Kuulin että koira haukkui paloaseman nurkilla onko mittää muuta tapahtunu lähiaikoina?
PANELIA
11
2108
Vastaukset
- eurassa
tiäsiks sää sitä
- War Maiden
Ja kissat nauku ja hevoset hirnu sekä linnut lauloi........Paneliassa on vilkasta ;-)
- Anonyymi
Mitenköhän nykyaikana millainen paikka mahtaa olla?
Onko enää baaria tai kauppaa joskus 30vuotta sitten tuli siellä 18kesäsenä pyörittyä mummon nurkissa ja vähän muidenkin. Silloin oli hieno paikka.- Anonyymi
Tuskimpa baari kauan on pitäjät koittavat laajentaa Euran keskustaan, Panelia nyt jätetty retuperälle ja tuskimpa se uusi kauan Euran keskustassa pärjää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa baari kauan on pitäjät koittavat laajentaa Euran keskustaan, Panelia nyt jätetty retuperälle ja tuskimpa se uusi kauan Euran keskustassa pärjää...
Viime keskiviikkona sitten sulkivat sen baarin 😕
- Anonyymi
Olisko reilu kolme vuotta sitten tullut viimeksi poikettua keskustassa on tosihyvä pitsa ja kepabpaikka.
- Anonyymi
Parempi Panelias kuin Unelias...
- Anonyymi
Kuinkahan vaikea se baari on löytää Paneliasta, kun Paneliaankin on niin pirun vaikea löytää.
- Anonyymi
Näion pari imaamipartaista traktorikuskia kun päivän päivystin taxissa.
- Anonyymi
Jos verot maksavat ilman kemeratukia niin pärjää kepappikin hyvin. Saakos pitseriaan kemeratukia ?
- Anonyymi
Pimeitä puukauppiaita ilman kuittia kylä täynnäl, parta harallaan hapsottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772