olisiko mitään vinkkejä kuinka olla jäämättä kiinni? kun ajattelin virittää tommosta suzuki pv:tä?
jäämättä kiinni?
7
359
Vastaukset
Tässä muutama mitä itse oon tehnyt, enkä ole kertaakaan jäänyt kiinni kahden vuoden ajon jälkeen.
Ajaessas käytä järkee. Esim. jos virität PVs menemään 100km/h, niin tyhmäkin tajuaa olla ajamatta sitä vauhtii 40km/h:n alueella.
Pidä matalaa profiilii. Eli ajat lähellä pientaretta, etkä keskellä tietä. Myös kuminpoltto jne. kannattaa jättää välistä, jos et ole suljetulla alueella tai paikassa missä ei paljoo ihmisiä asu.
Nykyään vanhemmat ihmiset soittaa poliiseille todella helposti.- nyoikeesti
siis ei tarvi mitään rajoitinta tarvi laittaa jos ajaa järjellä mutta silti täällä päin on aika paljon poliiseja että eikös semmosen huomaa/kuule jo tommonen pv on viritetty`?
nyoikeesti kirjoitti:
siis ei tarvi mitään rajoitinta tarvi laittaa jos ajaa järjellä mutta silti täällä päin on aika paljon poliiseja että eikös semmosen huomaa/kuule jo tommonen pv on viritetty`?
Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.
Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^- wasdwasdwasd
buum kirjoitti:
Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.
Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^heti ku näet poliisin älä mee yli 50km/h äläkä aja kuin heikkopäinen
- jos näät
buum kirjoitti:
Rajoitin ei ole pakollinen, mutta tottakai sellanen ois hyvä olla, jos poliisit pysäyttääkin. Kyllähän he kuulevat sen, mutta en usko että lähtisi siitä syystä perään. Siihen voi olla monia syitä miksi mopo on kovaääninen.
Ainakaan täälläpäin he eivät lähde. Oma moponi on todella kovaääninen, ja ajan poliisien ohi joka päivä.
Luulisi että järvellä olisi pieniä polkuja, ja jos PVsi kulkee jtn 80km/h, suosittelen lähteen karkuun pienelle polulle. Siis JOS joskus joudut sellaiseen tilanteeseen. ^^mp-poliisin sitä kannaattaa lähtee karkuun pienelle polulle, sitten näät, kumpi teistä osaa oikeesti ajaa....
- wasdwasdwasdwasdwasdwasd
heti ku näet poliisin älä mee yli 50kmh ja elä aja kui heikkopäinen
- eafdszc
kun näet poliisin, aja isoilla vaihteilla ja pienillä kiekoilla niin ei kuulu niin kovia ääniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644