Ford fiesta 1997 1.3 fair

coobuu

Millainen auto olisi fiesta kakkosautoksi? autolla ajettu noin 100000 ja hintaa noin 2500e.
mitä hyviä ja huonoja puolia ko autossa? vai olisiko joku muu auto parempi? auto tulisi avovaimolle ja pääasiassa kaupunki ajoon.

kiitos

4

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiesta Vaimolle

      Meillä on tulossa myyntiin uutena ostamamme Ford Fiesta Flair varustetaso.Vuosimalli 1998.
      Auto on ajamattomana uutena rustesuojattu ja jatkokäsittelyt säännöllisesti. Huollettu säännöllisesti dokumentit on(huoltokirja).Automme on uudesta lähtien vahattu n.3-4kertaa vuodessa.Lohkolämmitin,sisähaaroitus.Ym.
      Mittarissa nyt n.150 000km,ei kuluta öljyä käyttöauto vuosikausiksi.

      Jos kiinnostuit: laita vinkki tähän,annan sitten tarkat yhteystiedot,kun tiedän että ei ole mikää roskaposti kysely. Siistimpää on vaikea löytää!!
      Auton saa vasta kun saamme uuden tilaamamme auton käyttöömme.

      Toiminut uudesta tähänpäivään moitteetta!!

      • Kerro lisää siitä Fiestasta, rekisteröidylle nimimerkille pitäisi pystyä viestimään... jos auto vielä on markkinoilla.


      • timo fiesta

        jos teidän autone on vielä markkinoilla.voimme tehdä kauppa sitä fiestas.kerro vaa hinta ja myös Kerro lisää siitä Fiestasta,tässä on minun sähköposti:[email protected]
        T.adri


    • kulttis75

      Meillä ollut samanlainen peli kakkosena kohta neljä vuotta ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Fisuhan on ihan kelpo ajeltava ja luotettavaa perustekniikkaa. Jarrut ja iskarit on uusittu sekä puola vaihdettu, joka näköjään hajoaa, jos ei vaihda tulppia ajoissa. Kannattaa vertailla mitä on tarjolla, sillä tarjontaa on ja varusteet vaihtelee: joissain on tuulilasilämmitystä ja toisissa ilmastointia... Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe