Rahat tilille

kortti juhlaan(ko)?

Hei!
Olemme menossa hääjuhlaan, jonka hääpari toivoi lahjaksi rahaa mainitsemallleen tilille. Lahjan laitammekin pyynnön mukaisesti tilille,

Mutta kuuluisiko itse hääjuhlaan viedä kortti tmv? Onko se kuinka yleistä?
Vai onko parempi saapua paikalle ilman mitään viemistä hääparille?

8

8338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justnaitu

      Meillä oli häissä yhtenä lahjatoiveena raha tilille. Ne jotka laittoivat olivat tuoneet kortin ja monet esim pullon viiniä ja kortin. Kortissa sitten luki, että muistimme teitä tilille tms. On tosi kiva, kun kortit jäävät muistoksi.

      Myös kiva on esim. kortin lisäksi (jos ei pelkkää korttia halua antaa) on joku paikallinen kiva juttu, esim pussi kouvolan lakua, jos on kouvolasta päin. tms.

      Mutta juu: kortti on kiva !

      • vaimo___

        Minulla on omista häistä semmoinen "muistolaatikko", jonka sisältöä aina silloin tällöin ihastelen ja muistelen. Siellä on valokuvia häistä ja kaikki kortit. Postissa tulleet, lahjoissa kiinni olleet ja irtokortit niiltä, jotka laittoivat rahaa tilille. En yllättäen ole printannut nettipankista tiliotetta, jossa näkyisi kuka laittoi rahaa tilille ja kuka ei, joten kortit ovat ihana muisto...

        Laita ihmeessä joku pieni kiva kortti mukaan. Vaikkapa omakeksimällä runolla höystettynä! Tai vielä parempaa: tee kortti itse. Kortti on ihana muisto häävieraasta!


    • enää siihen

      Jos maksaa tilille niin se on sillä hyvä. Kortti on liikaa. Ja toisaalta kun se 30 (tarjoilut) on minimi minkä voi maksaa niin menee vähän hulluksi jos vähentää sen kortin hinnan siitä, eli hieno sitten laittaa tilille jotain 28,05!

      • tpi

        tuo on ironiaa.


    • kortteja tai

      muutakaan mistä voisi jäädä muistoja. Häät ovat vain yhdetä bileet jotka maksatetaan sukulaisilla. Ei korttia missään nimessä-

      • hihaho

        provoviesti. keep going, kyllä sen siitä joku nappaa!


    • farfallina

      Itsekin aiomme pyytää häälahjan rahana, eli häämatkakassaa kartuttamaan. Vaihtoehtona annetaan kummilapsi jostain afrikasta tms, jota voi alkaa sponssata. Laittamalla rahaa todella köyhille....

    • 6915

      Jos jotkut ovat oikeasti niin helvetin tyhmiä (anteeksi nyt vaan) että laittavat kutsun mukana tilinumeron että "tänne rahaa kiitos" niin ei semmosten peelojen häihin tartte edes mennä, eikä ottaa koskaan yhteyttäkään näihin vaikka kuinka läheisiä olisivatkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe