Kokemuksia...Merkkaileeko uroskoira sisälle jos kotona asustaa 2 narttua. Suunnitelmissa olisi ottaa uroskoira, mutta tämä seikka vähän mietityttää...
uros ja nartut samassa
3
169
Vastaukset
- ei...
Kyllähän se voi merkkailla muutenkin jos sen antaa niin tehdä. Meillä ei merkkaile.
Kyllä se suurin 'ongelmasi' tulee olemaan kollien muu käyttäytyminen kiiman aikana. Ja sitä et voi ihan tarkkaan etukäteen tietää, koska kysymys on yksilöistä. Jotkut urokset pysyvät viilipyttyinä vaikka naapurihuoneessa on kiimainen narttu - toiset tulevat oven läpi - toiset pitävät huolen, että et nuku viikkoon...
Jos haluat olla varma tai pelkäät, että hermot eivät kestä ylivilkasta käyttäytymistä, selvitä ensin voitko toimittaa uroksen pariksi viikoksi hoitoon aina juoksun ajaksi.- järjestyy
juoksujen ajaksi. Mutta juuri tämä normaali arki mietityttää..Pystyykö uroksen ´muka opettamaan olemaan merkkaamatta???
- pystyy...
järjestyy kirjoitti:
juoksujen ajaksi. Mutta juuri tämä normaali arki mietityttää..Pystyykö uroksen ´muka opettamaan olemaan merkkaamatta???
...siis olematta merkkailematta sisälle. Ei kai nyt kukaan uroksen omistaja sellaista siedä omassa kodissaan vaikka olisi mikä tilanne?
Omat urokseni eivät ole edes yrittäneet - ovat jalannostoikään tullessaan olleet jo täysin sisäsiistejä eikä kiimaistenkaan narttujen läsnäolo ole muuttanut asiaa miksikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442