tapaus herätti Intiassa aikoinaan suurta huomiota.
Onkohan muita vastaavia jälleensyntymistapauksia maailmalla tapahtunut?
Siis että on voitu todistaa jonkun edellisiä inkarnaatioita.
Shanti Devi
4
1210
Vastaukset
tapauksen havainnointi on vaikeaa.
Tarkoitus on olla 'muistamatta', siksi osin selittyy vastaavat asiainkuvat.
Eli meidän pitää kokea asioita, eikä ottaa suoria vastauksia.- paljonkin
En tiedä mikä tapaus tuo on, mutta itse olen lukenu paljon paljon buddhalaisuudesta ja moni kirjan kirjoittaja (lama, valaistunut,jogi) on kirjoittanut muistavansa entisiä elämiään. Heillä ei vain ole mitään tarvetta tuoda niitä esillä ja tehdä niistä isoja juttuja.
- Lue:
Mm. Ian Stevenson on dokumentoinut tuhansia vastaavia tapauksia. Vain osa kerätystä materiaalista on tutkittu, rahoituksen puutteen takia:
http://reluctant-messenger.com/reincarnation-proof.htm
- Anonyymi
Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon. Carol Bowmanin kirja Paluu taivaasta on hyvä jos niihin haluaa tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978