Olen kohdannut matkani varrella muutaman ylipainoisen naisen, jonka kanssa on seksiäkin yritelty. Näyttää vaan siltä ettei onnistu multa, koska en yksinkertaisesti kiihotu sellaisesta. Siis seisokki on huono.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia seksistä lihavan naisen kanssa?
Entä naiset, onko teillä samaa paksukaismiehen kanssa?
Seksi lihavan naisen kanssa
26
8580
Vastaukset
- Käyttöön :)
Varmaan se lihava naisesi kiinnostuu siitä "kepistä" - D
- problem'
koska minä kiihotun lihavista naisista. Laihojen kanssa taas vastaavia ongelmia.
- NAISELLA
pitää olla sitä mistä kiinni ottaa,on se kamalaa katsottavaa kun nainen on laiha ja luut törröttää joka suuntaan ja varsinkin takaapäin pano sattuu meinaan mun nivusiin
- Ajamz
Kaikki käy :)
Se panee joka ei ronklaa, vai miten se ny meni... - Läskit/ylipainoiset
Saavat olla ilman s e k s i ä !
Miehet haluavat laihoja nasia vaikka olisivat itsekin läskejä ......- usein valinta
onkin virheellinen kun se lihava olisikin ollut parempi.
- päinvastoin..
minulla on tuon tapaisia kokemuksia mut juuri päinvastoin,siis minulla tarttee
olla kookasta&pehmeetä&pitkää xl-xxl mallia oleva,se sytyttää ja vieläpä aika helposti,pienet taas ei kovin helposti - xxl n
itse xxl nainen ja kaikki kenen kans olen ollut heillä on seissyt todell hyvin:) ja seksi on onnistunut aina..seksi on ihanaa;)
- AMALLA...
..KAIKKIEN KANSSA. JA KAIKILLA AMAN KANSSA....EI ONGELMIA, vaikka olenkin kokoa XXL.
ELÄMÄÄ JA EROTIIKKAA OOOOOOOOOOOUUUU BEIBEET!!!!!!!!!!! - herra 52
Sama juttu. Vaikka leidi on oikein hauska keskustelukumppani, seksi ei innosta. Joskus olen yrittänyt säälipanoa, mutta seisokki ei riitä. Maratoonarit ovat enemmän minuun makuuni.
- Ihmii!
rTällain oikean naisen pitää olla rehevä&reitevä, ehkä vois pyyhkiä peppunsa!
Vai kuuluuko se on olla tän värinen.
http://www.amateur-blogs.com/free_galleries/2009/10813/7_5jIceJK4WI.jpg - lhava vastaa
Ihmii! kirjoitti:
rTällain oikean naisen pitää olla rehevä&reitevä, ehkä vois pyyhkiä peppunsa!
Vai kuuluuko se on olla tän värinen.
http://www.amateur-blogs.com/free_galleries/2009/10813/7_5jIceJK4WI.jpgOlen lihava nainen ja haluaisin uskoa kun täällä joku kirjoittaa että panisi lihavaakin. Olen kasvoilta nätti mutta kun se ei tietenkään riitä vaan kroppa pitäisi olla timmi myös.
No, ehkä seuraavassa elämässä.. - yks-äijä-vaan
mitenkä se pano onnistuu lihavan kanssa..
mulla ei mikää pieni mutta jos perse helvetin iso niin eihän se yllä takaa ja mites edestä? tussuhan varmaan lihoo muun mukana, jotta eikös se reikä jää sinne läskien syvyyksiin :)
nykyiselläni on melko turpee tavara - johtuneeko siitä, että ollu aiemmin oikeen lihavakin ja läski poistunee hitaasti tuolta alueelta (kait).. anyway, todella nautinnnollista touhua sen kanssa :) - jos_sais
lhava vastaa kirjoitti:
Olen lihava nainen ja haluaisin uskoa kun täällä joku kirjoittaa että panisi lihavaakin. Olen kasvoilta nätti mutta kun se ei tietenkään riitä vaan kroppa pitäisi olla timmi myös.
No, ehkä seuraavassa elämässä..Luulen minulla riittäisi seiskokki myös lihavan kanssa ainakin jos kasvot ovat ok.
Haluaisin joskus kokeilla jonkun XL tytön kanssa , tarvitaanko isompaa kalua lihavan kanssa vai pärjääkö normi 16 kalulla. - fullsze
lhava vastaa kirjoitti:
Olen lihava nainen ja haluaisin uskoa kun täällä joku kirjoittaa että panisi lihavaakin. Olen kasvoilta nätti mutta kun se ei tietenkään riitä vaan kroppa pitäisi olla timmi myös.
No, ehkä seuraavassa elämässä..Painavin tyttö ollu reilusti yli 100 kg ja hauskaakin oli pystyin jopa nopeahkoon uusintaan pulen tunnin kuluttua
- mj
lhava vastaa kirjoitti:
No, ehkä seuraavassa elämässä..Mulla taas ongelmana että tahdon naida vain lihavia naisia, en syty hoikille, eli naisella pitää olla läskii ympärillään.
- menee niin,
että yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä :) Kaikille löytyy ottajia. Ihte olen kokoa xxl ja enpä ole kohdannut koskaan sellaista miestä että olisi ollut ongelmia seisokin kanssa vaikka ihte iso olenkin. Mutta jos Siulla näin on niin toki sitten valitset seksikumppaniksi hoikan naisen jonka kanssa tuollaista ongelmaa ei pääse syntymään...
Katsos meki isot osaamme olla kovin kiihkeitä ja halukkaita ja osaamme noita seksin saloja.... ;) Vaikka onkin xxl... se ei tarkoita ettei ole mielikuvitusta ja haluja.. Met isot tytötkin osataan :D - heikkomies
Minulla oli vaikea ylettää naidessa perille asti ainakin takaapäin kun naisen takapuoli oli niin leveä ja muhkea ettöä matkaa kohteeseen melkoisen lajon. En ole ihan pienimunainenkaan eli ei siitä pitäisi olla kiinni...heh.
- mahdollista, että
tässä, enemmän kuin siitä, että nainen oli lihava, olisi kyse siitä kuuluisasta etupillusta? Takapilluisella naisella pitäisi olla pakaroissa paksuutta 20 senttiä, jotta lihavuus olisi syynä siihen ettei yletä. Leveydellähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Sitä ajaa auton talliin vaikka seinä olisi kilometrin mittainen.
Ja tuolla hivenen ylempänä tuo 52 mies... Kuinka tyhmä voi aikuinen mies olla? Kuka niitä säälipanoja kaipaa. Olisit pysynyt vaan niissä maratonkorpuissa. Eihän oikea panomies yritä jollei ota eteen. Ja toisekseen, kunnon panomiehellä ottaa aina eteen! - mutta kun vaan
mahdollista, että kirjoitti:
tässä, enemmän kuin siitä, että nainen oli lihava, olisi kyse siitä kuuluisasta etupillusta? Takapilluisella naisella pitäisi olla pakaroissa paksuutta 20 senttiä, jotta lihavuus olisi syynä siihen ettei yletä. Leveydellähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Sitä ajaa auton talliin vaikka seinä olisi kilometrin mittainen.
Ja tuolla hivenen ylempänä tuo 52 mies... Kuinka tyhmä voi aikuinen mies olla? Kuka niitä säälipanoja kaipaa. Olisit pysynyt vaan niissä maratonkorpuissa. Eihän oikea panomies yritä jollei ota eteen. Ja toisekseen, kunnon panomiehellä ottaa aina eteen!ei seksi innosta lihavan kanssa niin ei. Kyllä panomiehellekin pitää olla vähintää kohtuullinen nainen ennenkuin alkaa innostamaan, kuka nyt ryhävalasta käy jyystämään, luonnotonta.
- "mahollista, että..."
mutta kun vaan kirjoitti:
ei seksi innosta lihavan kanssa niin ei. Kyllä panomiehellekin pitää olla vähintää kohtuullinen nainen ennenkuin alkaa innostamaan, kuka nyt ryhävalasta käy jyystämään, luonnotonta.
... oli vastaus edelliselle kirjoittajalle (heikko mies tms.). En kysynyt sinun mielipidettäsi, enkä ole kehottanut sinua panemaan lihavaa. Noin monumentaalinen typeryys ei oikeasti edes ansaitsisi vastausta...
Ja tuosta luonnottomuudesta - lihavia on pantu suurella mielihalulla halki vuosisatojen. Mutta jos on lusikalla annettu, ei kai voi vaatia näkemään jatkumoa.
- Schicksal
Kuule, se seksi onnistuu ihan kaikenkokoisten kanssa.
Olen itse iso nainen ja olen ollut monenkokoisten miesten kanssa...se riippuu kuule "SEN PITUUDESTA" JA KÄYTTÄJÄSTÄ...>>> onnistuuko se?
"Pienen pienellä munalla" ei tee mitään...ainakaan ison naisen kanssa. Pitää olla pituutta vehkeessä.
Ja onhan noil miehil seisonu ihan hyvin...
Tietty jos mies on oikein laiha, pitää varoa, ettei se litisty alle.
NAUTISKELKAA!! olkaa POSITIIVISIA!!! - amaddddddddddon
En ole itse XL tai XXL, enemmänkin M / L. Mutta kuitenkin, hieman normaalia pyöreämpi. Mitä nyt minä olen seksiä harrastanut, niin on kyl miehellä seisonut ja seksi onnistunut ilman mitn ongelmaa. ;)
- minäminäjaminä
lihavista / ylipainoisista ja mun seisokki oikeastaan edellyttää et, nainen on lihava. Mut, eiks toi oma seisokki oo hyvä mittari joka kertoo et ootko oikeen naisen kanssa sängyssä meinaan, et jos sun silmät ei sitä kerro ni luota mulkkus mielipiteeseen.
- mies ööö
et lihavilta heruu pimppiä paremmin, eivät oo nin ronkeleita, mutta en mä heistä pidä. Panen silmät kiinni ja annan mennä:). Kaikkein kauheinta on jos naisella on leveet hartiat ja lantio ja vyötärö puuttuu niin yök
- JOKu Vaan
EI se paino mitään ratkaise. Kyllä kauniit kasvot ovat kaikkein tärkein ja sit yleisilme ja ryhdikkyys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999