Ongelmani on se, että en osaa hillitä itseäni vaan puhun ihan sairaan kovaan ääneen kaikesta julkisilla paikoilla, nauran kokoajan kaikelle, hassuttelen, pelleilen, saatan laulaa julkisilla paikoilla jotain tyhmää laulua tms.
En polta, ryyppää tms. en ole lissu enkä mikään muukaan ihmeteini vaan normaalin näköinen, ehkä vähän tyttömäinen poika.
En osaa hallita tekemisiäni (ei ole mitään vitun adhdtä) vaan remuan kokoajan ja en muista että paikalla on muitakin ihmisiä, jotka usein kääntyvät katsomaan ja nauramaan. En voi mitään sille että on kivempaa olla iloinen ja vapaa kuin hiljainen joka ei koskaan kehtaa korottaa ääntään. Monet ihmiset meidänkin koulusta pitävät minua tosi outona ja huvittavana.
Miten voisin opetella hillitsemään itseäni?
nolo
...........
2
432
Vastaukset
- siiri 39
Enpäs tiedä, ehkä se on jo alku kun kiinnität asiaan huomiota. Mun mielestä kyllä iloiset ja kovääniset ihmiset ovat piristäviä. Joten älä nyt sitten ihan tuppisuuksi heittäydy :). Jos asuisit vaikka Espanjassa voi olla ettet kiinnittäisi asiaan edes huomiota. Me suomalaiset ollaan liian vaisuja mun mielestä.
tosin en pidä sitä ongelmana. Ystäväni tosin pitävät x) joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683