa...
        Muistakaa tinkiä. Jos tinkiminen myyjän kanssa ei etene, uhatkaa sitä sillä että menette ostaa saman tavaran muualta: Kaikki myyjät myyvät samaa tavaraa, ja näinä aikoina tuskin kukaan myyjä jättää asiakkaan kävellä viereiseen myymälään parin dinarin takia. Jos on fiksu, niin käy ensin jossain isossa bazaarissa jossa on hinnat selvästi merkitty tuootteisiin, niin tietää mikä on jo kallista. Ja sen pohjalta menee tinkimään halvempaa pienempään kojuun. Tällä taktiikalla voi varmasti säästää yli 200% tuotteen hinnasta.

        Taksikuskeista kannattaa olla varovaisia, 5km matka ei ikinä tulisi maksaa yli 2dt(paitsi yöllä); heillekkin kannattaa uhata sillä että taksinumeron ylös ja ilmoitan poliisille jos hinta tuntuu liian korkeelta, Tunisiassa poliisi tekee usein taksiratsijoita, joissa poliisisedät tarkistavat ovatko mittarit "viritettyjä" niin että kuski saa säädettyä omin päin taksaa.


    • minä en

      oo päässy yhtään reissua alle kolomen tonnin matkat ja hotellit päälle

      • Hämmästyttävää..........

        Missä ihmeen maassa olet lorvinut ja laittanut rahaa palamaan??
        Olen kierrellyt ja kaarrellut lukuisissa lomakohteissa ympäri ämpäri maailmaa,pari sta viikosta kuukauteen,eikä rahaa mennyt koskaan noin paljon,....huh...hämmästyttää?!! :)

        Maija Mehiläinen :)


      • rahan päälle
        Hämmästyttävää.......... kirjoitti:

        Missä ihmeen maassa olet lorvinut ja laittanut rahaa palamaan??
        Olen kierrellyt ja kaarrellut lukuisissa lomakohteissa ympäri ämpäri maailmaa,pari sta viikosta kuukauteen,eikä rahaa mennyt koskaan noin paljon,....huh...hämmästyttää?!! :)

        Maija Mehiläinen :)

        kahdeksassatoista eri maassa ja en kyllä kahtaviikkoa pitempään ole lorvinut


      • soussessa heinäkuussa ollut
        rahan päälle kirjoitti:

        kahdeksassatoista eri maassa ja en kyllä kahtaviikkoa pitempään ole lorvinut

        meillä meni viikon reissulla n. 700 euroa yhteensä.
        aamupala oli hotellilla. syötiin kevyt lounas jossain ja illalla vähän paremmin aina jossain pihvipaikassa.
        kenkiä, vaatteita, laukkuja, vesipiippu tupakkaa, viinejä yms. kuului tuohon 700euroon ja
        veneretkellä käytiin yhtenäpvänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe