Olen syönyt e-pillereitä yli kaksi vuotta ja lopetin ne noin kuukausi sitten. Silloin tuli normaalisti tyhjennysvuoto, mutta nyt menkkoja ei tule.. Luulin että ne olis alkaneet muutama päivä sitten, mutta vuoto oli niin surkean vähäistä ja kesti vain 3 päivää, etten tiedä oliko kyse "menkoista" vai jostain muusta... Ennen pillereiden aloittamista menkkani olivat melko epäsäännölliset ja runsaat, pillerit pienensivät vuotomäärää.
Raskaana en voi olla, sillä olen ollut yhdynnässä viimeksi lähes kaksi kuukautta sitten ja siinä välissä on siis tullut yhdet kuukautiset aivan normaalisti. Onko kenelläkään ollut samantyylisiä kokemuksia pillereiden lopettamiset jälkeen?
Raskaana en voi olla, sillä olen ollut yhdynnässä viimeksi lähes kaksi kuukautta sitten ja siinä välissä on siis tullut yhdet kuukautiset aivan normaalisti. Onko kenelläkään ollut samantyylisiä kokemuksia pillereiden lopettamiset jälkeen?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Täysin normaalia. Monilla menee kuukausitolkulla ennen kuin oma hormonitoiminta taas käynnistyy. Odottele siis ihan rauhassa, jos puoleen vuoteen ei tule kunnon menkkoja niin sitten voit soitella lääkärille ja kysyä neuvoa. Joskus kuukautiset pitää käynnistää lääkekuurilla. Sitä paitsi sinun hormonitoimintasi saattaa olla jo käynnistynyt, jos jotain pientä vuotoa kuitenkin tuli. Ja vuodon määrä saattaa vaihdella naisilla elämän aikana, voi olla että menkkasi eivät enää runsaina tulekaan.