hankin tässä viime tiistaina DNA:n kotimokkulan ja en ole saanut yhteyttä toimimaan laisinkaan. koodi-kortti on sisällä kyllä oikein ja kaikki asetukset on käyty läpi teknikon kanssa, mutta yhteys ei vaan toimi.
olen soitellut myös tekniseentukeen ja epäilevät sieltä että mokkula olisi viallinen, mutta en oikein jaksa uskoa että aivan uusi tehtaalta tullut laite olisi viallinen.
onko teillä muilla ollut viallisia mokkuloita vai missä vika on ollut jos yhteys ei ole toiminut?
DNA ei toimi????
thintti
2
291
Vastaukset
- syyttömänä tuomittu
veikkaan että mokkula on syytön osapuoli. olisikohan kannattanut lukaista tätä palstaa alaspäin ennenkuin menee tekemään sopimuksia.
- kamea kankkunen
minulla on DNA:n mokkula omalla palvelimella ja toimii loistavasti. vaikka se onkin sopimuksen vastaista niin ei sitä kukaan DNA:lta huomaa. joten liitä vaan se mokkula omaan palvelimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264