En haluaisi

lapsia

Olen lestaadiolaisperheestä, jossa on 15 lasta minun lisäkseni.
Olen menossa naimisiin lokakuussa, mutta en halua lapsia. Olen tehnyt syntiä, ja hankkinut jatkuvan ehkäisyn. Auttakaa minua

4

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tavallisena ihmisenä ymmärrä, miten tuossa tilanteessa voi auttaa.

      Olet harkinnut asian ja hoitanut oman mielesi mukaan, jos on kyse omantunnon vaivasta ja olet mielestäsi tehnyt syntiä, niin etsi sielunhoitaja. Nimittäin voit tarvita henkilökohtaista hoitoa, jota ei netissä julkipalstalla voi mielestäni antaa. Enkä siihen pystyisikään. Syntisellä on lupa uskoa syntinsä anteeksi Jeesuksen tähden.

      • esikoinen,

        mutta jos Hätä oli suuri , uskon että Jeesus on kuullut , nähnyt ja varmasti tekee .


    • syntiä

      Mitä syntiä olet mukamas tehnyt ja kenen mielestä ?
      Ei ehkäisyn hankkiminen ole synti , et voi olla tosissas jos niin ajattelet.
      Jos ehkäisy on syntiä lestadiolaisten mielestä niin mitä sitten ?He ovat ihmisiä eivätkä voi määritellä mikä on syntiä ja mikä ei ?Synnin määrittely kuuluu korkeimmalle voimalle.

    • tätäkin

      "katuvaista"? Mrs Provo heitti kehnoakin kehnomman "tositarinan" , "auttakaa", ja te vastaatte tosissanne. Seuraava "tosijuttu"... please..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      147
      2096
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      84
      2055
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      62
      1492
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      82
      1305
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      9
      1138
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      970
    7. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      63
      945
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      914
    9. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      48
      871
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      810
    Aihe