Vatsa ei kestä yhtään kahvia

joku vaabn345

oksennan sen heti pois tietääkö joku mikä lääke auttaisi?

12

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R.potilas

Hei,

Olen ihmetellyt että miksi juuri aamukahvi ei ärsytä mahaa. Jos juon esim. iltapäivällä kahvia, niin mua alkaa oksettamaan.

Luulis että aamukahvi tyhjään mahaan ei ole hyväksi, syön kuitenkin kahvin kera jotain.

En tiedä, mutta luulen sen johtuvan refluksiataudistani ja lisäksi kärsin palleatyrästä.

Oletko käynyt tutkimuksissa ?

• että kahvi

sisältää parkkihappoja. Jos esim. jossain kylässä on pakotettu sitä juomaan, happo pitää heti kotiinpäästyään neutraloida ruokasoodalla ja vedellä, ettei ala närästää ja tule tönkkö olo.

• R.potilas
        että kahvi kirjoitti:

sisältää parkkihappoja. Jos esim. jossain kylässä on pakotettu sitä juomaan, happo pitää heti kotiinpäästyään neutraloida ruokasoodalla ja vedellä, ettei ala närästää ja tule tönkkö olo.

Iltapäivä -kahvi oksettaa.

Lääkärini kielsi minua käyttämään esim. ruokasoodaa yms. mitä saa ilman reseptiä. Huomasin kyllä että pahentavat oloa.

• ei Rennie
        R.potilas kirjoitti:

Lääkärini kielsi minua käyttämään esim. ruokasoodaa yms. mitä saa ilman reseptiä. Huomasin kyllä että pahentavat oloa.

auta yhtään, vain sooda tuo lohdun. Ihmiset ovat erilaisia. Ikäänkuin eri muottiin valettu.

• sellaisissa
        että kahvi kirjoitti:

paikoissa jossa et pysty sanomaan ei!

• muttaaa
        R.potilas kirjoitti:

ei närästä. sam a täällä.

• parkkihapotontakin
        että kahvi kirjoitti:

Luontaistuotekaupoissa ja isoissa marketeissa on Idee - nimistä murukahvia, joka sisältää kofeiinin muttei parkkihappoja eikä rasvoja.
        Refluksitautisena en ole juonut kahvia vuosiin, mutta tätä nappaan silloin tällöin kun tarvitsen piristystä. Aiemmin sitä oli myös ihan jauhetun kahvin muodossakin mutten ole sattunut näkemään pitkiin aikoihin.

• faerieee

Miksi kahvia pitää juoda jos vatsa ei sitä kestä? Ei siihen kannata alkaa mitään lääkkeitä syömään vaan lopettaa yksinkertaisesti kahvin juominen kokonaan ja siirtyä vaikka teehen. Oksentaminen on merkki siitä, että kahvi ei sovi vatsallesi.

• refluksinen

kahvi vatsanporttia,eli jo yksi kupillinen`?

• heikentää
        refluksinen kirjoitti:

kahvi vatsanporttia,eli jo yksi kupillinen`?

alasulkijan toimintaa, määrä yksilöllinen.
        ja riippuu varmaan kuinka täynnä maha jo ennestään
        on.

• Malla551

On olemassa kahvi, joka ei närästä. Siitä puuttuu parkkihappo, joka aiheuttaa närästyksen!

• tää_on_tätä

No kerro ihmeessä lisää, Malla551.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      361
      2853
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1088
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe