Häkkinen on hiipumassa ja jäähdyttelee sopimuskautensa loppuun. Seuraava suuri suomalainen F-1 kuljettaja on Mika Salo. Mika ajaa Toyotalla hyvän kauden 2002 ja sen jälkeen hänet väkisin riistetään Ferrarille, jossa Mika Salo voittaa ensimmäisen maailmanmestaruutensa kaudella 2003!
Salo teki viisaasti
6
547
Vastaukset
- Peter Sauber
mutta räikkönen ehtii voittaa mestaruuden jo kaudella 2002!!!
- MS fan
Kyllä Räikkönen kova kuski varmaan on, mutta yhdessä kaudessa ei kokematon F-1:ssä saa sellaista rutiinia, että jo seuraavalla kaudella voitto tulisi.
Toivotaan Räikkösellekin menestystä ja mestaruuksia tulevina vuosina!
- Peter
Salo on jo uraansa lopetteleva kuski, joka vain kerää saatavissa olevat miljoonat sieltä mistä ne helpoiten saa. Epäilen että hän vielä ajaisi kilpaa formuloissa. Tuossa ei tietenkään ole mitään moitittavaa, päinvastoin järkevä ratkaisu.
Mietippä vaikka Salon viime kauden savutuksia. Esimerkiksi alkukauden kisoissa Ferrari ajoi vielä samalla edellisvuotisella koneella kuin Salo Sauberilla. Eli Sauberin piti kyllä olla kilpailukykyinen, heti Larenin ja Ferrarin jälkeen seuraava. Tulosta vain ei tullut.- Suppusuu
Että onko Ferrarilla tarvetta myydä teille sinne Sauberille samoja moottoreita kuin mitä itse käyttävät? Eiköhän oteta järki käteen ja todeta nyt jo ettei sauberilla tulla palkintopallille kuin satumaisen onnenkantamoisen kautta!! Veikkaampa ettei edes Häkä tai Shumikaan saisi Sauberia kestämään voittovauhdissa! Koska F1 autossa on todella paljon muutakin kuin moottori joka vaikuttaa menestykseen! Eli ei Ferrarilla oli suurtakaan kiinnostusta myydä viimeisintä malliaan "skrupu" teamin käyttöön koska niille riittää vähän vanhempikin malli! Kuitenkin kaikesta huolimatta on mielestäni todella hienoa että tästä pienestä sekä sponsorirahattomasta maasta saatiin yksi kuljettaja lisää F1 sirkukseen!! Mikäli Kimi vaan saa auton maaliin kisoissa varmastikkin myös pistesijoja alkaa kertymään ajan mittaan. Seuraan ainakin itse mielenkiinnolla miten tulee käymään asian tiimoilta vaikka jälkijoukoissa ajaisikin on silti saavutus ajaa F1 autoa noin nuorena!!! On myös erittäin mielenkiintoista seurata saako Mika Salo rakennettua Toyotasta menestyvän F1 tallin! Odotellaan sekä katsellaan! Kevättä odottaen!!
- Aarne Tanninen
Työpaikka löytyy jenkeistä. Alpo Suhonen on jo ottanut yhteyttä Mika Saloon ja kun Salo saa potkut Toyotalta 2001 lopulla siirtyy Salo selittäjäksi Suhoselle NHL:ään.
Suhosen saavutuksethan ovat mestariluokkaa maajoukkueajoilta, mutta kiistaton tosiasiahan on että Salo on siinä vielä pätevämpi. - Altto
Salo ei kilpaile 2003...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604367Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2313002Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111358
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676