Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaupan kassa varasti

varomaton

Kalevan Prismassa Tampereella kassa pihisti 10 euroa.

Kuitissa on seuraavat tiedot:

Pirkanmaat osuuskauppa Y-TUNN 0536307-0

18 K18 M000158/3912 9:24 21-08-2009.

Huomasin ikävä kyllä kassan ottaneen 10 euroa vasta kaupan ulkopuolella.

7

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raha meni

      kassat varastaa asiakkailta.

    • varomaton

      varasti sen 10 euroa antamalla 100 eurosta väärin takaisin.Huomasin liian myöhään.

    • siellä ryöstetään

      muitakin kauppoja on

      • sattuu...

        Itse olen joskus saanut liikaakin takaisin.

        Jos olen saanut liian vähän niin olen kyllä kauppaan asiasta mennyt kertomaan.

        Tiedäthän, että kassat tarkistuslasketaan aina kun työvuoro päättyy ja tuolloin huomataan jos kassassa on ylimääräinen kymppi - tosin jos kassa on vahingossa antanut toiselle asiakkaalle kympin liikaa niin silloin sitä ei kassassa ole.

        Mutta jos on ja asia tarksituksessa huomataan ja olet ilmoittanut kauppaan saaneesi kympin liiian vähän vaihtorahaa niin varmasti saat rahasi takaisin.


    • näin se menee...

      jos on saanut väärin rahaa takasin täytyy mennä heti kassalle ja asia selviää siellä jos kassa on tehnyt se epähuomiossa. Turhaa syyttää jos ei itse tee asialle mitään, vaan marisee täällä.

      Miten "kassa" voi ostaa itsellen tuotteita kaupasta asiakkan piikkiin. Kassa "lyö" haluamansa tuotteen kaksi kertaa ja jos asiakas ei sitä huomaa tarkistaa kassakuitista, niin "kassa" voi noutaa tuotteen hyllystä asiakkaan piikkiin.

      • Hyvin pettynyt!!!!!

        On niitä epärehellisiä myyjiä muuallakin! Itse kävin joulun alla tekemässä jouluostoksia Turun Ruohonjuuressa. Ostin aika paljon kaikennäköistä. Kassa otti tavaroista hinnan ja antoi ne pakattavaksi. Eipä tullut itsellä mieleen katsoa vielä kassakuitin kanssa, että kaikki maksamani tavarat olisin saanut itselleni. Huomasin sitten vasta paljon myöhemmin, että yhtä vajaan 10 € ostosta en ollut saanut mukaan. Kun myöhemmin kävin asiaa liikkeestä tiedustelemssa sain vain tylyn vastauksen, että aikaa on kulunut jo liian kauan, eikä myyjä edes halunnut alkaa asiaa selvittämään! Vaikutti vähän siltä, että ei ollut kaupan ensimmäinen tapaus. Itse en kyllä jatkossa kyseisessä liikkeessä tule asioimaan!


    • 18+3

      Miten tämä liittyy ryöstö -palstalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe