Hei! Tämä patbaby4love nimimerkillä toimiva henkilö Suomi24/Galleria, lähettelee ns. Nigerialais huijauskirjeitä saamiinsa sähköposti osoitteisiin! Kyseessä ei ole oikea henkilö, vaan taustalla järjestäytynyt rikollistoiminta!
Hän esiintyy huijaussähköposteissa keksityllä nimellä "Patricia Karume" sekä tekaistuilla valokuvilla jne!
Yksi hänen käyttämistään e-mail osoitteista on "[email protected].
Lisätietoa tästä löytyy googlettamalla "Patricia Karume" tai patbaby tai 419 scam!
Toivottavasti ylläpito sulkee tämän käyttäjän profiilin, sekä jos mahdollisista myös kys.omaisesta ip-osoitteesta tulevat myöhemmät kirjautumis jne pyynnöt!
Yritin tehdä ilmoituksen ylläpidolle "ilmoita asiattomasta profiilista " linkin kautta, mutta palvelussa joku tekninen vika.
Nigerialais huijari liikkeellä!
härkämies69
2
594
Vastaukset
- tuuttuut44
Itse löysin www.419.bittenus.com ja www. tseboksary-Darya alempaa, ilm. aika paljon tulee ihmisille näitä eri foorumeilla ja nettideittipalstoilla. Sitten suoranaiset huijausyritykset eri keinoin.
- dddddaaaavvvviiiddd
käyttävät jotain salausta tai internet-kahviloita ties missä päin maailmaa. ip-osoitteen muuttaminen on helppoa, itekin muuttanu moneen kertaan yhteysongelmien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....989015Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156857Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.753231- 1832482
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276