Moi.
Ollaan menossa kolmeen pekkaan Krakovaan syksymmällä ja mietin ko. hotellia keskustasta.
onko kokemuksia? hyvä sijainti ja viihtyvyys ensisjaista
hotelli Rde Brick - krakova
hande2000
3
474
Vastaukset 3
- hande2000
kirjotusvirhe pääs livahtaa
- hande2000
todella hyvä
- Saldo-Ellu
hande2000 kirjoitti:
todella hyvä
Ja hyvä kun vastasit, niinhän se on että kun itse kysyy ja itse vastaa niin ei tule jälkipuheita, paitsi mitä nyt tämä tässä. Olen nääs pannut merkille, että moni täällä palstalla kyselee ummet ja lammet, saa kysymyksiinsä ehkä hyvinkin perusteellisia ja asiantuntevia vastauksia, mutta mitenkään se alkuperäinen kysyjä ei sitten enää reagoi koko asiaan. Edes kiitoksen vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477