Mitä tarkoittaa viljan tuleentuminen? Mitä silloin tapahtuu kun se tuleentuu? Mitäs perunalla tarkoittaa tuleentuminen?
Vaikka maalta olenkin, on nämä jääneet minulle epäselväksi kun en ole viljelijä enkä koskaan opiskellu maatalous alaa.
Tuleentuminen?
Ei viljelijä
6
10939
Vastaukset
- gfpisgpsi
Miksi et katso netistä? Hakusanaksi "tuleentuminen"
- joku tuntematon
...kun varsi muuttuu kellertäväksi; vilja kypsyy!
- kooveegee
Hakusanalla "tuleentuminen" ei löydy kovin hyviä vastauksia, paras oli tämä "jonkun tuntemattoman" vastaus. Huonoimpia taas tuo "Miksi et katso netistä?"...
- Onko se vähän niiku
Pilaantuminen?
- hankmot rullaa
ÄÄh no tietysti kun ravinnevirtaus tähkään lopppuu ja kasvi alkaa virittään niitä ravinteita säilyvään muotoon. Eli "kypsyy", valkuaisaineet muodostuu jne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671