ollaan lähdössä balille syyskuun puolivälissä ja olis kiva tietää hieman paikallisesta hintatasosta eli pistäkää infoa.
esim. ruoat ravintoloissa, juomat, mahd. retket jne.
Balin hintataso?
2
1237
Vastaukset
- Balilla käyny
Moro, toukokuussa tuli oltua Bali/Lombok aksellila.
Ruuat hinnat ravintoloissa, täs jotain:
- Kanavartaat noin 2 euroa samoin paikalliset riisiruuat esim Nasigoreng.
- Tonnikalapihvi 200g jotain 4 euroa
- 0,66 olut kuppilassa halvimmillaan 1,5 euroa. Limsat ja vesi puolet siitä.
Toki kaupassa halvempaa.
- Olisko pastat ja pitzat ollu jossain 3-4 eken luokkaa.
Ruuan hinta riippuu niin paikasta. Hotelleissa on heti 2-3 kertaa kalliimpaa
Taxilla ajaminen on halpaa. Kilometri oli noin 30 senttiä. 20 km oli jotain 3-4 eken luokkaa.
Kokopäiväksi kyydin saa kadulta noin 30 eurolla. Vie ihan mihin ite haluaa. Hyvä tapa kiertää saarta. Mut kyllä autonkin voi vuokrata kuskeineen. Oli päivä muistaakseni 45 dollaria.
Ite en suosittele ajamaan siellä, sillä liikenne on karmiva. Huomaatte kyllä.
Retkiä sai sit moneen hintaan. Ei muutakuin kadulta vaan tinkaamaan hyvä hinta. Joku kosken lasku tais olla 20 euroa.
Tämmösia hintoja mä muistelisin. Lombok oli Baliakin halvempi paikka. - Kaunisniminen
Halpa. Osin halvempi kuin Thaikamaa. Ruoka alkaen 4000 rupiaa, taksi koko päiväksi n. 400 000 rupiaa/8 tuntia. Sillä hinnalla pääsee tutustumaan pariin nähtävyyteen Denpasarin lähistöllä. Pohjoisbalin kierros taksilla n.1milj./2 päivää. Paikallisliikenne naurettavan halpaa, tosin siirtymisiin pitää varata aikaa jos aikoo kauemmaksi. Voit elää kuin miljonääri, 1M on n. 77 euroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579