ollut 2 eri asunnossa n 5v. ehkä 5-7 kertaa pitänyt tehdä häiriölilmoitus. hoasnet oli aikoinaan ja siinä piti 2kk tehdä yhtä paljon. soneraaki kaupppaavat joka viikko mutta en ota.
kehutaan
2
291
Vastaukset
- kehua
olen käyttänyt ellua eri jaksoissa vuodesta 97, vain muutaman kerran pitänyt tehdä vikis
- enkä...
voi mitään mistään moittia. Toimii kuin junan vessa, 24 Mbit/s yhteydestä menee 23 Mbit/s läpi, siis enemmän kuin odottamani 12 Mbit/s.
Haluaisin kyllä enemmän nopeutta lähetykseen. Jos jostain tulee uusi tekniikka tai palvelu joka mahdollistaa nopeamman sähköpostien, HDV-videoiden ja digikuvien lähetyksen, vaihdan siihen salamaakin nopeammin. 1 Mbit/s kun tarkoittaa, että tunnin HDV-videon lähetykseen menee vähintään 24 tuntia, käytännössä 36!
Ainoa miinus luvattuun palveluun on mukana tullut huono A-linkin modeemi. Muutin asetuksista sen siltaavaksi ja otin toisen reitittimen taakse reitittämään ja ongelmat katosivat saman tien. Aluksi myös laskutus tuli satunnaisesti, mutta ei tuo niin häirinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819