Takkurannan kissantappaja

on tunnistettu

Se kelvoton joka kisuja tappaa joutuu vielä vastuuseen.Vuosien ajan tappanut ,nyt se loppuu.

20

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uho pois

      Laita nimi tänne jos on kerran tiedossa.

    • MrjN

      Ilmoita poliisille, vaikkakin tuntuu etteivät juuri välitä. Pakko heidänkin on kirjata tapaus ja jos todella tiedät kuka on kyseessä, niin ovat velvollisia puuttumaan asiaan. Tappo on tappo sympatiaa ei tuollaisille heru. Naapurissani on myös tuollainen luuseri. Kerro kaikille kuka on tappaja, sana kyllä kiertää. Otan osaa ystävänsä menettäneelle.

      • heiska1

        saako niitä kissoja pitää vapaana taajama-alueella? Mukavia kun hyppäävät auton konepellin päälle ja naarmuttavat sen. Mukavaa on myös kun kuseksivat lasten hiekkalaatikkoon..onhan ne niin ihania "kotieläimiä".
        Eli pitäkää ne lemmikkinne kiinni eläkää märiskö jos kerran oletta vapaaksi ne yöksi päästäneet. Itse en ole kissantappaja, mutta ei niitä saa vapaana pitää vaikka ne omasta mielestä olis kuinka ihania..


      • autonne
        heiska1 kirjoitti:

        saako niitä kissoja pitää vapaana taajama-alueella? Mukavia kun hyppäävät auton konepellin päälle ja naarmuttavat sen. Mukavaa on myös kun kuseksivat lasten hiekkalaatikkoon..onhan ne niin ihania "kotieläimiä".
        Eli pitäkää ne lemmikkinne kiinni eläkää märiskö jos kerran oletta vapaaksi ne yöksi päästäneet. Itse en ole kissantappaja, mutta ei niitä saa vapaana pitää vaikka ne omasta mielestä olis kuinka ihania..

        tallissa älkääkä ulkona tyhjäkäynnillä saastuttamassa (pakkasella) sekä hätäreittejä tukkimassa, niin kissat eivät konepellille hypi.
        Kissan voi opettaa ettei lähipiirin hiekkalaatikolle saa mennä. Vaatii vain pientä pelottelua.
        Kissa kaipaa vapautta ja liikuntaa niinkuin jokainen eläin. Jos napurin kissasta on sinulle harmia, kerro siitä naapurillesi ennenkuin teet mitään. Jos et tiedä kenen kissa on, toimita se lähimpään eläinkotiin, jos sen äänetön tassuttelu sinua niin hirveästi häiritsee.
        Kissat saavat järjestyslain mukaan olla vapaana taajama-alueillakin kunhan eivät mene esim. hiekkalaatikolle tai uimarannalle.


      • lähtee helposti
        autonne kirjoitti:

        tallissa älkääkä ulkona tyhjäkäynnillä saastuttamassa (pakkasella) sekä hätäreittejä tukkimassa, niin kissat eivät konepellille hypi.
        Kissan voi opettaa ettei lähipiirin hiekkalaatikolle saa mennä. Vaatii vain pientä pelottelua.
        Kissa kaipaa vapautta ja liikuntaa niinkuin jokainen eläin. Jos napurin kissasta on sinulle harmia, kerro siitä naapurillesi ennenkuin teet mitään. Jos et tiedä kenen kissa on, toimita se lähimpään eläinkotiin, jos sen äänetön tassuttelu sinua niin hirveästi häiritsee.
        Kissat saavat järjestyslain mukaan olla vapaana taajama-alueillakin kunhan eivät mene esim. hiekkalaatikolle tai uimarannalle.

        Kyllä katilta lähtee yleensä nirri pois jos se menee toisen maalle, kukapa sitä mihinkään eläinkotiin kuljettelee eikä se ole pakollistakaan.
        Kissahan on lainsuojaton oman tontin ulkopuolella.


      • MrjN
        lähtee helposti kirjoitti:

        Kyllä katilta lähtee yleensä nirri pois jos se menee toisen maalle, kukapa sitä mihinkään eläinkotiin kuljettelee eikä se ole pakollistakaan.
        Kissahan on lainsuojaton oman tontin ulkopuolella.

        Luulen, että te jotka tapatte luontokappaleita vain omaksi iloksenne, saatte siitä jotain ihme 'kiksejä'. Muuta syytä en löydä tekoihinne. Varmaan lääketiede pystyy auttamaan, kokeilkaa. On varmaan helpompi elää sen jälkeen.


    • eläinten puolesta

      kerrohan vaan kuka sellanen luuseri on täällä takkurannalla, ni laitetaan aisoihin...

      • voi kuolla äkisti

        Katti ei saa mennä toisen maalle, muuten sen saa tappaa.


      • MrjN
        voi kuolla äkisti kirjoitti:

        Katti ei saa mennä toisen maalle, muuten sen saa tappaa.

        Lukekaa laista saako tappaa. Jos me kaikki ensin toimimme ja sitten vasta otetaan asioista selvää niin asioista ei tule mitään. Jos on esim. ase niin pitää tietää missä ja mitä saa tappaa.


      • irtokatille
        MrjN kirjoitti:

        Lukekaa laista saako tappaa. Jos me kaikki ensin toimimme ja sitten vasta otetaan asioista selvää niin asioista ei tule mitään. Jos on esim. ase niin pitää tietää missä ja mitä saa tappaa.

        Kissa täytyy pitää kytkettynä niin kuin koirakin ettei se mene toisen maalle. Jos menee sehän voi syödä vahingossa vaikka nitroja joita joltakin on tippunut ja se vie kisuselta nirrin.


      • MrjN
        irtokatille kirjoitti:

        Kissa täytyy pitää kytkettynä niin kuin koirakin ettei se mene toisen maalle. Jos menee sehän voi syödä vahingossa vaikka nitroja joita joltakin on tippunut ja se vie kisuselta nirrin.

        Ne nitrot voi syödä myös joku muu eläin. Koira tai joku villieläin. Okei, tapetaan kaikki niin ei ole huolta enää mistään.


      • yön pimeys
        irtokatille kirjoitti:

        Kissa täytyy pitää kytkettynä niin kuin koirakin ettei se mene toisen maalle. Jos menee sehän voi syödä vahingossa vaikka nitroja joita joltakin on tippunut ja se vie kisuselta nirrin.

        se "vahinko" sattuu myös toisinpäin, että se nirri lähtee joltai muulta... ku sattuu kuljeskelee vierailla mailla, tai toisen tontilla... :)


      • irtokatille kirjoitti:

        Kissa täytyy pitää kytkettynä niin kuin koirakin ettei se mene toisen maalle. Jos menee sehän voi syödä vahingossa vaikka nitroja joita joltakin on tippunut ja se vie kisuselta nirrin.

        lukekaapa hyvät immeiset uudesta rantapohjasta mitä se laki oikein kissoista sanoo!!! ei taida näköjään teillä olla tietoa siitä. kissaa ei saa tappaa vaikka se jonkun tontilla kävisiki!! ei kannata laki asetuksia julistella ennen kuin on tieto mikä se laki oikein on!


      • puolesta ja vastaan
        merzii78 kirjoitti:

        lukekaapa hyvät immeiset uudesta rantapohjasta mitä se laki oikein kissoista sanoo!!! ei taida näköjään teillä olla tietoa siitä. kissaa ei saa tappaa vaikka se jonkun tontilla kävisiki!! ei kannata laki asetuksia julistella ennen kuin on tieto mikä se laki oikein on!

        Luithan tarkkaan mitä laiki sanoo??Missä kulkee raja villiintyneen ja muuten vaan metsässä liikuskelevan kissan ero? Eli ,villiintyneen kissan kohtalo,no jaa,eipä tarvitse kertoa mikä on käytäntö.


    • puolella ja vastaan

      Kissan tappajia on ollut aina ja tulee aina olemaan,se on fakta.
      Kissa pitää pysyä omalla pihalla.
      Kissa on pidettävä kytkettynä oman pihaalueen ulkopuolella.

      Haitat
      Lähinnä mielikuvituksellinen haitta on,kun kissa kuljeksii toisten pihassa....
      Ehkä kuseksii,tai merkkaa nurkkia ja tuottaa siten hajuhaittoja.
      Metsässä kissa pyydystää lentokyvyttömiä linnun poikasia,mikä on haitoista suurin metsästäjien mielestä,joten metsästäjä ampuu AINA kissan metsässä,mikä on ihan oikein.

      Kissa vs, Metsästäjä,siitä tässä on kysymys....kai?

      • luuserin kohde

        Koko kesän ns metsämiehet ulkoiluttaa koiriaan irrallaan metsissä. Ei haittaa ?? Jos kissantappaja katsoo oikeudekseen kohdella toisia ihmisiä näin, teen saman, en välitä hänen tunteistaan ja tuhoan hänen omaisuuttaan. Rahallahan siitä selviää, jos jää kiinni.


      • puolesta ja vastaan
        luuserin kohde kirjoitti:

        Koko kesän ns metsämiehet ulkoiluttaa koiriaan irrallaan metsissä. Ei haittaa ?? Jos kissantappaja katsoo oikeudekseen kohdella toisia ihmisiä näin, teen saman, en välitä hänen tunteistaan ja tuhoan hänen omaisuuttaan. Rahallahan siitä selviää, jos jää kiinni.

        Metsästys kissa,jep!! hyvä idea,jäniskissa,lintukissa,Hirvikissa,oivallista.


    • Kissantappajat ovat sairaita.

      Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
      diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

      A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
      alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
      seuraavista tavoista

      4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
      (mukaan lukien eläimet).

      .

      Saako kissaa pitää irti taajamassa? - Poliisi ja eläinsuojeluneuvoja vastaavat
      Sekä virkavalta että eläinsuojelijat toivovat, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. MIKÄÄN LAKI EI SITÄ KUITENKAAN KIELLÄ.

      Villiintyneeksi tai villiksi kissa luokitellaan vasta siinä vaiheessa, kun se käyttää ravinnokseen pelkästään itse pyydystämäänsä ruokaa. Villiintyneiden kissojen loukuttamisesta huolehtivat kuntien ja kaupunkien valvontaeläinlääkärit.

      https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

    • Kissanvihaaja

      Kissanminttu ja vesuri riittää kissakannan karsimiseen.

      • silmä_silmästä

        Kissanvihaajiakin on joskus karsittu. Tuskin edes katuu, kuten ei tekevän tämä kissantappajakaan. https://aijaa.com/LD0qrQ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe