NYT SE ON TOTTA; AIKAMME SENSAATIO; TITAANIEN TAISTELUJEN JUMALAINEN VALTIAS POISTUU KESKUUDESTAMME!!!!
Nyt voin vihdoinkin katsoa formuloita volyymi lujemmalla!!!!
Kyllönen pihalle!!!!!!!!!!!
9
766
Vastaukset 9
- Ei enää ikinä Kyllöstä!!!
Toivottavasti tosiaan Kyllönen kuuluu MTV:n ulos saneerattaviin. Toistaiskesi olen selvinnyt tilanteesta niin että olen pyrkinyt sovittamaan ulkomaan matkani F1-viikonloppuihin, viime vuonna jouduin kai katsomaan vain pari kisaa Häkä-Kyllösen höyrytessä.
- Kyllönen on pop
luopua hänestä? Ei seuraaja ole sen parempi kuka sitten onkaan!
Kyllönen ei sitä paitsi ole MTV3:n palkkalistoilla! - Suppusuu
Kyllönen on pop kirjoitti:
luopua hänestä? Ei seuraaja ole sen parempi kuka sitten onkaan!
Kyllönen ei sitä paitsi ole MTV3:n palkkalistoilla!Elikkä rukouksiimme on vihdoinkin vastattu!! Vaan mitenkähän olisi käynyt ensi vuonna kun olisi ollut 3 Suomalaista (ehkäpä) F1:ssä? Olisikohan ollut nimet kovinkin paljon enemmälti vielä ristissä?! Olen kylläkin onnesta sekaisin tämän uutisen johdosta!
- Osmo
ootteko te tienny että televisiossa on sellainen ihmeellinen taikanappi josta se telkkari sammuu?nii sitä vaan että mitä valitat kun voit vaihtaa kanavaa.Ei se oo nii vaikeeta,kokeile joskus!on ihan turha valittaa että Kyllönen ulos.se on paras selostaja ikinä sitten tietenki Mertarannan jälkeen!Antsa ja Matti GoGoLetItFlow!!!!!!!!!!
- -Arttu-
Osmo kirjoitti:
ootteko te tienny että televisiossa on sellainen ihmeellinen taikanappi josta se telkkari sammuu?nii sitä vaan että mitä valitat kun voit vaihtaa kanavaa.Ei se oo nii vaikeeta,kokeile joskus!on ihan turha valittaa että Kyllönen ulos.se on paras selostaja ikinä sitten tietenki Mertarannan jälkeen!Antsa ja Matti GoGoLetItFlow!!!!!!!!!!
Sammuta vaan itse telkkarisi.
Ongelma on tietenkin siinä, että haluan ehdottomasti katsoa F1-kisat tv:stä (paikan päälle en valitettavasti pääse), mutta en voi sietää Kyllöstä. Suomessa kisat tulevat tasan yhdeltä kanavalta, eli valinnanvaraa ei ole.
Canal Digital on toisille vaihtoehto, mutta kerrostaloasuntooni sitä ei edes saa, ja sen hankkiminen pelkästään Kyllösen välttämiseksi tuntuu muutenkin liioittelulta. Tuolla Canal Digitalilla lienee muuten asiallinen selostaja, josta kukaan ei ole sanonut pahaa sanaa, vaikka hän huomaa muutkin kuljettajat kuin Häkkisen.
Ennen kuin ehdotat että otan äänen pois telkkarista, niin paljastan sinulle että muuten toki tekisin sen, mutta selostajilla on paljon sellaista tietoa jota ei ruudussa näy (tulevat rangaistukset, varikkostoppiin valmistautuminen, jonkun auton hidastuminen,...). Joskus Kyllönenkin välittää osan näistä tiedoista myös katsojille.
Minusta selostajaksi kelpaa kuka tahansa muu kuin Kyllöinen, olkoon vaikka Paavo Väyrynen tai Lola Odyssooga silikonitisseineen. - hehkutusta hehkutusta!
et kumminkaan saa sitä iloa, että H-P Hänninen tai joku muu P Noponen Yleltä alkaa ynisemään F1 kisat!
- neloselta kunnon f1-lähetykset
Kyllönen ei jouda pihalle...koska voin sanoa että sinne jos laitetaan joku golf/tennis-selostaja niin siitä ei tule yhtään mitään...puhetta tulee sillo kun sattuu...kuunnelkaa englantilasen formula selostajan selostusta..ja sanokaa sitten kantanne asiaan.tulee muuten teksitä enemmän kuin kahdelta kyllöseltä!
ja aika olennainen asia vielä:Kyllönen ei ole MTV3:n palkka listoilla.ja oletteko kuullut että Ruutulippu siirtyi Neloselle...ja on ollut puhetta että formulat meni sinne kanavalle sen mukana!
nelonen on luvannut näyttää perjantainkin suorana..ei kolmonen siihen pysty..ei ikinä!- vee
Ollaan samaa mieltä,ilman Kyllösen sekoiluja nykyajan formulaskabat on aika tylsää katsottavaa!!!
- onnellinen
vee kirjoitti:
Ollaan samaa mieltä,ilman Kyllösen sekoiluja nykyajan formulaskabat on aika tylsää katsottavaa!!!
niille joille kiitos Kyllösen saneeraamisesta kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013198Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59643- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44618- 44528
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521