Siis ihan mikä vain menee? Mistäs tietää, että se on oikein?
Imppaaminen
18
20069
Vastaukset
- Expertti näissä
Juu, oon ekspertti näis hommis. Parasta kamaa on butte ja bensa. Vedän niitä aina ku on mahollista. Nytki on sätkä kädessä ja bensakanisteri tietsikkapöydän alla. Täytyy kumartuu ja vetää nuuhkasut. Nuuh ja sit vähä sytkästä...
- BUTTEA!!!
ku ostat huoltsikalta purkin butaania (sytyttimen täyttö kaasua). Painat purkin suuttimen takahampaita vasten niin että kaasu pääsee purkautumaan suun kautta keuhkoihin. Vedät niin paljon ku pystyt ja välillä päästät ylimääräiset kaasut pois posken kautta niin että kuuluu impatessa tälläistä ääntä: psii psii psii psii. Voin sanoa että butaanista lähtee omille tripeille, jotka menee ohi minuuteissa jopa sekunneissa. Äänet kaikuu päässä ja liikkuminen on hieman hankalaa ku kävelessä horjuu aika paljon. Jonkinlaista euforiaakin olen monesti kokenut kun olen butaania vetänyt, mutta sekin on lyhyt aikaista. Olotila vähän samankaltainen kun dxm tripillä, välillä saattaa luulla että kuolee tai on jossain ihan eri maailmassa ja näkee sellaisia asioita tai "maailmoita" joita ei osaa selittää . Butaanin väitetään olevan hengenvaarallista koska päihdyttävän ja kuoleman aiheuttavan annoksen välillä on pieni ero. Itse en kuitenkaan usko tähän koska noin 50 butaani purkkia impanneena ja parhaillaan 3 purkkia päivässä vetäneenä ei ole vielä henki lähtenyt. Kuitenkin joskus saatta lähtä huono trippi päälle, joka kestää yleensä vain jotain minuutteja ehkä sekuntteja. Tässä esimerkki omasta huonosta tripistä: vedettiin kaverin kanssa molemmat butaania ja yhtä-äkkiä menin ihan hiljaiseksi, suu jäi auki, eikä silmät liikkunut yhtään. Tuo olotila kesti ehkä minuutin ja luulin että olin kuollut butaaniin ja näin oman ruumiin makaamassa pää ihan veressä. Sitten palasin todellisuuteen. Kokeilin päätäni ja kehoani huomasin olevani onneksi hengissä. Alkuaikoina butaanista lähti helposti trippi päälle ja purkki riitti noin tunniksi. Nykyään purkki on impattu puolessa tunnissa eikä aina tule lähdettyä tripeille eli tolet kasvaa jokapäiväisessä käytössä. Butaani saataa käydä psyykken päälle jos lähtee huono trippi päälle ja erilaiset kombot voimistaa vaikutusta (meno saattaa mennä tosi överiksi). Butaanin kaikki vaikutukset on ohi suunnilleen jossain 10-20 minuutissa (vaikea sanoa tarkkaa aikaa koska ajantaju menee sekaisin butaanista.
Sitten omakohtaiset haitat joita butaani on aiheuttanut:
-joidenkin sanojen ääntäminen on vaikeaa
-puhe takertelee välillä niin ettei puheesta saa selvää
-kädet tärisee, pää nykii välillä ja kasvojen lihakset nykii
Netistä ei löydy tietoa butaanin vaikutuksista tarpeeksi joten tässä omia kokemuksia kyseisetä laillisessa asemassa olevasta aineesta. En suosittele ketään käyttämään kyseistä ainetta. Toivon että tämän kirjoituksen avulla edes joku tajuaa minkälaista ainetta meinaa vetää, sillä kokemukset saattaa olla rankkoja ja jopa kohtalokkaita. Nykyisin tulee impattua vähintään purkki butaania viikossa. - EI ENÄÄ BUTTEA!!!
BUTTEA!!! kirjoitti:
ku ostat huoltsikalta purkin butaania (sytyttimen täyttö kaasua). Painat purkin suuttimen takahampaita vasten niin että kaasu pääsee purkautumaan suun kautta keuhkoihin. Vedät niin paljon ku pystyt ja välillä päästät ylimääräiset kaasut pois posken kautta niin että kuuluu impatessa tälläistä ääntä: psii psii psii psii. Voin sanoa että butaanista lähtee omille tripeille, jotka menee ohi minuuteissa jopa sekunneissa. Äänet kaikuu päässä ja liikkuminen on hieman hankalaa ku kävelessä horjuu aika paljon. Jonkinlaista euforiaakin olen monesti kokenut kun olen butaania vetänyt, mutta sekin on lyhyt aikaista. Olotila vähän samankaltainen kun dxm tripillä, välillä saattaa luulla että kuolee tai on jossain ihan eri maailmassa ja näkee sellaisia asioita tai "maailmoita" joita ei osaa selittää . Butaanin väitetään olevan hengenvaarallista koska päihdyttävän ja kuoleman aiheuttavan annoksen välillä on pieni ero. Itse en kuitenkaan usko tähän koska noin 50 butaani purkkia impanneena ja parhaillaan 3 purkkia päivässä vetäneenä ei ole vielä henki lähtenyt. Kuitenkin joskus saatta lähtä huono trippi päälle, joka kestää yleensä vain jotain minuutteja ehkä sekuntteja. Tässä esimerkki omasta huonosta tripistä: vedettiin kaverin kanssa molemmat butaania ja yhtä-äkkiä menin ihan hiljaiseksi, suu jäi auki, eikä silmät liikkunut yhtään. Tuo olotila kesti ehkä minuutin ja luulin että olin kuollut butaaniin ja näin oman ruumiin makaamassa pää ihan veressä. Sitten palasin todellisuuteen. Kokeilin päätäni ja kehoani huomasin olevani onneksi hengissä. Alkuaikoina butaanista lähti helposti trippi päälle ja purkki riitti noin tunniksi. Nykyään purkki on impattu puolessa tunnissa eikä aina tule lähdettyä tripeille eli tolet kasvaa jokapäiväisessä käytössä. Butaani saataa käydä psyykken päälle jos lähtee huono trippi päälle ja erilaiset kombot voimistaa vaikutusta (meno saattaa mennä tosi överiksi). Butaanin kaikki vaikutukset on ohi suunnilleen jossain 10-20 minuutissa (vaikea sanoa tarkkaa aikaa koska ajantaju menee sekaisin butaanista.
Netistä ei löydy tietoa butaanin vaikutuksista tarpeeksi joten tässä omia kokemuksia kyseisetä laillisessa asemassa olevasta aineesta. En suosittele ketään käyttämään kyseistä ainetta. Toivon että tämän kirjoituksen avulla edes joku tajuaa minkälaista ainetta meinaa vetää, sillä kokemukset saattaa olla rankkoja ja jopa kohtalokkaita. Nykyisin tulee impattua vähintään purkki butaania viikossa.Älkää impatko tota paskaa, meinaan butaania. Siihen jää psyykkisesti riippuvaiseks ja se ei oo hauskaa. Vaikutuskin perustuu siihen et aivot ei saa happea eli ei oo leikin asia. Hetken sekavuuden takia olen menettänyt osittain puhekykyni. Miettikää hetken mielihyvän/sekavuuden takia saatte pysyviä aivovaurioita.
- peratggr
EI ENÄÄ BUTTEA!!! kirjoitti:
Älkää impatko tota paskaa, meinaan butaania. Siihen jää psyykkisesti riippuvaiseks ja se ei oo hauskaa. Vaikutuskin perustuu siihen et aivot ei saa happea eli ei oo leikin asia. Hetken sekavuuden takia olen menettänyt osittain puhekykyni. Miettikää hetken mielihyvän/sekavuuden takia saatte pysyviä aivovaurioita.
meikällä harmittaa sinun puolesta. itekki muutaman kerran kokeillu ja vähän on puhuminen välillä tuommosta niinku kuvailit... mutta en jaksa enempää nyt höpistä. ihmiset, älkää impatko
- Anonyymi
Raapase sytkää saa paremmat sävärit mut vai yhdet
- Anonyymi
BUTTEA!!! kirjoitti:
Netistä ei löydy tietoa butaanin vaikutuksista tarpeeksi joten tässä omia kokemuksia kyseisetä laillisessa asemassa olevasta aineesta. En suosittele ketään käyttämään kyseistä ainetta. Toivon että tämän kirjoituksen avulla edes joku tajuaa minkälaista ainetta meinaa vetää, sillä kokemukset saattaa olla rankkoja ja jopa kohtalokkaita. Nykyisin tulee impattua vähintään purkki butaania viikossa.V***u te olette tyhmiä! Samaan vaikutukseen pääsee kun pidätät happees tajunnan rajalle. Ei se butaani vaikuta keuhkoissa kuin hapen syrjäyttäjänä...
- superputsi
itse olen junnunpana impannut sitä, noin vuoden imppasin päivittäin. vaikka se tuntuu tosi kivalta nähä vähä halluja jne mut se tuhoo vitusti aivosolui ja älyllinenkyk laskee iha vitusti.. eli siit voi jäädä pysyvii vammoja.. ja siihe voi tukehtuu helposti ja ei sit kannata ihmetellä jos pyörtyy siitä, koska se on aika yleistä jos paljon imppaa.. en suosittele kenellekkää sitä koska voin sanoo omasta kokemuksestani että se ei oo tehny mun pollalle hyvää, mut se on teijän valinta että vetäkää kuinka paljo huvittaa tai olkaa vetämättä:D
- Nimmirodi
Jos butaanin täyttöpullosta imppaatte ni älkää ikinä, IKINÄ pitäkö sitä pulloa ylösalasin suuhunne. Pullo sisältää butaania nestemäisessä olomuodossa, joka on todella kylmää, ja se voi suuhun suihkuttaessa jäädyttää tärkeitä hengityelimiä kohtalokkain seurauksin. suuttimen ollessa pystysuoraan ylöspäin, ylos tulee vain kaasua, joka on impattavissa. En suosittele käyttöä.
- mitä narkkis
ime sinä paskaa stepi ja pysy erossa niistä aineista
- tuntematon879
kokemusta on eikä kannata kokeilla ! ihan hirveetä shaibaa..
- hihhih2
Kivaa tietoa :D
- Ethereal
Eetterin (dietyylieetteri) imppaaminen on melko riskitöntä ja aivosoluja ei tuhoudu. Eetteri on lääketieteellisessä käytössäkin esiintynyt kaasu, samoin kuin ilokaasu joka sekin on vailla mainittavia riskejä ja ei myöskään tuhoa aivoja.
Jos imppaaminen kiinnostaa niin impatkaa näitä. - Pajauttaako kukaan
Onko kukaan juonu butaania ja piarassu kynttilään?
- pajazoopää
Ite oon imppannu sytyttyni kaasu eli butaania muutamia kertoja on tullut kunnon trippi kuuluu ääniä ihan pihalla silloin kestää vain hetken pahoja trippei oon tullut sen takia en ite oikein diggaa tosiaan vaan imppaisin ehkä kuukauden ajan jos haluaa tirppi niin vetäkää LSDt se on parempi siihen ei sentään kuole LSD ja kannabis on paras trippi ikinä PS en suosittele kenellekään butaania kokeilemaan!
- huonoidea
Oikeesti ei kannata ikinä impata koska siit on enemmän haittaa ku hyötyy..ja eihän sitä eka tajunnu ekat parikertaa oli ihan jees mut no sen jälkeen rupeeki haitat näkyyn ite imppasin juhannuksena dödöö ja nyt kaduttaa siiit on kaks päivää en oo sen jälkee nukkunu kertaakaan ja koko ajan iha järkyytävä olo oksettaa ja masentaa.Näkyy aina välilllä hallusinaatioita. En suosittele ketään ees kokeileen.Olkaa te kaikki muut fiksumpii ku mää.
- eikannata
Toleranssi kasvaa todella nopeasti. 13 pulloa päivässä ei tunnu missään, kun on vetänyt puoli vuotta satunnaisesti. Varmaan pilven kanssa eri asia, mutta pelkkä butte ei halluja helpolla anna, kun on tottunut. Aivot kärsii ja lähimuisti on mennyt todella huonoksi.
- Lintukarhu
Kuka voi ylipäänsä ollaniin tyhmä, että imppaa? Mitä hauskaa tai kivaa siinä on?
- Anonyymi
Imppaaminen tosissaan syövyttää, tuhoaa aivosoluja.
Jos alat impata nuorena esim. 13-15-vuotiaana niin homman jatkuessa voi jo reilu parikymppisenä myöntää että se elämä oli sitten siinä.
Eli jos haluaa elää älyllistä elämää aikuisena niin kannattaa jättää imppaamiset kokonaan väliin.
Kuka nuori haluaa ihan tahallaan tehdä itsestään " älyttömän " parhaaseen aikuisikään mennessä.
Minkä takia pitää impata, miksi se pää täytyy saada sekaisin?
Ja jos se on pakko saada sekaisin niin muitakin päihteitä ( en tosin suosittele mitään )on kuin kaikenmaailman kemikaalit suoraan sinne aivolokeroihin.
Kannattaa selvittää mielen ongelmat ja pahat olot selvin päin niin jatkossa on kivempi elää selvin päin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818