joskus mietin
mitään niin suurta
ymmärrän et voi ymmärtää
mikä kasvattaa
sitä kovemmastakin kovempaa juurta
vaikka iskuja satelee
ja iskuja maahan iskeä
aloitan alusta
ruohonjuuritasolla
uppiniskaisuus aiotaan nyt kitkeä
turhaan rimpuilet
parempi nauraa tai itkeä
rakastan jokaista hetkeä
elämä on...
mielenkiitoista retkeä.
Olisitpa täällä
4
276
Vastaukset
- Leon poika
Olen etkö nää näe,
tunne mua, koe.
Hapuile , osaasi,
siinä olen, nyt ja huomenna
heität pois.
Kovana kipuna,
lempeänä suudelmana.
Matkalla naama etelään.
perillä kun tunnet minut sisälläsi.
Sen kovempaa juurta et tarvitse.- enkelin-tuli
senkin höpö
nyt höpiset suurta
näen minkä näen
pimeää
valoisalla koivikko mäen
etelästä matka vei
keskelle suomea
ehkä juostaan kuurupiiloa
tai ympäri tuomea.
Vaikka poluilta pikkasen eksynyt,
sen kaiken kyllä ymmärtää voi
minkä Luoja kerran ihmiselle loi.
Hammasta purren täällä saa
rakkauden raunioilla rakastaa,
mikä kasvattaa yhä sisua suurta
ei puukaan sen kovemmin kasvata juurta.
Täällä usein iskuja maassakin saa
miten rakkaus voikaan rakastaa?
siksi mitään en tahdo kitkeä
kun nauraenkin voi itkeä.
Heleätä syssyn alkua Sinulle enkuli.
T: Jokke- enkelin-tuli
joskus on hyvä päästellä ja itkeä
naurukin sitä joskus tuottaa
sen verran sitkeä
oli miten oli
elämä jatkuu
eikä maahan kannata jäädä
sillä ei mitään saavuta
ei edes sitä tyhjää
mutta...se ei saakkaan olla päämäärä
minäkin vielä matkaan ja katselen
mihin tie johtaa
finkkujen sanoin
enemmän kuin milloinkaan...
valloilleen päästän
kun sen kohtaan.
***************************
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540