Tahtoisin kuulla mielipiteenne siitä onko ihan tyhmää jos minun ikäiseni (olen 15)kuuntelee iskelmää?Kaikkien kavereideni mielestä se on tosi noloa.Onko se ? En vain voi sille mitään että Neljänsuora kolahtaa ja kovaa!
Tahtoisin tietää
2
338
Vastaukset
- vastaaja123
Ei ole noloa. Maailmasta ei löydy yhtään ihmistä, joka voisi laittaa eri musiikkigenret paremmuusjärjestykseen. Paitsi tietysti omassa mielessään, mutta kuten sanotaan, niin jokaisella ihmisellä on myös oma persereikä ja toisen nenään se haisee pahalta.
Iskelmän kuuntelu ei ole sen nolompaa, kuin listapopin, räpin tai ug-bläkkiksen kuuntelu. Noloa on sen sijaan omalla musiikkityylillä egoilu tyyliin "Teinit kuuntelee vaan jotain mainstream-paskaa, ku ne ei tajuu musiikista mitään." Jokainen tykkää siitä musiikista mistä tykkää. Jos tunnet olevasi ainut ?? joka fanittaa iskelmää, niin ei kai kannata sitten kovasti sitä kuulutella. Pääasia että itse tykkäät.
Ja varmasti aikanaan huomaat, että moni muukin aikanaan siirtyy samaan leiriin... aikanaan, varmasti.
Nauti musiikista ja elämästä niinkuin itsestä parhaiten tuntuu, koska sinunhan se oma elämäsi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394419- 174239
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394061Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343945Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1663851Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263842Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1253582Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202984Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!202926Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2632659