Täytyykö mennä kutsuntoihin?

astmaatikko2

Elikkäs en ole vielä käynyt kutsunnoissa, mutta kävin tänään kutsunta terveystarkastuksessa (siis terveysasemalla) ja siellä antoivat "E-paperit" ja sanoivat että tule vuoden päästä uudestaan. (Astman takia)

Joten pitääkö minulla käydä kutsunta tilaisuudessa?

Mitä järkeä minulla on siellä käydä, jos vuoden päästä pitää koko homma ottaa taas uusiksi?

Kiitos vastauksista!

3

1089

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai siinä kutsuntalapun mukana tuli joku numero ongelmatilanteisiin. Soita sinne äläkä täälä kysele. Tommosil asioil ei o leikkiminen. Se voi olla et on muuten gergiot ovella, eli sinivuokot alkaa kukkii talon edustal.

• mennä..

näyttämään se e-lappu sinne. Tuskin joudut toistamiseen menemään. Minä en ainakaan joutunut, vaan jälkitarkastuksen jälkeen tuli postissa palvelukseenastumis määräys. Jos ei nyt hyötyä, niin ei haittaakaan, kun saat koulusta vapaapäivän ja pääset katsomaan propagandaa ja syömään pullaa!

• astmaatikko2

Se lääkäri lähetti sen lapun suoraan kutsuntoihin, enkä itse saanut mitään lappuja.

Mutta täytyy soittaa sinne, koska everlonen mielestä keskustelupalstalla ei saa keskustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1289
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      76
      1097
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      803
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      757
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      703
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      698
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      636
    9. 28
      635
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      47
      621
    Aihe