Auttakaa

Rapunaiset :)

Olen ehkä hiuka ihastunut rapu naiseen, olemme tavanneet "vasta" kaksi kertaa mutta minua ihmetyttää hänen kylmyys tai no miten sen sanoisi. Hän ei tuo tunteitaan helposti esille ja sanoinkin hänelle asiasta että yleensä saan naisista nopeasti selvää mitä he haluavat mutta hänestä en meinaa selvää ottaa. Hän sanoi että on hitaasti lämpiävä eikä hän ihastu helposti mutta haluua tutustua minuun lisää ja tunnustan mukavalle miehelle. Kirjoittelee messä monesti ja textariakin tulee mutta jotenkin en ole varma hänestä. Mietin et pitäskö lopettaa koko haihattelu ku tässähän on se vaara että ihastun korvia myöten enkä tiedä käykö hälle samoin :) Onko rapu naiset hitaita lämpiämään. Uskaltaako heille olla avoin tunteistaan?
M-Hesa-82

9

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänelle tunteistasi?

      Tai kysyisit häneltä että olisiko hän oikeasti kiinnostunut. Jos vastaus on ei, niin sinun ei kannata jäädä roikkumaan, vaan siirtyä elämässä eteenpäin. Olen itsekin rapu, ja olen huomannut että minun on joskus ainakin vähän vaikea kertoa tunteistani muille, enkä minäkään ihastu nopeasti.

    • pelkoa,

      Rapu ei uskalla luottaa. Hän pelkää, että käy kuitenkin huonosti. Jos tahdot ja vetovoimaa riittää, jatka kauniisti. Vie ulos, syömään, tanssimaan, näytä turvallisuutesi. Ole luottamuksen arvoinen.

    • turhaan toivot

      Ravut ei pysty näyttämään tunteita, pitemmän päälle asia vain pahenee, joten
      parempi lopettaa ajoissa, koska turhaan aikaasi tuhlaa rapuihin; tunteettomiin, kylmiin, jotka mieluummin elävät panssarinsa sisässä, vain muilta päänsilityksiä odottaen, itse he eivät pysty toista huomioimaan. Lue avaus/viestit: Kierrä kaukaa rapumies.

      • rapukka

        Kumoan kyllä sydämeni kautta ajatuksesi rapujen luonteesta ja kovalla kädellä!
        Olen sitten jonkilainen erikoisrapu, sillä olen aivan kääntöpuoli tuolle väittämällesi..
        Niin monta luonnetta löytyy,kuin on rapujakin.... se tulee muistaa !


    • ------------

      Mielestäni tuo kuulosti aika tyypilliseltä rapukäyttäytymiseltä.
      Kaksi tapaamista ei ole kyllä vielä mitään, kehenkään tutustumiselle.
      Voit tavata nopeasti reagoivan tyypin ja hän kertoo ummet ja lammet itsestään 5 min aikana. Nälkä on tyydytetty, ennen kuin oikeastaan tajusi, mitä pisti suuhunsa.

      Kestää kuitenkin aika kauan tutustua kehenkään syvällisesti. Monasti me ravut ollaan aika jahnaavia, asioita pitää punniskella mielessään.

      Jos olet kiinnostunut hänestä aidosti, jaksat tutustua häneen kärsivällisesti, vähitellen. Ravut voi olla itsekkäitä paskiaisia, mutta ei kylmiä. Se nyt vain on niin. Kaikki vaan ei näy pinnalle päin.

      Jos taas haluat salamasuhteen, niihinkin on omat merkkinsä, esim. kaksonen ja oinas.

      • toisesta ihmisestä

        on valmis tutustmaan, varsinkin rapuun kärsivällisesti. Minulla on kokemusta rapumiehestä, positiivisessa mielessä, Hän on niin ihanan erilainen, aina niin salaperäinen ja kiehtova. Se on totta, että töitä saa tehdä suhteen eteen enemmän kuin aikaisemmassa suhteessa.

        Rapumies on hellä ja huolehtiva silloin, kun hän rakastaa. Kun koettelemuksia syntyy, täytyy vain jaksaa odotella kunnes huono tuuli menee ohi. Kokemuksesta tiedän, että rapumies on mies, jota vain pitää osata ymmärtää oikein, niin saa hänet puhumaan myös pahasta olostaan ja vaikeuksista mutta tiedän, että tykkää kyllä tuulettaa ensin isommat paineet yksikseen.
        Olen itse kauris nainen myös "johtaja" tyyppiä, aivan kuten rapumieskin, joten ei ihan helppo yhtälö meidän suhde ole mutta erittäin mielenkiintoinen ja haastava.

        Just tollaselta rapumies sattaa vaikuttaa itsekkäältä mutta se ei tarkota sillä mitään pahaa toiselle musta tuntuu, et rapumies kaipaa just sillon jotakin ekstraa eli rakasta lähelleen, kainaloon ja siinä vaiheessa antaa myös itsestään kaiken!

        Suhteessa, rapumies osaa jostakin kumman syystä pitää mielenkiintoa yllä koko ajan... vaikka ei turhia rakkausjuttuja runoile mutta enhän itse sellaisesta miehestä perusta. Kun rapumies sanoo rakastavansa, hän myös tarkoittaa sitä ja näitä sanoja on turha odottaa joka päivä.


    • rapukka

      Hei ystäväiseni,

      Olen ollut rapu jo 53 v.- ja todellakin voin sanoa, että olen herkkä,ujo, aistikas ja kaikinpuolin helposti rakastuva ihminen....siis oikeastaan me ravut "tutkailemme " tilannetta ja siitä saa moni väärän käsityksen... vaikka sisällä roihuaa palava tuli- se ei välttämättä heti näy ulospäin.... itse haluan saada ensin varmuuden toisen tunteista ja sitten "kuori" aukeaa ja on todellakin helpottunut olo.
      Olen ehdottomasti vain yhden miehen nainen- ja mustasukkaisuuskin , ehkä- kuuluu lievästi joskus kuvioihin,muttei häiritsevästi. Olet tulkinnut mielestäni oikein nuo ajatuksesi ja varmasti on siinä myös totuutta. Kun rapu itsensä toiselle antaa niin silloin myöskin vastapuoli saa tuntea, että on todellakin "saksissa" - rakkautta tulet saamaan ja rutkasti- hellää semmoista...
      Anna hetken kulua vielä... kyllä tulet saamaan hänestä lämpöisen ja hellän kumppanin...
      Itse seurustelen leijona miehen kanssa ja hän se vasta onkin pakkaus....
      Vastaavanlaisen viestin,kuin sinä voisin laittaa hänestä...

    • ap

      Pitäs hiukka varmaan rauhottua ja antaa hänen kertoa itse tunteistaan eikä kysellä niitä, olemmekin tavanneet jo tässä nyt muutaman kerran lisää ja hän jo lähestyikin hieman mutta tuntuu että taas pakkautuu välillä kuoreensa takaisin :) Meinasin vielä hetken tapailla ja katsoa että rupeaako hän lämpiämään vai ei, ei ketään jaksa ikuisuuttaa oottaa vaikka aivan uskomaton nainen onkin, stressiä vaan itsellensä aiheuttaa jos ei vasta kaikua samalla asteella saa.
      Ensimmäinen rapu kehen tutustunut ja on kyllä sinänsä kiehtovaa hänen salamyhkäisyytensä mutta olen tottunut siihen että naiset kertovat melko nopeastikkin tunteensa ja ovat avoimia minua kohtaan.
      Hyvähän se on että hitaasti edetään, toivon vaan oikeasti ettei odottaminen ole turhaa. Niin ja häntä on muutama mies kohdellut hieman kaltoin ja sanoo ettei uskalla päästää helposti ketään lähelle.
      Täytyy varmaan kokeilla että toimiiko rapuun pieni kolautus, sanoa vaikka seuraavan kerran kun tapaamista ehdottaa että ei kerkiä tai jotain muuta vastaavaa :)
      Ravun pyynti jatkukoon :D

      • ap

        että hyvinhän tässä loppujen lopuksi kävi, melekein viikko oltiin ettei oltu yhteyksissä muuta ku parilla viestillä ja sit hän eilen soitti että haluaisi kovasti tavata. Pitihän sitä sit suostua, hän kyseli et mitä olin mieltä hänestä ja haluaisinko jotain vakavampaakin ja että tapaillaanko toisia. Avautui ihan kunnolla kertoi tunteistaan, aivan mahtavaa. Hyvin onnistu koukuttaminen mutta meinas kyl toivo kärsimättömänä vaakana loppua :) Ravut on näköjään sellasia ettei heitä saa painostaa liikaa vaan he kyllä itse sitten kertovat kun kiinnostuvat :) Jatketaan vielä tapailu asteella mutta sovittiin ettei tavata muita. Loppu hyvin kaikki hyvin :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe