Oma kuolema unessa

Niinu

Onko kukaan koskaan nähnyt omaa kuolemaansa unessa? Osaisiko joku selittää mitä itsensä kuolleena näkeminen tarkoittaa?
Viime yönä kuolin kun pakenin kahta miestä ja heistä toinen ampui minua kahdesti. Kuolleena ollessani vain ajattelin että toivottavasti muut pääsivät pakoon.
Muutama vuosi sitten olen nähnyt kuolevani mm. kaulani katketessa ja hukkumalla...
Outoa...
Aamulla kun heräsin, tuntui kuin olisin ollut todella syvällä jossakin, kaikki jäsenet todella raskaan tuntuiset...
Jos joku osaa selittää unia niin kiitos jo etukäteen...

16

12647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Unensieppaaja-

      Olen useasti nähnyt unta jossa minua ammutaan mahaan. Monesti vielä aamulla herätessäni mahassa tuntuu öinen ampuminen. Eräs tuttava väitti että mahassa saattaa olla syöpä tms. josta unessa tulee ikäänkuin varoitus?!?!

      • Bella

        Olet terve ja tulet vanhaksi. Bella


    • Bella

      tulet oikein vanhaksi. Bella

    • Leena

      On kokemusta!Minut puukotettiin unessa hengiltä tekijää en tosin nähnyt koska hänellä oli naamio kasvoilla!En vieläkään tiedä mitä tämä uni edes symboloi uni kirjoistakaan ei ole mitään hyötyä..

    • ennustelija

      en tätä usein tunnusta... mutta näin nimettömänä voi...
      mun suvussa on tapana nähdä enneunia, etiäisiä sun muuta ja mullakin on jotain tuollaisia juttuja... en niihin oikein usko, mutta toisaalta...
      no, kuitenkin, vaari varoitti mua penskana jo tästä sukurasitteesta ja kertoi ettei "näkyjä" tarvi pelätä ja että omaa kuolemaa ei näe. eikä yleensä kenenkään todella läheisen.
      vaarini kuoleman ihme kyllä näin... mutta se oli kaunista, ikäänkuin jäähyväiset ja heräsin siihen kun äiti ravisteli ylös että pitää lähteä vaarille kun se on tosi huonona. ei ehditty ajoissa...

      toinen syy tollaisiin voi olla se että edellisillan elokuva tunkee uniin.... tai sulla on luottamuspulaa muihin ihmisiin. itse näin tuon tapaisia hirveitä unia sen jälkeen kun mun läheinen petti mua rankasti.

      tai joku kipu/puristus/suonenveto joka tunkee uneen. mursin ranteeni vuosia sitten ja näin yöllä unta että joku näädän näköinen elukka söi mun kättä, enkä voinut tehdä mitään sille. heräsin ja "näin" vieläkin sen elukan ja häätelin sitä sitten sängystä, kunnes lopulta heräsin ihan kunnolla... ottamaan särkylääkettä!

      mutta kuitenkin, sitä yritän sano että ei tuollaiset unet sun kuolemaas ennustele.

    • Psykiatri

      Jos usein näet tuollaisia unia,käy lääkärillä.Jatkuvat painajaiset kertovat mielenterveysongelmista.

      • sarcasmisd

        jep jep ja jos päätä särkee niin eikun vain lääkäriin varoilta sillä siellähän on aivokasvain ja kuolet vuodessa


    • sade

      ainakin olen siis lukenut ja kuullut että kuolema yleensä unessa ei tarkoita mitään pahaa. Kuolema voi tarkoittaa jonkun vaiheen loppumista ja uuden alkamista, uutta alkua. Sulla on voinut joku vaihe nyt loppua elämässäsi ja on uuden aika. Kuolemasta uneksiminen on useimmiten merkki meneillään olevasta muutoksesta, ehkä syvältä käyvästä psykologisesta muutoksesta, joka on rekisteröitynyt alitajuntaan ennen kuin on noussut tietoisuuteen.

    • uneksija

      Näin vuosia sitten sellaisen unen, että kävelin jäällä mieheni kanssa kohti jäissä kiinni olevaa laivaa, ja juuri kun olimme pääsemässä laivan luo, jää petti ja putosimme molemmat jäihin, tunsin vain kun vajosin syvemmälle ja syvemälle ja kuplat vain nousi ylöspäin, tunsin hukkuvani, se ei kuitenkaan ollut pelottavaa omalta kohdaltani enemmänkin olin huolissani miten miehelleni kävi.
      Tämä uni vaivasi minua vuosia, mutta se oli kai vain uni, unien joukossa mutta merkillinen.

    • dansa1

      Unessani oli äitini, isoveljeni ja pikkuveljeni söin kaiken suklaajäätelön omassa kotonani äiti suuttui siitä ja heitti eka vatsaani puuukon ja siiteen sydämmeeni tipahdin eteiseen ja kuolin sitten heräsin unessani rintaa koskien siinä oli puukotuksen jälki ja alavatsassa kanssa nousin varovasti sängystä ylös koska sattui ihan perkeeleesti otin kännykän soitin äitillleni ja äitin vastasi puhelimeen ja kysyin etkö olekkaan kuollut ja sit heräsin . mitä tarkoittaa aika pelottava uni.

    • jkioop

      niinkkö

    • kuolinunessa:3

      Olin koulussa, sitte jostai syystä vaa kuolin johonki vessaan. Tunsin jotenki irtautuvan siit kropasta ja näin itteni kuolleena makaamassa. Se oli jotenki karmeaa, vaikka näytin ihan nukkuvalta. Sitten jouduin johonki aurinkorannan tapaiseen paikkaan, jossa oli ihan hiljasta, kuului vaan luonnon ääniä ja linnun laulua. Olin ihan paniikissa ja kauhuissani, sillä siella paikassa ei ollu ketään muita. Koko uni oli tosi surullinen, sillä näin läheisteni itkevän koska olin kuollut.Olin ihan onnesta soikeana herätessäni, kun huomasin, etä olinkin elossa :D

    • ei merkitse mitään..

      eui yhtään mitään.....

    • 177

      Olen kyllä nähnyt kuolemani unessa pelottavaa ja hauskaa

    • 159753

      isäni näki enneunia läheisten kuolemasta. esim. naapurin nuori poika menehtyi liikenneonnettomuudessa. autossa oli kolme henkilöä joista takapenkillä matkustanut menehtyi. auto suistui keväällä ojaan ja oja oli täynnä tulvavettä. etupenkeillä matkustaneet pääsivät ovesta ulos, mutta takapenkillä matkustanut nukkui onnettomuushetkellä ilman turvavyötä. auto vajosi kokonaan veden alle ja hän hukkui sinne. isäni uni oli tästä sellainen että hän näki unessa että kolme mustaa lintua syöksyi ojaan joista kaksi nousi uudelleen lentoon ja yksi jäi makaamaan ojan pohjalle. hän näki myös enneunen omasta sydämenpysähdyksestä, jossa edesmennyt isoisäni kävi isäni luona ja yritti saada isääni matkaansa. hän oli siinä unessa koettanut käsin riuhtoa isääni mukaansa mutta isäni oli saanut riuhdottua itsensä vapaaksi. samana päivänä sitten kun isäni heräsi, hän meni sairaalaan ottamaan solumyrkkyannoksen, joka oli määrätty hänelle maksasyövän hoitoon. puoli tuntia injektion antamisen jälkeen hänellä sydän pysähtyi, mutta se saatiin uudelleen käynnistettyä sähköllä...

    • 41000

      Näin kerran unta missä tein itsemurhan. Olin uimahallissa ja hukutin itseni sinne altaaseen. Olin vedessä niin kauan kunnes kuolin, koska ketään ei auttanut minua. Mitä tämä kertoo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      88
      3871
    2. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      74
      3502
    3. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      39
      3012
    4. Näkymätön mies

      Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      160
      2950
    5. Olen todella

      Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      53
      2716
    6. Iida Vainio

      Raskaana. Lapsi syntyy jouluna. Siinä syy tähän häätouhuun.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      2592
    7. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      50
      2174
    8. Miten olet

      Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      36
      1970
    9. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      43
      1908
    10. Kun näen sinut

      Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus
      Ikävä
      59
      1728
    Aihe