Täytyykö mennä kutsuntoihin?

astmaatikko2

Elikkäs en ole vielä käynyt kutsunnoissa, mutta kävin tänään kutsunta terveystarkastuksessa (siis terveysasemalla) ja siellä antoivat "E-paperit" ja sanoivat että tule vuoden päästä uudestaan. (Astman takia)

Joten pitääkö minulla käydä kutsunta tilaisuudessa?

Mitä järkeä minulla on siellä käydä, jos vuoden päästä pitää koko homma ottaa taas uusiksi?

Kiitos vastauksista!

3

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai siinä kutsuntalapun mukana tuli joku numero ongelmatilanteisiin. Soita sinne äläkä täälä kysele. Tommosil asioil ei o leikkiminen. Se voi olla et on muuten gergiot ovella, eli sinivuokot alkaa kukkii talon edustal.

    • mennä..

      näyttämään se e-lappu sinne. Tuskin joudut toistamiseen menemään. Minä en ainakaan joutunut, vaan jälkitarkastuksen jälkeen tuli postissa palvelukseenastumis määräys. Jos ei nyt hyötyä, niin ei haittaakaan, kun saat koulusta vapaapäivän ja pääset katsomaan propagandaa ja syömään pullaa!

      • astmaatikko2

        Se lääkäri lähetti sen lapun suoraan kutsuntoihin, enkä itse saanut mitään lappuja.

        Mutta täytyy soittaa sinne, koska everlonen mielestä keskustelupalstalla ei saa keskustella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe