Olen tässä pitkään pohtinut, että mikä mahtaa olla, kun auto käy välillä huonosti.
Kulkee ja toimii hyvin nyt kesällä, mutta nihkeällä ja kostealla kelillä ryppyilee lämpimänä. Saattaa käydä pitkän aikaa tyhjäkäyntiä hyvin ja yhtäkkiä nykii pari kertaa, taas käy pitkään hyvin ja sitten alkaa tämä nikottelu taas, savuttaa välillä.
Tulpat tarkastettu ja oli ok. Katsastuksesta mennyt lävitse, vaikka kyseinen ongelma oli tuolloin.
Mitä kannattaisi katsoa?
Ka käy huonosti
4
1195
Vastaukset
- katsoa
sytytyksen ajoitus-diodi. tekee juuri tälläistä, kun kostuu.
- 20v alalla
mikä ihme on sytytyksen ajoitus diodi???? en ole ikinä kuullutkaan, mutta aina oppii uutta.
- 02-ka
Ootkos vaihtanut bensansuodattimen milloin?
Omassani tällainen ylimääräinen nykiminen ja röpöttäminen loppui kun nämä vaihdettiin. - zz
Itselläni Ka -00
Nyki kanssa ja nykiminen paheni ajan kanssa, varsinkin kostealla ilmalla. Ostat biltemasta sellaisen sytytyksen tarkistimen, maksoi jostai 3e. Sillä itelle ainakin selvisi ettei virranjakaja antanu yhdelle tulpalle kunnolla virtaa. Se vaihtoon ja taas pelittää. Helppo vaihtaa itse, 4 torx ruuvia. Alta päin vaihdettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754