Tään viikon maanantain paras uutinen oli se, että DM tulee 2.2.2010 Hesaan keikalle. Yesh!!!
Hesaan keikalle!
3
1332
Vastaukset
- liput
sain hankittua liput...Yhden unettoman yön vietin,kun pelkäsin ettei irtoo. Kentältä vielä. mahtavaa
- Nightowl63
Jesh!!! Mä sain myös hankittua liput (3kpl) tänään. Mun 10 v. poika on myös innostunut bändistä ja halusi keikalle mukaan. Istumapaikat valitsin. :D
- Tätivaan
Nightowl63 kirjoitti:
Jesh!!! Mä sain myös hankittua liput (3kpl) tänään. Mun 10 v. poika on myös innostunut bändistä ja halusi keikalle mukaan. Istumapaikat valitsin. :D
Meillä mennään "likkaporukassa" ja pahnan pohjimmaisena uusin fani, 14-vuotiaaksi konserttipäivänä ehtivä neitokainen. Oli jo kertonut luokanvalvojalleen, että ei ole sitten koulussa konerttipäivän jälkeen, kun jäädään sukulaisten luo yöksi pääkaupunkiseudulle. Ope oli tokaissut, että hänelläkin on lippu ja hän ajaa yöksi kotiin, että on aamulla työssä.
Btw ihan kiva alku uudelle opelle uudessa koulussa ja uudessa luokassa: on joku, jolla on "erilaista yhteistä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172