Minkä takia tällä palstalla

haukutaan kanssa kirjoittajia.. Mikä siinä on tarkoituksensa.. Ja miksi täällä sallitaan sellaisten ihmisten kirjoittaminen jotka eivät oo rekisteröityneet?

62

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

vai kanssakirjoittaja?
      Tämä on vapaa palsta kaikenlaisille kirjoittajille.
      En ole, kyllä, ohjeita lukenut.
      Kanssakirjoittaja taitaa olla kaveri joka vieressä istuu, samanmielinen kirjoittaja taitaa olla tavoitteesi?

• etkö uskalla vai mistä on kysymys.. Haluatko kenties piiloutua maailmalta ettei sinua kirjoituksiesi takaa kukaan löydä.. Meinaan sitä oikeaa ihmistä joka siellä takana on.. vai mikä on tarkoituksesi..

• tainnut

itse aiheuttaa sen, että saat lokaa niskaas. kukaan ei jaksa jauhaa loputtomiin samoja asioita. sitäpaitsi joskus kirjotat nickittömänä, sun tyylin tunnistaa.
        sitä pitää kysyä ylläpidolta, miksi ei vaadita rekisteröitymistä.

• HTZA
        pirre-tyttö kirjoitti:

etkö uskalla vai mistä on kysymys.. Haluatko kenties piiloutua maailmalta ettei sinua kirjoituksiesi takaa kukaan löydä.. Meinaan sitä oikeaa ihmistä joka siellä takana on.. vai mikä on tarkoituksesi..

Niin mikä muuttuu?

Ylläpito kyllä tietää että minä rekisteröidyn heti kun saan itselleni HTZA-nimmarin, siis isoilla kirjaimilla.
        Ja ylläpito tietää että sen on joku muu varannut.
        Asialle en voi mitään.

Toisaalta, minun henkilökohtainen sähköpostiosoitteeni on tällä palstalla, on myöskin puhelinnumero.
        Mitä vielä?

Ulkonäkö on kuin George Clooney, lievästi harmaapäinen, silmät on myös kuvattu.

• rekisteröinyt
        HTZA kirjoitti:

Niin mikä muuttuu?

Ylläpito kyllä tietää että minä rekisteröidyn heti kun saan itselleni HTZA-nimmarin, siis isoilla kirjaimilla.
        Ja ylläpito tietää että sen on joku muu varannut.
        Asialle en voi mitään.

Toisaalta, minun henkilökohtainen sähköpostiosoitteeni on tällä palstalla, on myöskin puhelinnumero.
        Mitä vielä?

Ulkonäkö on kuin George Clooney, lievästi harmaapäinen, silmät on myös kuvattu.

nimimerkin HTZA, sinä et voi sitä käyttää, kuinka siis voit käyttää?

• HTZA
        tainnut kirjoitti:

itse aiheuttaa sen, että saat lokaa niskaas. kukaan ei jaksa jauhaa loputtomiin samoja asioita. sitäpaitsi joskus kirjotat nickittömänä, sun tyylin tunnistaa.
        sitä pitää kysyä ylläpidolta, miksi ei vaadita rekisteröitymistä.

Näytti että kirjoitit minulle?

Mutta tässä:
        Minä saan paljon lokaa, minun juttujani jauhetaan paljon, kirjoitan aina samalla nikillä: HTZA

• HTZA
        rekisteröinyt kirjoitti:

nimimerkin HTZA, sinä et voi sitä käyttää, kuinka siis voit käyttää?

ei ole rekisteröity, koska palsta ei salli rekkariin isoja kirjaimia.
        Olin vähän huolimaton, rekisteröidyin pienillä htza, se oli varattu.

• tarkotin
        HTZA kirjoitti:

Näytti että kirjoitit minulle?

Mutta tässä:
        Minä saan paljon lokaa, minun juttujani jauhetaan paljon, kirjoitan aina samalla nikillä: HTZA

se kun tämän ketjun alotti. ja pirre hokee rekkaamista, galleriaan ei oo pakko laitta juuri mitään. et se siitä.

• handek

Hatsa ymmärtää.
        Käypä läpi nimmarit, ja rekisteröityneet.
        Yllättävä tulos, 95% on naisia.
        Liity sitten tähän kana/broileri laumaan...

Totuus on valitettava.
        Ellei joku miespuolinen ohjaa keskusteluja, tiettyyn suuntaan, alkaa nokittelu.
        Hyvinkin nopeasti.
        Tämä on kauheaa sovinismia, mutta lukekaa takaisin.
        Ei se taida ollakaan...
        Tietyt nimimerkit haluavat dominoida, okay, she:) heille sallittakoon.
        Mutta tuo ylipukkaaminen jo kyllästyttää...

• htza
        HTZA kirjoitti:

ei ole rekisteröity, koska palsta ei salli rekkariin isoja kirjaimia.
        Olin vähän huolimaton, rekisteröidyin pienillä htza, se oli varattu.

jos tämä onnistuu, htza ei ole varattu.

• htza
        htza kirjoitti:

eihän se ole varattu.

• HTZA
        htza kirjoitti:

se...

• koska en halua
        HTZA kirjoitti:

se...

yleensä rekattu nikki vapautuu puolen vuoden kuluttua, kun se on lopetettu.

• -nainen-
        pirre-tyttö kirjoitti:

etkö uskalla vai mistä on kysymys.. Haluatko kenties piiloutua maailmalta ettei sinua kirjoituksiesi takaa kukaan löydä.. Meinaan sitä oikeaa ihmistä joka siellä takana on.. vai mikä on tarkoituksesi..

Pirre hyvä,

Jokainen on ihminen, joka näitä viestejä kirjoittaa. Se, että on jotkin galleriasivut, ei todellakaan takaa kirjoitusten laatua.

• rohkeasti
        pirre-tyttö kirjoitti:

rekistöitynyt,heh hee,etkä piiloudu.

• Kalle Kotton

Minua ei ole vielä kukaan haukkunut, ehkäpä sekin päivä vielä koittaa.
      Osa haukkumisista saattaa johtua väärinymmärryksistä
      Ei mikään kumma, jos jollakin on vaan sattumoisin niin huono päivä, että purkaa pahanolonsa muiden kannettavaksi. Näin he voivat keventynein mielin jatkaa päiväänsä.
      Parempihan se olis, jos kaikki olisivat rekattuja, mutta menee se näinkin.

• HTZA

ja muut, saamme haukkuja, ansiosta ja ansiottomasti.
        Suolaahan se vain on, lässytyksen seassa.
        Kirpakka haukku = Kirpakka vastaus.

• Kalle Kotton
        HTZA kirjoitti:

ja muut, saamme haukkuja, ansiosta ja ansiottomasti.
        Suolaahan se vain on, lässytyksen seassa.
        Kirpakka haukku = Kirpakka vastaus.

Kun tuo nahka on vuosien saatossa päässyt jo niin vahvaksi, ettei tämän palstan jorinoita haukuiksi miellä.
        Minä taidan olla enemmän lässytyspuolen väkeä.
        Jos tuntuu, ettei kiinnosta, niin painaa vaan tuosta punaisesta rististä, niin silloin sitä häviät Sinä, siinä kun kaikki muutkin:).

• HTZA
        Kalle Kotton kirjoitti:

Kun tuo nahka on vuosien saatossa päässyt jo niin vahvaksi, ettei tämän palstan jorinoita haukuiksi miellä.
        Minä taidan olla enemmän lässytyspuolen väkeä.
        Jos tuntuu, ettei kiinnosta, niin painaa vaan tuosta punaisesta rististä, niin silloin sitä häviät Sinä, siinä kun kaikki muutkin:).

joten, oletan, ei minulla ole punaista ristiäkään näkyvillä.
        Lässytyksen inhoajana voisit olla vaaravyöhykkeessä.
        Mutta, on lässytyksiä ja lässytyksiä.
        Joillakin niissä on järkeäkin, ainakin ihan vähän.
        :)
        H.

Ps. Ja minä en koskaan poistaisi, mitään.

• HTZA kirjoitti:

joten, oletan, ei minulla ole punaista ristiäkään näkyvillä.
        Lässytyksen inhoajana voisit olla vaaravyöhykkeessä.
        Mutta, on lässytyksiä ja lässytyksiä.
        Joillakin niissä on järkeäkin, ainakin ihan vähän.
        H.

Ps. Ja minä en koskaan poistaisi, mitään.

Paistan lettuja, sitten pistän hilloa päälle ja syödä lässytän ne kahvin kanssa, voisin tarjota Sinullekkin, että pääsisit lässytyksen alkuun, mutta muistelen, että Sinulla on se painonpudotus, niimpä syön myös Sinun osuutesi:).

• HTZA
        k-kotton kirjoitti:

Paistan lettuja, sitten pistän hilloa päälle ja syödä lässytän ne kahvin kanssa, voisin tarjota Sinullekkin, että pääsisit lässytyksen alkuun, mutta muistelen, että Sinulla on se painonpudotus, niimpä syön myös Sinun osuutesi:).

Minä nautin täällä hengessä mukana, huumorintajuisesta kaverista.
        H.

• HTZA kirjoitti:

Minä nautin täällä hengessä mukana, huumorintajuisesta kaverista.
        H.

Miksikään palstan pelleksi aio alkaa, se se vasta kovaa hommaa on.
        Tai voisin kukaties pari päivää harjoitella, oppisit Sinäkin siinä tavoille, ja joku siitä kumminkin marisee.

• HTZA
        k-kotton kirjoitti:

Miksikään palstan pelleksi aio alkaa, se se vasta kovaa hommaa on.
        Tai voisin kukaties pari päivää harjoitella, oppisit Sinäkin siinä tavoille, ja joku siitä kumminkin marisee.

Nauti sinä syömisestä niin minä nautin siitä että meillä on jonkinlainen yhteenymmärrys.
        Miesten kesken, ei hinttien.

• HTZA kirjoitti:

Nauti sinä syömisestä niin minä nautin siitä että meillä on jonkinlainen yhteenymmärrys.
        Miesten kesken, ei hinttien.

Tämäkin pieni juttutuokio oli silkkaa lässytystä, ei asian hiventä. Ja Sinä tunnut jopa nauttivan siitä. No jatka Sinä vain, minä lopetan tälläerää, voip mennä useampi viikko seuraavaan kertaan.
        On siinä vielä yksi lettu jäljellä lässytä Sinä se runsaan hillon kera, ompahan huomenna hommia, että saat painon kondikseen.
        Pidä kuitenkin lippu korkealla:).

• kun osa ihmisistä nyt vaan on sellaisia, eikä muuksi muutu. Kaikki ei voi pitää kaikista, se on selvä. Mutta joillekkin se ei vielä riitä, vaan se pitää tuoda julki olemalla ilkeä. Tietynlaisille ihmisille ilkeily ja toisten mollaaminen on suorastaan huvia.

• HTZA

aina aiheesta.
        H.

• HTZA kirjoitti:

aina aiheesta.
        H.

yksi eikä kaksi kertaa kun sinunkin viesteihisi on vastattu kettuillen, onneksi siis aiheesta.

• HTZA
        mies-vm56 kirjoitti:

yksi eikä kaksi kertaa kun sinunkin viesteihisi on vastattu kettuillen, onneksi siis aiheesta.

ja kuten olen aina sanonut, minä nautin siitä, joskus, harvoin, ansaitsen sen, useimmiten haukut tulevat kiukusta ja sen mukaan ajattelemattomuudesta.

• HTZA kirjoitti:

ja kuten olen aina sanonut, minä nautin siitä, joskus, harvoin, ansaitsen sen, useimmiten haukut tulevat kiukusta ja sen mukaan ajattelemattomuudesta.

sinä ihan vaan kaikessa rauhassa. Ns. normaalit ihmiset eivät välttämättä nauti, eivätkä myöskään ole heti vittuilemassa, jos jonkun ajatukset tai tyyli ei miellytä.

• ----------,

mitä tilaa.

=DW=

• Heikunkeikku

..rekisteröitynyt, eikä ole aikomusta. Jos kirjoittaminen ei sallittaisi muille, kuin rekisteröityneille, niin en voisi sitten kirjoittaa. Harmi, mutta ei voisi mitään.
      Näin on paljon vaivattomampaa. En jaksaisi, eikä huvittaisi ruveta miettimään, että minkähän nimen nyt nappaisin rekisteröityneeksi nimekseni. Muistutan kuitenkin, että kirjoitan vain ja ainoastaan "Heikunkeikku"-nimellä eli tutusta puskasta. Sitte ei hutsis laitella mitään kuvia galleriaan. Eikä kirjottaa sinne mitään tai ruveta "seurustelemaan" siellä muiden kanssa. Tai ylipäätään mitään. En edes tiedä, mitä asioita siellä on, kun en ole päässyt kurkistelemaan edes muiden gallerioita. Kurkistelemaan saattaisin joskus mennä, silkasta uteliaisuudesta :) jos pääsisin "kollaamaan" muiden sivuja.

En osaa vastata ekaan kysymykseesi. Huolehdin vain ja ainoastaan omista haukkumisista :), välttelemällä haukkumista. En ylipäätäänkään pidä riitelyistä, en täälä palstalla, enkä live-elämässä. Erimielisyydet tahdon heti pois päiväjärjestyksestä keskustelemalla, en riitelemällä tai toista haukkumalla. Tahdon Aina tietää Syyn, miksi toinen on vihainen. Haluan selvittää erimielisyyden ja unohtaa sen sitten ikuisiksi ajoiksi, enkä ottaa ikinä kyseistä asiaa esille. Vanhojen asioitten vatvominen ja uudelleen esiinottaminen on maailman tympeimpiä juttuja.
      No, tämä siis livessä, täälä palstalla ei näin perusteellisesti voi toimia. Joten parempi yrittää kaikin keinoin olla mitä neutraalimpi ja riidattomampi muita kohtaan.
      Sopu sopii mulle.

• jassumarketta

haluaa naamani nähdä, niin tässähän se on. Harvemmin kirjoittelen millekään palstalle joten olen jättänyt tämän melkein unholaan koska en etsi minkäänlaista seuraa.

Aurinkoista päivää kaikille T. Lulu 50

• Täti Tuppukylästä

ole rekisteröitynyt, eikä aikomustakaan. Samalla nimmarilla kirjoitan, silloin kun kirjoitan. Ei ole mielenkiintoa sen kummemmin esitellä itseäni ja elämääni,
        sen verran erakko olen ja erakkona pysyn.

Haukkumaketjuihin en ota osaa, joskus lueskelen ja hämmästelen.

Siellä, missä on ihmisiä, on mielipiteitä ja erimielisyyksiä, kuten livessäkin.
        Kuten myös iloa ja välittämistä, tämän nykyään melko kylmän ja kyynisen
        ajan keskellä.

" Jos kaikki puhuisivat edessäpäin saman kuin selän takana,
        yhteiskunta ei olisi mahdollinen ".

HANORE´de BALZAC

• PimuF.
        Täti Tuppukylästä kirjoitti:

ole rekisteröitynyt, eikä aikomustakaan. Samalla nimmarilla kirjoitan, silloin kun kirjoitan. Ei ole mielenkiintoa sen kummemmin esitellä itseäni ja elämääni,
        sen verran erakko olen ja erakkona pysyn.

Haukkumaketjuihin en ota osaa, joskus lueskelen ja hämmästelen.

Siellä, missä on ihmisiä, on mielipiteitä ja erimielisyyksiä, kuten livessäkin.
        Kuten myös iloa ja välittämistä, tämän nykyään melko kylmän ja kyynisen
        ajan keskellä.

" Jos kaikki puhuisivat edessäpäin saman kuin selän takana,
        yhteiskunta ei olisi mahdollinen ".

HANORE´de BALZAC

valtaapitääjillä aina selkään puukottajansa...

t.Pimu

• sinä näet

rekisteröitymisessä?
      Ja miksi sinä vaadit rekisteröitymistä, kun ei sitä vaadi sekään joka sivut omistaa?

• RosaLiiin

kanssakirjoittajien haukkumisella. Vaikea sanoa.
      On minutkin viemäriin toivotettu jne. vaan eipä tuo elämää sen kummemmin hötkäyttänyt. Jäi mieleen hauskana ilmauksena. Tässä iässä jo tuntee itsensä ja osaa haukkumiset suhteuttaa. Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä, kaikkia ei tarvitse miellyttää.
      Sanansäilä tällä palstalla ei voi edes loukata, tämähän on nimetöntä raapustelua.
      Silti on vaikeaa ymmärtää miksi täällä pitää olla ilkeä ja vihamielinen. Joskus tosin tuntee suorastaan mielipahaa hyökkäyksen kohteeksi joutunutta kanssakirjoittajaa kohtaan.
      Tämän palstan olen ajatellut ajankuluksi ja iloksi arjen välihetkiin tai viikonlopun joutilaisuuteen. Mielipide voi olla kärkäs ja pisteliäs vaan suora henkilökohtaisuuksiin puuttuva ilkeys tuntuu typerältä. Jonkun mielestä tälläinen tavallinen kirjoittelu on lässytystä, sittenpähän mie lässytän, mielummin niin kuin ilkeämielisenä meuhkaaminen.
      Pari vuotta olen ollut RosaLiiin ja olen jatkossakin, myös rekattu nimmari on vaan en kehtoo kirjautua, näin on helpompaa. Jos joskus jollekin tulee tarve lähetellä henkilökohtaista viestiä, niin siihen kyllä keksii keinot ilman rekkauksiakin.
      Jos rekkaus tulisi pakolliseksi, piipahtelisin joillain muilla palstoilla tai eläisin ilman suomi24, tuskin tulisi vieroitusoireita, heh, heh
      Mitä ihmettä nuo rekattujen sivut kertovat, eipä paljon mitään, sinnehän voi kirjoitella ihan mitä sattuu, niin kuin tännekin jos niin haluaa.
      Kuitenkin suuresti ilahduttaa nimimerkit, jotka kirjoittavat omana itsenään.
      Toisilta löytää sopivaa ärkäkkyytä, toisilta lämmintä suhtautumista elämään ja joku voi olla jatkuvasti pikkuisen hukassa, mutta tämä on kuin onkin tämän palstan suurin rikkaus.

• kirjoittanut rekattuna

ja saanut sen verran paskaa ja ilkeilyä niskaan, sinultakin, että en enää rekattuna kirjoita. Harvoin kirjoitan enää puskastakaan.

• ????

pirre-tyttö on ollut rekatusta nimmarista?
      Oletko siksi saanut lokaa silmillesi myöskin muilla palstoilla?
      Niitä nyt vain on sellaisia ihmisiä jotka eivät toisille passaa, ei sitten mitenkään päin tai sitten on omaa pahaa oloa purettava toisille vaikka aivan sivusta huutelemalla.

• Haukkuminen?

Jos sinusta sitä, kun joku ihmettelee, ettet laita merkintää suoraan netistä lainaamaasi tekstiin, niin ei mahda mitään.

• Kyllä tällä iällä täytyy jo palautetta pystyä ottamaan vastaan ja sitä myös antamaan. Minun mielipiteeni on, että jos jostakusta tuntuu, että pieni kritiikki on paikallaan, niin siitä vaan. Täällä on seriffi jonka puoleen kääntyä epäasiallisuuksissa ja loukkaavissa kirjoituksissa. Harvoin minäkään ketään haukun, mutta tarpeen vaatiessa täältä tulee kyllä tuutin täydeltä. Ja itse saamani negatiiviset kritiikit, rehellisesti tunnustettuna, olen unohtanut samantien.

• tätä palstaa

Juurihan tuolla toisella palstalla kehuttiin tätä palstaa esimerkilliseksi, ettei täällä haukuta ja tölvitä toisia, niinkuin siinä toisella palstalla. Taitaa olla aina aidan toisella puolella vain vihreämpää ruohoa, kun ei nähdä "metsää puilta", jos kerran täälläkin haukutaan toisia kirjoittajia.

• julku

Rekisteröitynyt mutta joskus on kiva/parempi pysyä puskassa.

Mitä tulee toisten haukkumiseen, käsi sydämelle, etkö ole itse siihen syyllistynyt??? Kysyn vaan, ilman sarvia ja hampaita...

• tainnut

ottaa nokkiinsa kun ei oo kirjotellut.

• uskalla
        tainnut kirjoitti:

ottaa nokkiinsa kun ei oo kirjotellut.

enää kukaan kirjoittaa kun täällä tuntuu olevan yli-ihmisiä

• kuka, ken
        uskalla kirjoitti:

enää kukaan kirjoittaa kun täällä tuntuu olevan yli-ihmisiä

kerro mullekin että osaisin mennä piiloon kun näen.
        En vielä ole tavannut yhtään sellaista täällä.

• k/k
        kuka, ken kirjoitti:

kerro mullekin että osaisin mennä piiloon kun näen.
        En vielä ole tavannut yhtään sellaista täällä.

olen sellainen jehu että jos minä suutun niin minua ei pelkää kukaan.

• Jermuxi tms.

olla tappeluksissa, kuin koko ajan silittää myötäkarvaan.
      Rekisteröinti on täysin vapaaehtoista.

• mieltä olen,

että rekisteröitynä kirjoiteltaisiin ja sallittaisiin vain kertarekisteröinti.

• ylläpito ..

ole tämän tilanteen paremmaksi arvioinut. Kvantiteetti lienee kvaliteettia parempi, jos nyt edes kuvitellaan, että rekisteröinti tekee kirjoituksista jollain lailla "parempia".

Onhan muualla palstoja, joille pääsee vain rekisteröityneenä.

.

• asia,

me kaikki ei osata olla niin fiksuja kuin sinä,

olisinpa minäkin saanut sellaisen puolison joka ei olisi minua koskaan haukkunut,

kuinkahan ihanaa meillä silloin olisi ollut, kun nytkin on olut melko ihanaa,
      varsinkin viimeiset 10 vuotta, kun lasten kasvatuspaineet loppuivat,
      lapset lähtivät sivistämään itseään.

• mie,

taas en ymmärrä,
      miksi pitää kuvailla ja kertoa itseään, vähän kehuskella, en valitettavasti ymmärrä.

pelkän rekisteröitymisen kyllä ymmärrän.

• mitenkä näihin

pitäisi suhtautua. Ymmärtää ymmärtää ja ymmärtää päivästä toiseen. Samasta asiasta vähän eri sanoin.

• tätä ketjua...

enpä ymmärrä tuota aloittajan rekkautumiskyssäriä.........
        Hän itse on eräässä huoneessa kirjoittelemassa ns..puskasta.
        Heti huomaa kyllä kuka kirjoittelee, eikä se teksti mitä hän suoltaa ole kovinkaan fiksua.
        Ollaan ..r.........a..ym..kelvotonta tekstiä tulee.

• olen,,,
        tätä ketjua... kirjoitti:

Heti huomaa kyllä kuka kirjoittelee, eikä se teksti mitä hän suoltaa ole kovinkaan fiksua.

huomannu saman monesti. tyylin tunnistaa heti.

• tätä ketjua... kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että nyt sotket kaksi eri ihmistä toisiinsa.. Tarkoitan rekisteröitymisellä sitä.. että kun käyttäjä rekisteröityy, niin sen jälkeen tuon käyttäjän tiedot on palvelun ylläpitäjällä ja jos jotain sattuu palvelun yllä pitäjä pystyy löytämään sen ihmisen joka kirjoittaa keskustelupalstalle ja jos on tarpeen voi ottaa yhteyttä siihen aitoon ihmiseen siellä taustalla..

Kun kirjoittaa ilman rekisteröitymistä on hankala tietää kuka ihminen on siellä taustalla.. Minusta nykypäivänä joka keskustelupalstalla pitäisi olla rekisteröitymispakko.

• RIMMIR
        pirre-tyttö kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että nyt sotket kaksi eri ihmistä toisiinsa.. Tarkoitan rekisteröitymisellä sitä.. että kun käyttäjä rekisteröityy, niin sen jälkeen tuon käyttäjän tiedot on palvelun ylläpitäjällä ja jos jotain sattuu palvelun yllä pitäjä pystyy löytämään sen ihmisen joka kirjoittaa keskustelupalstalle ja jos on tarpeen voi ottaa yhteyttä siihen aitoon ihmiseen siellä taustalla..

Kun kirjoittaa ilman rekisteröitymistä on hankala tietää kuka ihminen on siellä taustalla.. Minusta nykypäivänä joka keskustelupalstalla pitäisi olla rekisteröitymispakko.

meidät kaikki jotka kirjoittelemme tänne palstoille voidan jäljittää ilman rekistöröintiäkin. Kysy vaikka ylläpidolta.

• Utelias*
        pirre-tyttö kirjoitti:

Paasaat vain omaa totuuttasi ja jätät mielipiteet huomioimatta.
        Jokaisella kirjoittajalla on ip osoite,isoveli valvoo jo .

• mitään merkitystä.
        pirre-tyttö kirjoitti:

Nimellä tai nimimerkillä ei ole mitään väliä, nimeksi on voitu ilmoittaa Aku Ankka, ei sitä mitenkään tarkasteta, ja uuden nimimerin voi rekisteröifä vaikka puolen tunnin välein.

Ennen, kun oli modeemiliittymät, kaikki kirjoitukset pystyttiin jäljittämään operaattorien logeihin jäävien puhelinnumeroiden perusteella. Nyt saattaa osoittautua, että jokin viesti on tullut vaikkapa jostain toimistosta. Mutta kirjoitttaja on tuurillaan löydettävissä vieläkin.

Ja näitä tietoja ei operaattori saa antaa kuin viranomaisille, vaikkapa epäillyn rikoksen tutkintaa varten.

• kysymyksiin.. Minulta voi henkilökohtaisesti kysyä asioita muulla tavoin kuin näin julkisen keskustelupalstan kautta.

• hei nyt

Älä sitten tulkuta henkilökohtaisia asioitasi, tai miehesi henkilökohtaisia asioita julkisella nettipalstalla.

• mutta niin, että se joka minuun ottaa yhteyttä kertoo sen aidon oikean nimensä.. kuka on ja mistä..

• Enkeli-trio

ei muaka ol mollattu ku kerra vaa.
      joku mustasukkane....
      tämäkä ei ol haukkumist :

ei ole sun miähelläkää helppoo : (

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3102
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1831
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1714
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1009
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      839
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      835
    Aihe