Etsin hyvää muuraria

tiileri takkako

Etsisin hyvää ammattitaitoista muuraria Seinäjoen suunnilta.Olisiko kenelläkään ketä suositella?
Kiitti jo etukätten.Hyvää saa aina mainostaa :)

10

3540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi suositella

      kallista, hidasta tai huonoa. Hyvästä en tiedä. Minkälaiseen muuraukseen?

      • jos nimi

        on tiilerin takkako....varmaan julkisivua haluaa muurauttaa?


    • pettynyt jälkeen

      Vuosi sitten hankin Tiilerin uunin. Sain Tiileriltä lista "valtuutetuista muurareista". Soitin alueeni muurareita tuolta listalta. Kolme ensimmäistä ei ehtinyt, neljäs tuli ja oli täysin paska muurari, vaikka mainosti yli 30 v muurauskokemusta. Tiilerin edustajakin kävi katsomassa lopputulosta ja poisti tuon muurarin listoiltaan, sekä antoi minulle korvauksena tulivillaa, päällyskuorenlaastia, yhden kerroksen lisää päällystiiliä, tulilaastia uunin pesän korjaukseen sekä jotain ainetta, jolla pystyi jotenkuten poistamaan tiilien päälle jätetyt laastikasat. Toista muuraria en takuuseen saanut, vaan tein nämä työt itse, ja vielä tänä kesänä olen joutunut uunin pohjatiiletkin poistamaan koska niiden alle levitetty hiekka oli niin epätasaisesti laitettu, että uunin takaosa oli 10 mm alempana kuin uunin etuosa, eli hyvin kaatuu kaikki liemet jos ei rakentele mitään tukia. Huonon muurauksen lisäksi tämä muurari rikkoi lattiaa, kattoa ja lattialistaa, sekä yritti huijata laskutuksessa. Tämä siis tapahtui Kainuun alueella, kajaanilainen muurari.

      Eli vastauksena sinulle. Tiilerin uuni/takka on varmaankin hyvä valinta, mutta heidän suosittelemien muurareiden listalla voi olla ihan mitä satuu huijareita, joten kannattaa kysellä muilta alueen ihmisiltä tietoja muurareista, ja silti muuraria ei saa jättää yksin kotiisi, koska hän ei edes kustessaan osu vessapöntöön. Minulla on noin 100 valokuvaa tuosta uunistani ennen korjauksia. Uuni on myös hieman salmiakkimuotoinen, koska toinen kylki on 2 cm toista pitempi. Varmaan hyviäkin muurareita on olemassa, mutta tuollaiset ovat häpeäksi koko ammattikunnalle.

      • sdfsadf

        Silloin kun kaikki menee pieleen, ne näköjään menee sitten pieleen. Ei voi muuta sanoa kuin voihan vee.


      • susavi

        Niin, siis ammattiylpeyttä pitäis olla joka muurarilla, takkojen käyttöikä on kuitenkin vuosikymmeniä. Meitä naaismuurareita on muutamia, ja kaikki ollaan tosi hyviä, ainakin ne joita tunnen. Tunnetusti naiset ovat tarkempia ja huolellisempia kuin miehet. Ei ihme, että se sun neljäs muurari ehti tulla kun oli niin huono. Hyviltä ei työt lopu. Vaikka naisena olen huomannut, että tää mun sukupuoli aiheuttaa jonkun verran hämminkiä ja töitä on vaikeampi saada kuin ehkä miesten...


    • Muuraus

      www.majoret.fi

    • Laastia

      Etkö osaa itse latoa palikoita päällekkäin? Ei siinä muuta tarvita.

      • rellurei

        Ei ihan niinkään.


    • stimppi1

      Ootkos kokeillut ilmoittaa tuosta netissä esim. hommahanskassa.com -palvelussa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe