mikä hitto minulla on, olen täs jonkin aikaa ollut todella väsynyt, siis oikeesti tosi väsynyt, haluaisin vaan nukkua, mikä ei tietenkään onnistu! onko muilla samanlaista vai riittääkö virta?
rv 38+1
3
203
Vastaukset
- geisla
meinasin juuri aloittaa keskustelun tästä väsymyksestä! itsellä tasan v.38 ja tuntuu että voisin nukkua kellon ympäri.
tosin mulla on ollu tässä jo viikon raju flunssa vaivana että toki sekin sitten vielä extraa väsyttää.
Viime yönä vetasin 11 tunnin unet ja nyt oon ollu hereillä reilun tunnin ja vois taas mennä nukkumaan... :-/
Tosin ihanahan se on että voi levätä/nukkua ja näin loppuaikana pitääkin kerätä voimia ja levätä mutta minusta tämä minun väsymys on jotain ihan hirveää.
Ihana kyllä kuulla että jollain muullakin vaivaa sama... - äippä34
Täällä myös väsymys painaa. On hyvin rajallista mitä jaksaa päivän aikana tehdä. Vähän enemmän kun on liikenteessä, niin muutaman tunnin päästä on ihan raato olo.
- äippä33
niin, minä kun en voi nukkua kun on iso talo huollettavana sekä 4 lasta...:(ens ti käynnistävät synnytyksen niin sitten voi huonolla tuurilla olla ettei nukuta öisin, tietty jos vauva nukkuu mut..kauhee väsymys on koko ajan, eikä mieskään oikeen taida ymmärtää kun en jaksa oikeen mitään touhuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693