Etsin haastateltavia tutkimukseen, jonka tarkoituksena on kartoittaa Alzheimerin hoitoon liittyviä haasteita ja tiedontarpeita. Tutkimuksen kohderyhmänä ovat Alzheimeriin sairastuneet potilaat ja heidän läheisensä.
Tutkimuksen avulla saatuja tietoja hyödynnetään suunniteltaessa uutta palvelua, joka auttaa Alzheimerista kärsiviä ja heidän läheisiään, tarjoaa tietoa sekä tukee hoitoprosessia.
Ensisijaisesti etsimme haastateltavia Etelä-Suomen alueelta, mutta haastatteluja voidaan järjestää myös muille paikkakunnille. Haastattelut on tarkoitus toteuttaa syyskuun aikana, tarkempi ajankohta on hyvin joustavasti sovittavissa. Osallistuville on luvassa palkkioksi 50 euron lahjakortti Stockmannille tai Sokokselle.
Jos olet kiinnostunut osallistumaan tutkimukseen tai haluat lisätietoja, olethan minuun yhteydessä puhelimitse numeroon 050 34 97 405 tai sähköpostitse osoitteeseen marika.hiltunen(at)writingmedia.fi.
Haastateltavia Alzheimertutkimukseen
Haastateltavia
1
524
Vastaukset
- omaishoitaja
Onko sähköposti osoitteesi oikea, viestini ei lähtenyt eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647