Aamulla klo 8 aikaan sattui Turengissa Hausjärventien ja Seppäläntien risteyksen kohdalla enduropyörän ja auton rajuhko kolari.
Kuinkahan nuoren kaverin mahtoi käydä onko tietoa?
Voisiko esim. Poliisi koulun kanssa yhteistyönä aloittaa jonkilaisen liikennneprojektin mopoikäisten kanssa.
On niin turhia tällaiset onnettomuudet, haaskiin menee nuori elämä.
Kolari Turengissa
22
1715
Vastaukset
- kiivennyt
Poliisikoulu on yhdyssana.
- pitääkö henkiä mennä?
Lue se niinkuin on kirjoitettu. Oikein se siinä on. Poliisin pitäisi koulujen kanssa alkaa tiiviimpään yhteistyöhön valistuksen puitteissa ainakin Janakkalan alueella.
- !!!!
IDIOOTTI
- qoeife
!!!! kirjoitti:
IDIOOTTI
Mitäs tää vanha juttu ....
- hnkvfdgnbhg
!!!! kirjoitti:
IDIOOTTI
muka fiksu tärkeilijä vastaa itse 10kk vanhaan viestiin.
IDIOOTTI - Mutta kuitenkin
hnkvfdgnbhg kirjoitti:
muka fiksu tärkeilijä vastaa itse 10kk vanhaan viestiin.
IDIOOTTItuo poliisikoulu on yhdyssana!
- Poliisikoulu
Mutta kuitenkin kirjoitti:
tuo poliisikoulu on yhdyssana!
Aivan, poliisikoulu on yhdyssana. Tuossa tekstissä ei vaan pidäkkään lukea poliisikoulu. Lueppa oikein tarkkaan ja ymmärrä lukemasi.
"Voisiko esim. Poliisi koulun kanssa yhteistyönä aloittaa jonkilaisen liikennneprojektin mopoikäisten kanssa. " - Äidin kieli kunniaan
Poliisikoulu kirjoitti:
Aivan, poliisikoulu on yhdyssana. Tuossa tekstissä ei vaan pidäkkään lukea poliisikoulu. Lueppa oikein tarkkaan ja ymmärrä lukemasi.
"Voisiko esim. Poliisi koulun kanssa yhteistyönä aloittaa jonkilaisen liikennneprojektin mopoikäisten kanssa. "Samnaa mieltä .Kylä kanattaisi opetella lukemaan oikein tai aiknaksi ymmärtämään luknemansa teksti.
- Sitä minä vaan,
Äidin kieli kunniaan kirjoitti:
Samnaa mieltä .Kylä kanattaisi opetella lukemaan oikein tai aiknaksi ymmärtämään luknemansa teksti.
että on se poliisikoulu yhdyssana. Ja jos puhutaan äidinkielestä, niin on sekin yhdyssana, ellei sitten tarkoiteta äidin kieltä?
- Skudejof Golganar
Sitä minä vaan, kirjoitti:
että on se poliisikoulu yhdyssana. Ja jos puhutaan äidinkielestä, niin on sekin yhdyssana, ellei sitten tarkoiteta äidin kieltä?
Varmasti Poliisikoulu on yhdyssana mutta nyt ei kylläkään ollut keskustelua Poliisikoulusta vaan siittä että poliisi voisi aloittaa liikenne projektin koulun kanssa ( eli Voisiko poliisi koulun kanssa aloittaa yhteistyönä liikenneprojektin mopoikäisten kanssa tuo kanssa on väärin kyllä ilmaistu siinä pitäisi lukea parissa eli näiden mopoikäisten kesluudessa . En tuedä ymmärstikö mutta parhaani ainakin minä yritin.Jatkakoon joku muu sillä ei näiden uunojan kanssa jaksa loputtomiin yksi ihminen.
- Oletpa helppo! ;-)
Skudejof Golganar kirjoitti:
Varmasti Poliisikoulu on yhdyssana mutta nyt ei kylläkään ollut keskustelua Poliisikoulusta vaan siittä että poliisi voisi aloittaa liikenne projektin koulun kanssa ( eli Voisiko poliisi koulun kanssa aloittaa yhteistyönä liikenneprojektin mopoikäisten kanssa tuo kanssa on väärin kyllä ilmaistu siinä pitäisi lukea parissa eli näiden mopoikäisten kesluudessa . En tuedä ymmärstikö mutta parhaani ainakin minä yritin.Jatkakoon joku muu sillä ei näiden uunojan kanssa jaksa loputtomiin yksi ihminen.
meinasinkin jo, että koska kyllästyt. En minä tuohon aloitukseen mitään kommentoinut. Sanoin vaan, että poliisikoulu on yhdyssana. Ja hauki muuten on kala! Vai onko?
- Spoijokiolainen
Oletpa helppo! ;-) kirjoitti:
meinasinkin jo, että koska kyllästyt. En minä tuohon aloitukseen mitään kommentoinut. Sanoin vaan, että poliisikoulu on yhdyssana. Ja hauki muuten on kala! Vai onko?
Kaikkia pölövästejä se maa päällään näköjään kantaakin.=)
- En käsitä
Spoijokiolainen kirjoitti:
Kaikkia pölövästejä se maa päällään näköjään kantaakin.=)
Mistä tässä kinataan? Yhdyssana mikä yhdyssana! Kuka täällä on helppo?
- töpeksii
Turengin yläasteen mopedistit ajelee mopoillaan aivan kuinka sattuu, ihme ettei jo aiemmin ole pahemmin kolissu.
Kahta rinnakkain ja kolme jannua saman mopon kyydissä painetaan ja HUUDETAAN kuin vailla järkeä oltais.
Yksikin ajaa traktorimönkijällä yksi nokalla ja toinen tarakalla, lieneeköhän sallittua?- pissheads of turenki
Ympärivuorokautisen poliisitoimen, niinkuin oli ennen. Meiniki on mennyt sen verta mahottomaksi. Moottoriajoneuvojen kanssa vouhotetaan miten huvittaa ja kaikki rikotaan mikä irti lähtee ja jos ei lähe niin töhritään muuten.
Miettikää pajonko maksaa veroeuroina vuositasolla nuo korjailut kunnan puitteissa esim. leikkipuistot ja koulujen sotkut.
Tienpäällä vedetään autoilla kumit savuten sladissa ja mopoilla ja enduropyörillä siellä missä ei saisi edes niillä ajaa. Kaljaa vedetään reteesti keskellä kylää ja roskataan julkisesti.
Mihin raja vedetään kysyn vaan? - Artturi Vainaa
pissheads of turenki kirjoitti:
Ympärivuorokautisen poliisitoimen, niinkuin oli ennen. Meiniki on mennyt sen verta mahottomaksi. Moottoriajoneuvojen kanssa vouhotetaan miten huvittaa ja kaikki rikotaan mikä irti lähtee ja jos ei lähe niin töhritään muuten.
Miettikää pajonko maksaa veroeuroina vuositasolla nuo korjailut kunnan puitteissa esim. leikkipuistot ja koulujen sotkut.
Tienpäällä vedetään autoilla kumit savuten sladissa ja mopoilla ja enduropyörillä siellä missä ei saisi edes niillä ajaa. Kaljaa vedetään reteesti keskellä kylää ja roskataan julkisesti.
Mihin raja vedetään kysyn vaan?Mopoilijat käyttävät yleisesti kevyenliikenteen väylää kulkutienään, tänään yksi tuli vastaan jalkakäytävällä vaikka oli tyhjä tie metrinpäässä.Seppäläntieltä tullaan kevyenliikenteen väylää Mäkeläntielle ja siitä koulun pihaan skeittaamaan, aivan surutta ja kovaa, alueella on 30-rajoitus. Kukaan ei välitä, valitus on aivan turhaa.
- huippu on
Artturi Vainaa kirjoitti:
Mopoilijat käyttävät yleisesti kevyenliikenteen väylää kulkutienään, tänään yksi tuli vastaan jalkakäytävällä vaikka oli tyhjä tie metrinpäässä.Seppäläntieltä tullaan kevyenliikenteen väylää Mäkeläntielle ja siitä koulun pihaan skeittaamaan, aivan surutta ja kovaa, alueella on 30-rajoitus. Kukaan ei välitä, valitus on aivan turhaa.
se, kun yhden "tärkeän" ihmisen poika ajaa tai ainakin ajeli ennen rautatiesillan alta täysillä autolla. Siinä kun olis joku laps ollut tulossa pyörällä Liinalammelta, se olis ollu henki pois. Millä siinä olis väistänyt, et millään.
- cyklomaanikko
huippu on kirjoitti:
se, kun yhden "tärkeän" ihmisen poika ajaa tai ainakin ajeli ennen rautatiesillan alta täysillä autolla. Siinä kun olis joku laps ollut tulossa pyörällä Liinalammelta, se olis ollu henki pois. Millä siinä olis väistänyt, et millään.
jonka olen kanssa nähnyt kerran samassa touhussa? Sillion oli tunneli lapsia ja muitakin ihmisiä väärällään. Yksi mieskin sille silloin huusi, "ettet sä tästä aja ", kundi melkein ajoi sen kaverin yli. Soittivat "piiskan" perään.
valtuutettujen kakaroilla ei ole omaa lakia, se on meille kaikille sama.
- aten kaveri
ei käyny sille pojalle mitenkään se on mun kaveri ja voi hyvin (:
- iloliol
Atte vois ruveta opetteleen ajamaan sillä mopollaan tai jos ei opi niin jättää sen pihaan .Atelle voi käydä seuraavalla kerralla huonomminkin .
- Kuski tiedossa.
Hauska asiahan tässä on se, että se puusilmäinen auton kuljettaja tuli kätevästi kolmion takaa eteen.
Josta vedämme johtopäätöksen, että Kuumolan stressaantuneet perheen isät/äidit voisivat käydä vaikka näön tarkastuksessa?! Sama koskee näitä ihmisiä joilla ei enään niska käänny. Eläkeläiset ne pahin riesa tuola liikenteessä on!
- ammattikuljettaja62
nuoriso voisi myöskin yläasteen kohdalla ylittäessään tietä katsoa tuleeko autoja!!! olen joutunut monena aamuna läheltä piti tilanteeseen kun te urvelot kävelette kuin teillä ois etuoikeus siihen!! nyt on talvi ei ne autot niin vain seisahdu!!! ottakaa oppia ala-asteikäisistä,he osaavat liikennesäännöt!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585