Hei
Onko kokemuksia LG:n DVD/VHS yhdistelmästä. Hankin laitteen, mutta 2002-2008 itse TV:stä tai Sonyn videokameralta Finluxin videolla nauhoitetut kasetit näkyvät huonosti eikä säätö auta.
Sain tukipalvelusta ohjeet buutata tehdasasetuksiin, mutta ei auttanut.
Ääni kuuluu normaalisti, mutta kuva täynnä valkoisia raitoja?
Olisiko vika kaseteissa, nauhoituksessa vai voisiko olla laitteessa?
Kiitos asiallisista vastauksista!
LG DVD/VHS
ei näy
1
306
Vastaukset
- laittanut
tv.n oikealle av-kanavalle, mulla noita LG-laitteita töissä 4 kpl ja ovat täysin paskoja jokaisesta dvd-hajosi (ei lue levyjä)vhs toimii jotenkin ei voi nauhoittaa antaa vain kuvaa ulos,sulla voi asetuksissa olla vikaa, mistäs senkään tietää kun itse ei ole paikalla katsomassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084