Mulla on Rover 400 ja on ilmennyt sellanen vika Abs jarruissa kun rupeen hiljentää vauhtia nollaan asti niin ennen pysähdystä rupee apsit potkii vastaa säällä kun säällä. Mistä syy moiseen? Miten korjataan? Ja olen kuullut että kyseiseen rover 400 vm 98 käy honda accordin vm98 osat suurimmaks osaks. Pitääkö paikkaansa? Ois toden näkösesti ulompi vetonivel menossa nii kåykö siihen se hondan nivel?
apua
m1ge
2
614
Vastaukset
- roover 45
kyseiseen roopeen käy britti civicin, (ei accordin), osat suurimmaksi osaksi, paitsi moottori ja vaihdelaatikko on roverin omaa tuotantoa. Tuohon abs -vikaan, ostat uuden abs-kehän esim täältä:www.karaasi.com ja vika pitäisi korjaantua....
Vetonivel on myös luultavasti roverin oma (en ole varma) eli ei käy hondasta...viisaammat korjatkoon - Vesa RS
Eikös tuo ole Honda vai Bemu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767