Mulla on Rover 400 ja on ilmennyt sellanen vika Abs jarruissa kun rupeen hiljentää vauhtia nollaan asti niin ennen pysähdystä rupee apsit potkii vastaa säällä kun säällä. Mistä syy moiseen? Miten korjataan? Ja olen kuullut että kyseiseen rover 400 vm 98 käy honda accordin vm98 osat suurimmaks osaks. Pitääkö paikkaansa? Ois toden näkösesti ulompi vetonivel menossa nii kåykö siihen se hondan nivel?
apua
m1ge
2
619
Vastaukset
- roover 45
kyseiseen roopeen käy britti civicin, (ei accordin), osat suurimmaksi osaksi, paitsi moottori ja vaihdelaatikko on roverin omaa tuotantoa. Tuohon abs -vikaan, ostat uuden abs-kehän esim täältä:www.karaasi.com ja vika pitäisi korjaantua....
Vetonivel on myös luultavasti roverin oma (en ole varma) eli ei käy hondasta...viisaammat korjatkoon - Vesa RS
Eikös tuo ole Honda vai Bemu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432927Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602739- 422303
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691530- 361216
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771215- 791050