Etsin hyvää muuraria

tiileri takkako

Etsisin hyvää ammattitaitoista muuraria Seinäjoen suunnilta.Olisiko kenelläkään ketä suositella?
Kiitti jo etukätten.Hyvää saa aina mainostaa :)

10

4089

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi suositella

kallista, hidasta tai huonoa. Hyvästä en tiedä. Minkälaiseen muuraukseen?

• jos nimi

on tiilerin takkako....varmaan julkisivua haluaa muurauttaa?

• pettynyt jälkeen

Vuosi sitten hankin Tiilerin uunin. Sain Tiileriltä lista "valtuutetuista muurareista". Soitin alueeni muurareita tuolta listalta. Kolme ensimmäistä ei ehtinyt, neljäs tuli ja oli täysin paska muurari, vaikka mainosti yli 30 v muurauskokemusta. Tiilerin edustajakin kävi katsomassa lopputulosta ja poisti tuon muurarin listoiltaan, sekä antoi minulle korvauksena tulivillaa, päällyskuorenlaastia, yhden kerroksen lisää päällystiiliä, tulilaastia uunin pesän korjaukseen sekä jotain ainetta, jolla pystyi jotenkuten poistamaan tiilien päälle jätetyt laastikasat. Toista muuraria en takuuseen saanut, vaan tein nämä työt itse, ja vielä tänä kesänä olen joutunut uunin pohjatiiletkin poistamaan koska niiden alle levitetty hiekka oli niin epätasaisesti laitettu, että uunin takaosa oli 10 mm alempana kuin uunin etuosa, eli hyvin kaatuu kaikki liemet jos ei rakentele mitään tukia. Huonon muurauksen lisäksi tämä muurari rikkoi lattiaa, kattoa ja lattialistaa, sekä yritti huijata laskutuksessa. Tämä siis tapahtui Kainuun alueella, kajaanilainen muurari.

Eli vastauksena sinulle. Tiilerin uuni/takka on varmaankin hyvä valinta, mutta heidän suosittelemien muurareiden listalla voi olla ihan mitä satuu huijareita, joten kannattaa kysellä muilta alueen ihmisiltä tietoja muurareista, ja silti muuraria ei saa jättää yksin kotiisi, koska hän ei edes kustessaan osu vessapöntöön. Minulla on noin 100 valokuvaa tuosta uunistani ennen korjauksia. Uuni on myös hieman salmiakkimuotoinen, koska toinen kylki on 2 cm toista pitempi. Varmaan hyviäkin muurareita on olemassa, mutta tuollaiset ovat häpeäksi koko ammattikunnalle.

• sdfsadf

Silloin kun kaikki menee pieleen, ne näköjään menee sitten pieleen. Ei voi muuta sanoa kuin voihan vee.

• susavi

Niin, siis ammattiylpeyttä pitäis olla joka muurarilla, takkojen käyttöikä on kuitenkin vuosikymmeniä. Meitä naaismuurareita on muutamia, ja kaikki ollaan tosi hyviä, ainakin ne joita tunnen. Tunnetusti naiset ovat tarkempia ja huolellisempia kuin miehet. Ei ihme, että se sun neljäs muurari ehti tulla kun oli niin huono. Hyviltä ei työt lopu. Vaikka naisena olen huomannut, että tää mun sukupuoli aiheuttaa jonkun verran hämminkiä ja töitä on vaikeampi saada kuin ehkä miesten...

• Muuraus

www.majoret.fi

• Laastia

Etkö osaa itse latoa palikoita päällekkäin? Ei siinä muuta tarvita.

• rellurei

Ei ihan niinkään.

• stimppi1

Ootkos kokeillut ilmoittaa tuosta netissä esim. hommahanskassa.com -palvelussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      104
      1044
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      794
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      687
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      29
      666
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      639
    7. Ketä haluaisit suudella?

🤣
      Ikävä
      47
      610
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      545
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe