Huomenna pitää päättää otanko Saunalahden nettitikun käyttööni kahdeksi vuodeksi( tolkuttoman pitkä aika) Minulla Elisan laajakaista 1MT pöytäkoneessani, nyt on kokeiltavana ollut läppäriin pöytäkoneeseen nettitiku 1 MT. Suht hyvin ovat toimineet. Askarruttaa kitenkin tuon nettitikun varmuus.Miten mahtaa Skypen käyttö onnistua. Läppäristä ilman tikkua langattomana onnistui. Nyt ei ole ollut mahdollisuutta kokeilla mokkulan toimivuutta.
Kun joku nyt sanoisi, mitä kannattaa tehdä? Tulee liian kalliiksi pitää sekä nettitikku ja tavallinen laajakaista pöytäkoneessa.
Plussat ja miinukset - please. Olisin onnellinen jos joku viitsisi jelpata (haukkuakin saa, näillä sivuilla tapana lienee),.
APUVA - ÄKKIÄ!
uskovaan
1
550
Vastaukset
- sdlfaskjdflsjdlöfj
Eihän sitä mobiilia ole pakko ottaa 24kk sopparilla - ota toistaiseksi voimassa oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086