Oinas ja härkä?

Härkänainen19

Onko kellään kokemusta miten toimii härkänaisen ja Oinasmiehen suhde?Millasia kokemuksia härillä on oinaista?
Kaveri suhteissa mulla ei ainakaan ole toiminut. Enkä vedä puoleeni Oinas miehiä muutenkaan.
Olen kuullut että Oinaan pomotteleva luonne saa härän suuttumaan. Itse en kyllä komentele toisia mutta en siedä että mua komennellaan:)
Pahasti otin ainakin yhteen Oinas isäpuoleni kanssa.

Ei jaksa sitä että Oinas tahtoo määräillä liikaa ja olla herrana. Härkänä en hyväksynyt tätä lainkaan.

5

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudetar86

Aikamoista sarvien kolinaa ainakin meillä. Oinas on niin itseppäinen ja menevä tyyppi, että ei oikein pysy perässä. Tosin minä härkänä myös itseppäinen. Molemmat olemme hieman herkkiä ja loukkaannumme helposti. Monet riidat käyty läpi, mutta intohimoa tosiaankin on ja paljon ja rakkautta. Sillä me olemme aina selvinneet tähän asti. Ei tule tylsää päivää =)

• Lappapuuro

Koin tähän asti elämäni parhaan ihmissuhteen oinasmiehen kanssa, intohimoa on ja seksi on upeaa. Oinas uskaltaa ja jos keksit jotain tekemistä niin tuskin koskaan kieltäytyy! Riitoja on kyllä paljonkin mutta niistä selvitään ja oinas haluaa puhua kaiken heti selväksi. Suhteemme päättyi rajusti ja sain syviä haavoja jotka vuoteen mennessä eivät ole parantuneet.

• 51 yhteinen

Vuosi! Ei mainittavia ryminöitä, hyvin on sovittu.

• hem hem

Yhen Oinas merkkisen kanssa yritin joskus kommunikoida, mutta koko jätkä oli täys kusipää tuuliviiri. Ei mitään järkeä tekemisissä, päässäkään ei tuntunut pyörivän kovin montaa aivosolua, ja tuittuili mulle kaiken aikaa. Käytännössä koko ajan sai tapella, jos ei halunnu ottaa vastaan sitä paskaa mitä se suolti.

• Sol57

jo vanhempi mutta, erittäin kokenut härkänainen olen itse. Suhde oinasmiehen kanssa 8 v...Oinaan tapa olla äärimmäisen joustamaton. Usein tämä mies itsekin tosi että, hän tahallaan ärsytti. ??? - joka jaksoi kummastuttaa. Hän nautti väittyleistä. Sanoikin että, tiedän että olet oikeassa, mutta nautin tästä?

Tuon suhteen päätettyä. Päätin itse. Kierrän oinaat tasan kaukaa. Ystävänä tuo suhde menee...mutta, ei sovi mielestäni hyvin yhteen Oinas-Härkä....luonteet.

Oinas on johtajatyyppi numero I ja samoja piirteitä härälläkin. Kumpikin haluaa tuossa suhteessa johtaa sitä parisuhdetta. Jos, härkä on itsepäinen on oinas vielä itsepäisempi;)))

Jälkeenpäin sitten...kun olimme jo eroneet. Ja nyt todella hyviä ystäviä...Osaamme näille jutuille vasta nauraa...mutta ei silloin..Todellisia taistelua. Jos, taistelukumppania kaipaat...niin ota härkänä oinas...hänessä riittaa potkua..;)) muuten älä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe